זקוקה להמלצה על מטפל בהיפנוזה

T i k t a k i t

New member
הקפצה ושאלה

איך בעצם הגעת להבנה שזה סוג הטיפול שאת מעוניינת בו ? יצא לי לאחרונה לקרוא על סוגי טיפולים ,אמנם בהקשר שונה לגמרי ,אבל זה נראה שיש המון סוגים...
 
אני נמצאת היום במצב שבו

אני לא ישנה בלילה כי רצות לי תמונות מהאישפוזים הקודמים. יש לי מחשבות רעות על העתיד לא שאני מתאבדת או משהו כזה פשוט מחשבות שעתידן לא מעורר תקווה. בהריון האחרון למרות שדיברתי, חיבקתי ואהבתי, עדיין לפני השינה או לפני כל בדיקה חשובה, הייתי רואה את הרופא מספר לי בשורות רעות. גם כשהייתי הודפת אותן, הן היו נכנסות בדלת האחורית. הרבתי לכפר על כך בקישטה ומחליפה אותם במחשבות טובות והן עדיין היו חוזרות. עכשיו, היום זה כמו להגיד שזו נבואה שמגשימה את עצמה. ואני פשוט לא יכולה לחיות ככה. לא יכולה להכנס להריון נוסף כשמצבור ענק של חוויות רעות של רופאים מזלזלים, של כאבים של חוויות ומראות מחדרי הניתוח רודפים אחריי. מניחה שגם טיפול פסיכולוגי רגיל יכול לעזור, אבל אני לא בנוייה לזה, אני לא בוכה בפני זרים, זה רק עוצר אותי יותר. צריכה עזרה מעשית, כלים ממשיים ואני חושבת שלטיפול היפנוטי יש מקום לעזור לי. כמובן יכול להיות שהמטפל יחשוב אחרת, אבל קראתי ברשת שיש מקום לעזרה בנושא. זהו יצא ארוך וחושפני
 

T i k t a k i t

New member
../images/Emo201.gif

מאחלת לך שהחלומות הרעים יעזבו אותך במהרה. זה נשמע נורא ממש
,לחוות את הזוועות בכל פעם מחדש...
במציאת מטפל מתאים וטוב.
 
אכן נשמע קשה... חשבת על טיפול קוגניטיבי ?

אני לא מכירה טיפולים בהיפנוזה, למרות שהנושא מרתק אותי, אבל מהתיאור שלך נשמע שדווקא טיפול קוגניטיבי עשוי להתאים למה שאת מתארת. מרשה לעצמי להציע לך לחפש מטפלים גם בכיוון הזה (רשימת מטפלים יש באתר של התאגדות המטפלים הקוגניטיביים-התנהגותיים, איט"ה).
 

רחלילי

New member
היפנוזה אינה כמו בסרטים.

זה לא מצב שבו את לא במודעות או משהו. היפנוזה כיום, כפי שהיא נלמדת ע"י אלה שמקבלים רשיון ממשרד הבריאות (וזה לא חייב להיות פסיכיאטרים זה יכול להיות גם פסיכולוג במידה ועבר הכשרה מתאימה וקיבל רשיון מיוחד לזה) היא בעצם סוג של הרפיה. אני מאד מאמינה בהרפיה, עושה למטופלים וגם לעצמי, ורואה כמה זה יכול לעזור. אין לי שמות של מהפנטים, אבל מאחלת לך המון המון הצלחה גם שתצליחי להתמודד ולהתגבר על כל החוויות הלא נעימות (בלשון המעטה) שעברת, ובעיקר שתגיעי למקום אליו את רוצה להגיע, ובקצב שלך. אגב אני מאמינה ששווה לך לנסות גם משהו של רפלקסולוגיה, אני מוסרת כאן שם של מישהי מאזור מודיעין שעשתה לי בזמנו ומאד עזרה לי, אין לי מושג מאיפה את אבל שיהיה. השם שלה זה יעל עמית והיא מקסימה, אחראית, עדינה, נהדרת. בזמנו הלכתי אליה דרך קופת חולים מאוחדת אבל היא מקבלת גם פרטי ואת הטלפון שלה ניתן להשיג דרך קופת חולים מאוחדת במודיעין.
 
תודה רחלילי

לא ברור לי איך רפלקסולוגיה יכולה לעזור במקרה שלי. בנוגע למה שכתבת על טיפול בהיפנוזה זה ברור לי. אני מבררת גם על הכיוון שכתבו לי הילה ופומפיה. המלצה מניסיון זה מה שהכי חשוב לי.
 
../images/Emo201.gif../images/Emo201.gifמצטרפת להמלצה על טיפול קוגניטיבי

ואני עדיין פה, את יודעת? לא רוצה להציק לך במסרים, ומחכה שתדלחי לי איתות שאת בסדר ושולחת לעברך מליון תפוזים עם אזניים גדולות!!!
 
למעלה