זקוקה להמלצה לאוכל לא יקר לגורים

סיביון

New member
זקוקה להמלצה לאוכל לא יקר לגורים

בני חודש וחצי שבאו מהרחוב. אבל עדיין שיספק להם את מה שהם צריכים להתפתחות נאותה.
 
אני ממליצה על "בוש"

אוכל מתוצרת גרמניה הזמנתי דרך הקבוצה של ריקי ואני נותנת אותו לגורים בחוץ 130 ש"ח ל20 קילו.
 

סיביון

New member
הגורים יטופלו בתוך הבית

ובאופן זמני ולכן אין צורך בשק של 20 ק"ג ואיכות האוכל גם יכולה להיות קצת יותר גבוהה. חשבתי יותר בכיוון שלך מזון מאיכות בינונית כי עד עכשיו הייתי רגילה להאכיל בסופר פרימיום (פרופלאן ורויאל קנין) ועכשיו עם ריבוי החתולים בבית (8 חתולים וגורים) אינני יכולה להרשות זאת לעצמי יותר. האם יש מזונות מאיכות בינונית המוכרים לכם?
 

אשתר1

New member
מזון לגורים

באיכות סבירה ולא יקר הוא לה-קט גורים. כרגע אני יודעת שיש מבצע בחיש חי,מי שקונה 9 ק"ג מקבל עוד 3 חינם. תרימי אליהם טלפון ובררי מחיר (משהוא בסביבות 100 ש"ח) אם את צריכה את המספר שלהם ,צרי קשר בפרטי.
 

אשתר1

New member
חלוקה רק באזור מרכז/שרון

אבל בכל מקרה גם ללא המבצע הספציפי מחירי לה קט מאוד סבירים בכל חנויות בעלי החיים. השבוע דיברתי עם חיש חי ועדיין הזכירו שהמבצע אקטואלי,אבל ייתכן שהוא רק למי שיש לו את הקופון של המדינה ,כדאי לברר עימם.
 
לנו אמרו שאין להם 9 ק'ג בשקים.

הם אמרו לך דבר אחר השבוע? קנינו פעם לה-קט עם הקופון ואז הם דרשו 120 שקל. לפני שבועיים טענו שאין להם שקים של 9 ק"ג. הם מציעים לכל לקוח מחיר אחר וכדאי לבדוק לפני שמצלצלים אליהם? אנחנו עזבנו אותם כי לפני שבועיים לא היה להם שק אטרקטיבי למאכילי רחוב. מדובר במבצע חדש? רונן
 

אשתר1

New member
צרכנות נבונה../images/Emo91.gif

ראשית רונן אני חייבת לציין שאצלי אין בלעדיות לגבי ספק אחד,אפשר לאמר שאני מזמינה משני מקומות עיקריים ולעיתים "מנצלת" מבצע של מקום שמפרסם שפציפית הוזלה לאותו החודש. כמו כן תמיד שיחת הטלפון שלי מתחילה בבירור מבצעים אטרקטיבים (לחתולי הרחוב) ואני משווה בין הנתונים של השקים ,איכות ,משקל,מחיר,טעימות. ורק אחר כך מזמינה. אגב אל תתביש לבקש מחיר מיוחד,ואפילו לבקש את בעל החנות ,לפעמים לחץ עוזר והחנויות מוזילות מחירים. אני כמובן מדברת על הזמנה גדולה ומרוכזת ולא בקנייה של כמה פרטים קטנים וזולים.
 

kita1000

New member
כמה גורים יש לך???

אם יש 2-3 לא הייתי קונה 20 קילו כל כך מהר... חשוב שגורים יקבלו מזון שמיועד לגורים, בעיקר בחודשי הגדילה (הקצרים מאוד). בחודשים הקרובים השקיעי בתזונה שלהם, במילא הכמויות שהם אוכלים קטנות יחסית, והזמן הוא קצר. מגיל חצי שנה אני מעבירה אותם למזון בוגרים כדי למנוע השמנה, ולעיתים יש חתולים שצריך להעביר מוקדם יותר (על פי ה"רגש").
 

סיביון

New member
אמורים להגיע אליי מחר שלושה גורים

יתומים בני כחודש וחצי בערך ואני מקווה למצוא להם בתים חמים כמה שיותר מהר (אין לי את היכולת להחזיק 8 חתולים). בינתיים כבר שלחתי צ'ק לחובבי החתולים עבור החיסונים בשבילם ואני אמורה לקבל מהם שוברים עבור חיסונם. יש לי גם גורה בת 4 חודשים שאותה הייתי אמורה למסור אבל בגלל מקרה של התאהבות קשה בה החלטתי להשאירה אצלי. לכן המצב הוא: 4 חתולים בוגרים ו-4 גורים.
 

taltully

New member
איפה את בדיוק בארץ?

אני יכול לסדר לך אימוץ לשתי גורות אם את באיזור הקריות.. בית חם מובטח (הבית של חמותי)..
 

GeJuFan

New member
יש לי במקרה מחיר של שני מותגים

שמוכרים שקים די גדולים לאוכל לגורי חתולים, בחנות האו נייס ברמת-גן. פרו פלן, 7.2 ק"ג בערך 180 ש"ח סיינס דיאט, 4.5 ק"ג בערך כמו 140 ש"ח רויאל קנין, 4 ק"ג בערך 90 ש"ח הייתי רושמת את איימס אבל יש להם רק 3 ק"ג של מזון לגורים, אני אישית חושבת שהכי כדאי זה לקנות או שני שקי רויאל קנין, או פשוט אחד פרו פלן(שזה באמת אחד הסוגים הכי טובים שיש כיום בשוק הישראלי).
 

GeJuFan

New member
בסדר תרגע, תראה יש לך את ה-7+ ק"ג

של פרו פלן בסביבות ה-180 ש"ח(ואם תגיד למוכרת שמאיה מחולון שלחה אותך ושאתה קצת קתר בכסף אני בטוחה שהיא תסכים להוריד לך את המחיר קצת). הפרו פלן הוא אחד המזונות הכי טובים שקיימים בארץ, ויחסית למותגים אחרים הוא לא יקר, תראה שק אחד של 4.5 ק"ג של סיינס דיאט עולה משהו כמו 140 ש"ח(מחיר ממוצע) בעוד ש-7.2 ק"ג של פרו פלן עולה בערך 180 ש"ח. אם אין לך יותר משלושה ארבעה גורים הפרו פלן יהיה מעולה בשבילך, נכון זה נראה הרבה אבל בהשוואה לשקים אחרים(ואתה לא תמצא הרבה סוגי אוכל לחתולים שיש להם אוכל לגורים שהוא גם בעל ערך תזונתי טוב ובעל מרכיבים טובים, שהשק יהיה גדול, ושהמחיר יהיה נמוך לא קיים כזה דבר. כל מה שהוא מעל בערך 6 ק"ג ועולה מתחת ל-120 ש"ח אין סיכוי שבעולם שזה יהיה אוכל ברמה טובה שיתן לגור את כל החיזוקים שהוא זקוק בגיל הזה) זה הכי טוב שתוכל למצוא במחיר נורמלי, אלא אם אתה מוכן לקחת את הסיכון ולתת להם אוכל שהוא לא אוכל, הפרו פלן ד"א עשוי מבשר אמיתי ולא מקמח בשר, זה אחד מבין המזונות הכי עשירים והכי טובים בעולם ובמיוחד בארץ שרוב המאכלים פה הם רמה ב' ומטה. אני אישית לא הייתי מוכנה להתפשר על תזונת החתולים שלי במיוחד לא בשלב צעיר זה של חייהם. הם כרגע צריכים את כל העזרה בעולם לפתח מערכת חיסונית טובה, ואי נתינת אוכל מהרמה הטובה יכול לגרום להם לבעיות(וד"א זו דעתי האישית בלבד אבל אני בטוחה שרבים כאן יסכימו איתי על כך). לכן אני מציעה לך לקנות להם מהסוגים הטובים שיש, ולפי מה שידוע לי רק לפרו פלן יש שק גדול יותר מ-3,4 ק"ג.
 

סיביון

New member
תרגעי את בעצמך, זה דבר ראשון

ודבר שני אני בחורה. אין לי עניין להתנצל בפנייך על כך שאין לי כסף לתת להם את האוכל האיכותי ביותר. חבל שתגובותייך כל כך מחוסרות טאקט ומנותקות מהמציאות. בפעם הבאה שאני מתייעצת בפורום הזה אל תטרחי לענות. זה סתם גוזל לשתינו זמן וממני עצבים מיותרים.
 
למעלה