זקוקה להחזקת אצבעות

מחזיקים 120 אצבעות

רק לפני מספר ימים ילדה אחות של גיסתי תינוקת בריאה לאחר הריון עם CMV אחרי מיליון בדיקות וסל גדוש בלחץ .מאחלת לך שה AVIDITY (עוד שבועיים תדי בדיוק מה זה ) יראה שחלית לפני .
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifמקווה בשבילך שזה כלום

אם תכתבי את הערכים שיצאו בבדיקת הדם,אולי נוכל לעזור (את שני הערכים של CMV)
 
מחזיקה אצבעות...

בהריון עם הילה רק ממש בסוף נודע לי שאין לי את הנוגדן לוירוס הזה גם...
 

אורנה ב2

New member
כשתקבלי את התשובה

תסתכלי עם רמת נוגדנים IgM - רמה גבוה מצביעה על הדבקה נוכחית נוגדן IgG מראה זיהום ישן. כלומר בדיקה צריכה לצאת IgM אפסי או מאוד נמוך וIgG גבוה יותר. וירוס מצליח לעבור את השיליה רק ב10 - 15 אחוז מהמקרים, לכן תשובה חיובית למחלה נוכחית לא אינדקציה להפלה. צריך לעשות סיסי שיליה או מי שפיר ( אני לא יודעת באיזה שבוע את) ולבדוק עם העובר נבדק , עם העובר בסדר ממשיכים הריון כרגיל. בהצלחה, מחזיקה לך אצבעות.
 
מחזיקה אצבעות (גם ברגליים) ../images/Emo24.gif

המון בהצלחה , גם אני עשיתי בדיקת CMV ויצא שהיה לי לפני ההריון - מקווה שכך יצא גם לך !!!!!!! תהיי חזקה כמה שאפשר - לפעמים התשובה מגיעה לפני הזמן,אם אני זוכרת נכון לי הגיע שבוע לפני ... בהצלחה רעות
 

doritya2

New member
תודה רבה לכולם

אני מצטערת שלא עניתי אתמול, פשוט הייתי מאד עסוקה. אני מאד מקווה שנדבקתי לפני ההריון, כי זה משנה את תמונת המצב. בכל מקרה מה שמחריד אותי, זה שיכול להיות שאצטרך להפיל, אחרי בדיקת מי שפיר, כלומר שבוע 24. זה מחזיר לי, תמונות ישנות שישבתי במרפאה בשבוע 24 והרופא אמר, שאם העובר לא גדל בגלל שנדבקי בCMV, אז יעשו לי גרידה, אני שכבר נקשרתי ליהב, אחרי שהרגשתי אותו, אמרתי שאקבל אותו בכל מצב, זה מה שהציל אותיט בפגייה, ולמזלנו, אז זו לא הייתה הסיבה. אבל היום אני לא יכולה להביא ליהב אח עם פיגור שכלי ואני מבינה שיכול להיות שאני אצטרך להוריד אותו, אחרי שארגיש אותו ואחרי שאעבור יותר מחצי הריון וחשבו על זה יש פה ילדים, שנולדו לפני שבוע 24. זה עושה לי צמרמורת ופחדים. בכל מקרה, בגלל המקרה הקודם אני אצל הרופא בתדירות של כל שבועיים לערך, אני במעקב אצל המוטולוג, ונפרולוג ועכשיו נוסף לי העניין הזה. מה שבטוח הריון משעמם לא יהיה לי, מקווה שארוך. וד"א אני כמעט בשבוע 8. שוב תודה לכולם, אני הבוקר אצל הרופא, אעדכן אתכם מה הוא הוא אמר.
 
../images/Emo62.gifאנא, שלחי לי את התוצאות

במסר, או פרטי אותן כאן. באיזה שבוע את
מתי נעשתה הבדיקה
מה הערכים בדיוק (IgG IgM ו- avidity אם נבדק) האם יש איזה בדיקה מן העבר שעשית
מנסיון, אם ההדבקות היא ותיקה (וסביר שזה המקרה, מספיק אפילו שבועיים לפני הביוץ) מירב הסיכויים שהכל בסדר. מחכה לפרטים ממך, אשמח לעזור. רוב מקרי הCMV נגמרים בילדים בראים. מחזיקה לך אצבעות
 
למעלה