זקוקה דחוף להמלצה...

גבגב 2

New member
זקוקה דחוף להמלצה...../images/Emo101.gif

...שאלה עבור חברה ללא מחשב פרודה התינוקת שלה בת שנה התינוקת יונקת - במקביל לחשיפתה למזון מוצק המון מאבק סביב הסדרי הראיה בן הזוג מנסה לקבל אישור ראיה ל 3 שעות ליום (אחרה"צ) - שלוש פעמים בשבוע האנסטינקטים של חברתי מורים לה שעוד מוקדם להפרד מספר כה רב של שעות 3 פעמים ביום כשממילא בבוקר היא נעדרת לעבודה... חברתי מבקשת מספר טלפון של פסיכולוג/ית ידידותי/ת לגישתה (הרי ישנן כל מני גישות) היא כל כך נואשת.... הרי מי אמר שבגיל צעיר שכזה תינוק זקוק ל"הורות שווה" תודה תודה
 

גבגב 2

New member
תיקון...

... בפסקה הרביעית התכוונתי לכתוב "3 פעמים בשבוע כשממילא בבוקר...."
 
אני חושבת

שהכי טוב להתייעץ עם מומחה, מה הכי טוב לילדה לפעמים אנחנו ההורים שוכחים שבעצם אלו הם החיים שלהם ולא מה שנוח לנו, די עם הוויכוחים והדיונים סביב, תעשו מה שהכי טוב לילד...
 
לפעמים אני לא מבין....../images/Emo4.gif

מאיפה מופיעות כאן כל מיני שאלות מוזרות. ולמה בעצם שהוא לא יראה אותה 3 שעות פעמיים או 3 בשבוע, אולי הוא לא בן זוג טוב לאמא, אבל הוא אבא!!! ואני בטוח שיבוא היום והיא כל כך תרצה שהוא יקח את התינוקת לכמה שעות ולו רק שהיא תוכל מעט לנוח בשקט ולדעת כי היא אצל אביהה ויוצרת קשר אם ההורה השני שלה... ולא לכולנו יש את הבונוס הזה. עלינו להסתכל לא רק עלינו כהורים יחידים, גם על הצאצאים שלנו שלהם יש את ההורה השני שרוצה ומוכן לקחת חלק בגידולו וכמובן לראותו ככל שאפשר. ולמי שאין את ההורה השני, ולא משנה מאיזו סיבה, אז לנו אין את הבונוס הזה, ואנו מסתדרים עם זה טוב, אבל אולי ברובנו בתוך תוכנו היינו רוצים דמות שניה שהילד סומך עליו ואנו עליהה... לא יעזור לכולנו צריך מידי פעם חופשה קטנה.... גם מילדנו אהובנו.. ועוד לא הבנתי , פסיכולוגית ידידותית???? למה?
 
אני מסכימה

משהו לא בסר עם האבא? הוא מתעלל? הוא מזיק לה? אם לא, אז למה לשלול ממנו את האפשרות לראות אותה? ילדה בת שנה ודאי תיהנה מחברתו, וזה אפילו מעט מדי לדעתי. אם הבעיה היא הנקה, אפשר לשאוב ולהשאיר בקבוק, אבל בגיל כזה כבר אין כל כך בעיה כזו לדעתי. למה היא לא רוצה שהוא יראה אותה??
 
גם אני מצטרפת

לדעתם של קודמי שאם האב רק לא בסדר בזוגיות עם האם ורוצה להיות שותף עם הילדה זו פריבילגיה שאסור בשום אופן להחמיץ. למה הילדה יותר שיכת לאם????????????כי היא במשמורת שלה?והאב אין לו חלק בה? ומי זאת הפסיכולוגית הידידותית הזו שחושבת להוציא אב מהתמונה??????.
 

gill99

New member
להפתעתי נוכחתי שיש דבר כזה

פסיכולוגית ידידותית. למזלי הצלחתי להתגבר עליה אבל זה מדהים איך שאנשים שקוראים לעצמם "מקצועיים" מוכנים להגיד ולעשות הכל תמורת בצע כסף.
 

m i c h a l i

New member
והתגובה המתבקשת ביותר

היא צריכה לפנות לעו"ד שיפעל לטובתה ולטובת הילדה. בהצלחה
 
למעלה