זמני הוצאת מנות וטיפים

limorlim

New member
זמני הוצאת מנות וטיפים

בנות יקרות, האם יש לדעתכן זמני הוצאת מנות מומלצים? אנחנו צריכים להיפגש עם מנהל האירוע בקרוב ולתת לו הנחיות בנושא... כמו כן, מה לדעתכן סכום הטיפים שיש לתת בסוך האירוע?
 
תפגשו עם מנהלי האירוע

כי כבר ככה משלמים להם כל כך הרבה כסף והם כל יום מרימים אירוע אז בוודאי יש להם תובנות משלהם. לגבי טיפים.. כל זוגיעשה כראות עיניו. הייתה פה מישהי שהחליטה לא לתת טיפים שזה בסדר גמור והייתה כזאת שהחליטה לתת טיפים וזה בסדר גמור. החלטה שלך.
 

limorlim

New member
תשובה לא ממש רלוונטית

לגבי מנהל אירוע - אני לא אשאל אותו את זה, כי האינטרס של האולם זה להגיד כמה שיותר מוקדם כדי שהאורחים ילכו מהר הביתה. לגבי טיפים - אנחנו רוצים לתת טיפ, השאלה היא - איזה סכום מקובל? צריך להיערך לזה מראש אחרי הכל, כי טיפים אי אפשר לשלם בכרטיס אשראי.
 

shira3121

New member
שמעתי טענה הפוכה לשלך

שהם רוצים להוציא את המנות כמה שיותר מאוחר כדי שאנשים ילכו ולא יספיקו לאכול. בכל מקרה למה את רוצה לעכב אנשים מעבר למה שהם רוצים להישאר? הרי מי שרוצה להישאר לרקוד ישאר הרבה אחרי האוכל ומי שרוצה ללכת עדיף לתת לו.
 

Crazy Cat Girl

New member
גם לי לא ברור למה הם צריכים להיות בני ערובה

עד שהאוכל יגיע, כדי שלא ילכו מוקדם... מי שרוצה להישאר - ישאר. מי שלא - שיאכל (מגיע לו, לא? בכל זאת הגיע לחופה ונתן מתנה) וילך. מה המטרה? להאריך את החתונה בכל מחיר כדי לספר לכולם שהחתונה נגמרה מאוחר? גם אם האורחים סובלים? אני בעד להוציא את האוכל כמה שיותר מוקדם. כשמוציאים מנה עיקרית ב-23:00 זה פשוט זוועה. שהאורחים יאכלו, יהנו ויבואו לרקוד. ואם איזו דודה רחוקה תלך בשניה שהאוכל נגמר - זכותה. מאוד לא יפה להחזיק אנשים בכוח ע"י זה שלא מגישים להם אוכל....
 
אחלה טענה

אני מוציאה קינוחים ברבע לאחת עשרה ומי שילך אז שילך ומי שנשאר אז מעולה.
 
אני מסכימה

הגישה שלי בחתונה הייתה עמידה בזמנים. האורחים עושים מאמץ להגיע בזמן ולא אוהבים שמורחים אותם. זה לא נעים ולא לעניין. הייתי בחתונה שמנה עיקרית יצאה ב-23:20 והרגשתי תחושת פספוס שבגלל שאני צריכה לקום מוקדם לעבודה (כמובן שזו לא הייתה חברה קרובה במיוחד) אני צריכה לחתוך עוד לפני שבכלל התחילו להוציא מנה עיקרית. וזה לא בגלל שהיה לחוץ לי לאכול, אלא בגלל תחושה שלא נעים לחתוך לפני הקינוחים. במקרה הזה, קבלת הפנים נמשכה לנצח וגם החופה, כך שגם לא היה לי ממש זמן לרקוד ולשמוח עם הכלה. זה מבאס כי יש אורחים רחוקים יותר שבאים בשביל לכבד וזה קצת לא נעים להחזיק אותם בני ערובה.
 
מאוד רלוונטית

אולי זה מה שאנחנו חושבות אבל לא כל מי שבעסקי החתונות מנסה לדפוק אותנו. אני רציתי אירוע הרבה יותר מוקדם ומנהל האירוע שיכנע אותי לקחת את הזמן ולתת לאורחים לאוכל בכיף ולהנות בשלווה.
 

FayeV

New member
זמני הוצאת מנות

ממה שהיה אצלינו, את הראשונות הוציאו משהו כמו 20-30 דקות לאחר שאנשים נכנסו לאולם אחרי החופה (יש את הריקוד הראשון ולאחריו עוד קצת ריקודים), היה 15-20 דקות של מוזיקת רקע, ואז 40 דקות ריקודים ולאחר מכן הוציאו את העיקריות. בנוגע לטיפים - מנהל האירוע שלנו אמר שנהוג לתת 7% מסך האירוע, אבל כדאי שתשמעי עוד דעות בנושא.
 
7% נראה לי כמו הגזמה פרועה

במקרה שלנו ובטח של רובינו זה אלפי שקלים. אם המלצרים מקבלים משכורת והיה לי חשוב לבחור מקום כזה שמכבד את עובדיו יותר מ-200-100-שקל לשולחן (כלומר למלצר וכנל לברמנים) אני לא באמת רואה סיבה לתת. אולי אני קמצנית אבל זה מה שנראה לי הגיוני בההחלט
 

FayeV

New member
לנו הייתה חתונה קטנה


אני משערת ש-7% מ-100,000 ש"ח זה באמת המון. בעיקרון רצינו להביא משהו כמו 1000-1500 ש"ח לכלל המלצרים\ברמנים\טבחים שעבדו באירוע.
 
למעלה