לא רק אתה, מיכאל לא דוגל בכך
גם ראשי עיריות הרצליה, רעננה וכפר סבא מתנגדים לפרויקט ה-BRT.
בין היתר עלות הפרויקט גבוהה מאוד ולצד זה משך העבודות צפוי להיות ארוך. אחד מיתרונות ה-BRT על הרכבת הקלה הוא עלות נמוכה יותר ומשך ביצוע קצר יותר של הפרויקט.
בפרויקט בשרון (וכנראה גם בפרויקטים אחרים בישראל), כאמור לא כך המצב.
לכן רב הפרויקט נעצר.
לא רק אתה, מיכאל לא דוגל בכךוזה בדיוק למה אני כבר לא דוגל בפרוייקטים האלו
BRT פשוט לא קיים במדינת ישראל. רכבת קלה זה מעולה וזה הוכיח את עצמו, אבל BRT - לא עובד כאן.
גם ראשי עיריות הרצליה, רעננה וכפר סבא מתנגדים לפרויקט ה-BRT.
בין היתר עלות הפרויקט גבוהה מאוד ולצד זה משך העבודות צפוי להיות ארוך. אחד מיתרונות ה-BRT על הרכבת הקלה הוא עלות נמוכה יותר ומשך ביצוע קצר יותר של הפרויקט.
בפרויקט בשרון (וכנראה גם בפרויקטים אחרים בישראל), כאמור לא כך המצב.
לכן רב הפרויקט נעצר.