זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס

מצב
הנושא נעול.

ronatd

New member
זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס

זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
 

ronatd

New member
לנבוע = לנסוע

זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
לנבוע = לנסוע
 
../images/Emo32.gifאגב רחובות

לנבוע = לנסוע
אגב רחובות
לפני שעתיים חזרתי מרחובות וצפונית לרחובות היתה שרפה על שטח עצום כמעט טירת שלום ונסענו בתוך ענן עשן
ממש לא סימפטי, אני מקווה שכיבו בינתיים.
 

איליה.

New member
אם אתה רוצה לקנות חופשי חודשי

זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
אם אתה רוצה לקנות חופשי חודשי
אתה יכול להיכנס לכל אוטובוס, גם אם אתה לא נוסע בו, וחלק גדול מהנהגים יסכימו להתעכב בשבילך כמה שניות בתחנה ולמכור לך חופשי חודשי, כי הם מקבלים על זה עמלה. ואם לא נעים לך לעכב את האוטובוס, אז אתה תמיד יכול לנסוע איתו תחנה אחת ואז לנסוע תחנה אחת בחזרה.
 

evgeniy2

New member
או פשוט מאוד...

אם אתה רוצה לקנות חופשי חודשי
אתה יכול להיכנס לכל אוטובוס, גם אם אתה לא נוסע בו, וחלק גדול מהנהגים יסכימו להתעכב בשבילך כמה שניות בתחנה ולמכור לך חופשי חודשי, כי הם מקבלים על זה עמלה. ואם לא נעים לך לעכב את האוטובוס, אז אתה תמיד יכול לנסוע איתו תחנה אחת ואז לנסוע תחנה אחת בחזרה.
או פשוט מאוד...
תגיע לתחנה מרכזית תל אביב, יש שם בקומה 6 ליד המודיעין של אגד 3 קופות ש-2 מהן פתוחות כימעט תמיד.
 
תשובות לronatd ולאיליה

זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
תשובות לronatd ולאיליה
ראשית כל שאלה לי אליך רונה(זהו שמך, הלא כן?) מהו לדעתך "מלאי גדול"? זה בטח המלאי שלא ייאזל עד שתואילי בטובך לעלות לאוטובוס ולקנות חופשי חודשי? אינך היחידה, מן הסתם, שמשתמשת בקוד 70, אז ככל הנראה עד שעלית לאוטובוס, הנהג כבר הספיק למכור את כל הכמות שהייתה לו וזאת ממש לא אשמתו! מומלץ בחום בחודשים הבאים לדאוג לחופשי חודשי כבר בסוף החודש, ולא לחכות עד הרגע האחרון. תביני, איננו מחזיקים חופשי חודשי ב"סטוקים", אלא 5-10 מכל סוג. איליה - כנהג באגד ממש לא מקובל עלי שעולים אלי לאוטובוס רק בשביל לקנות חופשי חודשי ומעכבים אותי ואת נוסעיי. נכון, אנחנו מקבלים עמלה על כך (מנקו - 2.5%) ויש די הרבה נהגים שיסכימו להתעכב גם ל-5 דקות בשביל זה, אבל לדעתי זו שיטת העבודה של חאפרים ולא של חברה שמכבדת את עצמה ואת נוסעיה. לכן, ברגע שאני נתקל בנוסע מסוג זה אני מבקש ממנו באדיבות לרדת ולהמתין לנהג שהעמלה חשובה לו יותר מנוסעיו.
 

ronatd

New member
תגובתי

תשובות לronatd ולאיליה
ראשית כל שאלה לי אליך רונה(זהו שמך, הלא כן?) מהו לדעתך "מלאי גדול"? זה בטח המלאי שלא ייאזל עד שתואילי בטובך לעלות לאוטובוס ולקנות חופשי חודשי? אינך היחידה, מן הסתם, שמשתמשת בקוד 70, אז ככל הנראה עד שעלית לאוטובוס, הנהג כבר הספיק למכור את כל הכמות שהייתה לו וזאת ממש לא אשמתו! מומלץ בחום בחודשים הבאים לדאוג לחופשי חודשי כבר בסוף החודש, ולא לחכות עד הרגע האחרון. תביני, איננו מחזיקים חופשי חודשי ב"סטוקים", אלא 5-10 מכל סוג. איליה - כנהג באגד ממש לא מקובל עלי שעולים אלי לאוטובוס רק בשביל לקנות חופשי חודשי ומעכבים אותי ואת נוסעיי. נכון, אנחנו מקבלים עמלה על כך (מנקו - 2.5%) ויש די הרבה נהגים שיסכימו להתעכב גם ל-5 דקות בשביל זה, אבל לדעתי זו שיטת העבודה של חאפרים ולא של חברה שמכבדת את עצמה ואת נוסעיה. לכן, ברגע שאני נתקל בנוסע מסוג זה אני מבקש ממנו באדיבות לרדת ולהמתין לנהג שהעמלה חשובה לו יותר מנוסעיו.
תגובתי
ראשית כל, אני גבר, ושמי דוד רונת. פתחתי את השרשור הזה, כיוון שראיתי שכרטיס חופשי חודשי קוד 70 קשה מאוד להשגה. בשבוע שעבר, שהיה השבוע האחרון של יוני, ניסיתי לקנות חופשי חודשי של יולי, ולרוב הנהגים לא היה אותו. יש נהגים שבאופן קבוע לא מחזיקים את הכרטיס, וכנרה שיש כאלה שמחזיקים מלאי מאוד קטן שאוזל מהר. תבין, אני נוסע כמעט כל יום בקו 164 רחובות פתח תקוה, (חוץ מימים שאני נוסע לתל אביב, ואז אני נוסע בקו 51 של דן). זה לא מעניין אותי אם הנהג מקבל עמלה או לא, וזה גם לא מעניין אותי אם הנהג הוא חבר אגד או שכיר. מה שמעניין אותי זה לקבל את השירות שאני כלקוח חושב שמגיע לי לקבל.
 

ה דרומי

New member
דוד אולי לא היו להם כרטיסים בגלל

תגובתי
ראשית כל, אני גבר, ושמי דוד רונת. פתחתי את השרשור הזה, כיוון שראיתי שכרטיס חופשי חודשי קוד 70 קשה מאוד להשגה. בשבוע שעבר, שהיה השבוע האחרון של יוני, ניסיתי לקנות חופשי חודשי של יולי, ולרוב הנהגים לא היה אותו. יש נהגים שבאופן קבוע לא מחזיקים את הכרטיס, וכנרה שיש כאלה שמחזיקים מלאי מאוד קטן שאוזל מהר. תבין, אני נוסע כמעט כל יום בקו 164 רחובות פתח תקוה, (חוץ מימים שאני נוסע לתל אביב, ואז אני נוסע בקו 51 של דן). זה לא מעניין אותי אם הנהג מקבל עמלה או לא, וזה גם לא מעניין אותי אם הנהג הוא חבר אגד או שכיר. מה שמעניין אותי זה לקבל את השירות שאני כלקוח חושב שמגיע לי לקבל.
דוד אולי לא היו להם כרטיסים בגלל
שעלו מחירים.
 
...oops

תגובתי
ראשית כל, אני גבר, ושמי דוד רונת. פתחתי את השרשור הזה, כיוון שראיתי שכרטיס חופשי חודשי קוד 70 קשה מאוד להשגה. בשבוע שעבר, שהיה השבוע האחרון של יוני, ניסיתי לקנות חופשי חודשי של יולי, ולרוב הנהגים לא היה אותו. יש נהגים שבאופן קבוע לא מחזיקים את הכרטיס, וכנרה שיש כאלה שמחזיקים מלאי מאוד קטן שאוזל מהר. תבין, אני נוסע כמעט כל יום בקו 164 רחובות פתח תקוה, (חוץ מימים שאני נוסע לתל אביב, ואז אני נוסע בקו 51 של דן). זה לא מעניין אותי אם הנהג מקבל עמלה או לא, וזה גם לא מעניין אותי אם הנהג הוא חבר אגד או שכיר. מה שמעניין אותי זה לקבל את השירות שאני כלקוח חושב שמגיע לי לקבל.
...oops
דוד, קודם כל אני מתנצל על הבלבול, מקווה שלא נפגעת... עכשיו לענייננו - מובן לי היטב שאתה כנוסע מעוניין לקבל את השירות הטוב ביותר שבהחלט מגיע לך. יחד עם זאת, הגישה של "לא מעניין אותי" היא לדעתי לא כ"כ במקום. איננו "משרתים", אלא "נותני שירות" וההסבר היחידי לחוסר הכרטיסים הוא שמספר נוסעים קיבלו את השירות לפניך. זה בטח ההסבר שאתה מקבל מנהגים רבים. אז כמו שאומר פתגם בלטינית - auditum ed altera pars - "חייבים לשמוע גם את הצד השני". אבל אתה יודע מה, יש לי פתרון בשבילך. אני מוכן בכל סוף חודש לדאוג לך לכרטיס קוד 70 (לכל השואלים - אני אקנה אותו בקופת קהל ולא אקבל שום עמלה) ולהעביר לך אותו בדרך שנסכם. מתאים? ;)
 

ה דרומי

New member
נצל"ש שאלה לדני אתם הנהגים כבר

זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
נצל"ש שאלה לדני אתם הנהגים כבר
לא עושים התעמלות= איסוף כרטיסים היה פעם משהו כזה נכון?.
 

ה דרומי

New member
התעמלות ע"י נהגי אגד בזמנו היום זה

זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
התעמלות ע"י נהגי אגד בזמנו היום זה
כבר לא קיים? אחרי נסיעה\קו היו נהגים שהיו אוספים מהריצפה כרטיסים שהשאירו נוסעים ומוכרים את הכרטיס מחדש ככה שהיה יוצא להם רווח כול שהו מזה. היום בטח שזה כבר לא קיים?. נו קצת התעמלות\הסטוריה של פעם.
 
עכשיו הבנתי...

התעמלות ע"י נהגי אגד בזמנו היום זה
כבר לא קיים? אחרי נסיעה\קו היו נהגים שהיו אוספים מהריצפה כרטיסים שהשאירו נוסעים ומוכרים את הכרטיס מחדש ככה שהיה יוצא להם רווח כול שהו מזה. היום בטח שזה כבר לא קיים?. נו קצת התעמלות\הסטוריה של פעם.
עכשיו הבנתי...
למה שנעשה את זה? אפשר לחשוב, שאנחנו מתפרנסים רק מעמלה ולא מקבלים משכורת חודשית. חוצמזה גם אם מישהו ינסה, נראה אותו מוכר כרטיס עם תאריך ושעת נסיעה.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo6.gif"היום" בעידן המכונת כירטיסים

זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
"היום" בעידן המכונת כירטיסים
לא ניראה שאפשר אבל פעם לפני שנים שמכרו כרטיסי נהג אז היה אפשר לא דברו על זה אבל זה היה יענו סוד גלוי.
 
אוי, מתי...

זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
אוי, מתי...
סוף-סוף תונהג שיטת כרטוס אוטומטי, כדי שאפשר יהיה להפיק כל סוגי הכרטיסים והכרטיסיות לכל הקווים בארץ בכל מתקן למכירת כרטיסים - גם באוטובוסים, גם בקופות ואוטומטים בתחנות אוטובוסים ורכבת, וגם בקיוסקים, דוכני מפעל הפיס, פיצוציות, סופרמרקטים, סניפי דואר ובנקים וכו' וכו' וכו'.....????!!!!! כמה עשורים צריכה מדינת ישראל לפגר אחרי ארצות אחרות?????!!!!!
 
מעניין ש...

אוי, מתי...
סוף-סוף תונהג שיטת כרטוס אוטומטי, כדי שאפשר יהיה להפיק כל סוגי הכרטיסים והכרטיסיות לכל הקווים בארץ בכל מתקן למכירת כרטיסים - גם באוטובוסים, גם בקופות ואוטומטים בתחנות אוטובוסים ורכבת, וגם בקיוסקים, דוכני מפעל הפיס, פיצוציות, סופרמרקטים, סניפי דואר ובנקים וכו' וכו' וכו'.....????!!!!! כמה עשורים צריכה מדינת ישראל לפגר אחרי ארצות אחרות?????!!!!!
מעניין ש...
בכל מכשירי כרטוס שמותקנים כעת באוטובוסים של "אגד" קיימת אופציה של "כרטיס חכם" דהיינו כרטיס שניתן "להטעין" אותו גם ככרטיסיה וגם כחופשי-חודשי. זה הדבר שאמור לפתור את הבעיה בצורה חלקית לפחות אבל משום מה הוא עדיין ב"תקופת נסיון" (באשקלון) ולא ידוע מתי יופעל בכל הארץ.
 
האויב של "טוב" הוא "מצויין"

מעניין ש...
בכל מכשירי כרטוס שמותקנים כעת באוטובוסים של "אגד" קיימת אופציה של "כרטיס חכם" דהיינו כרטיס שניתן "להטעין" אותו גם ככרטיסיה וגם כחופשי-חודשי. זה הדבר שאמור לפתור את הבעיה בצורה חלקית לפחות אבל משום מה הוא עדיין ב"תקופת נסיון" (באשקלון) ולא ידוע מתי יופעל בכל הארץ.
האויב של "טוב" הוא "מצויין"
כנראה שיש כל פעם כוונה להפעיל או-טו-טו איזושהי מערכת סבירה, ואז מישהו שומע על מערכת אחרת עם עוד כמה שכלולים, ועוצרים את התכנית ע"מ לבדוק את החדשה, וחוזר חלילה... אם היה במשרד התחבורה מנהל בעל סמכות, כושר החלטה ואחראיות ציבורית, הוא היה קובע דדליין לבנות תכנית מתוזמנת לבדיקת כל המערכות הקיימות והפעלה מסודרת של המערכת שתיבחר, וחלאס כל המשחקים!
 

ה דרומי

New member
עמלת הם קונים את כרטיסים ומוכרים

זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
עמלת הם קונים את כרטיסים ומוכרים
לציבור הנוסעים . הלוואי שכבר יגיע הרגע הזה מתי באמת?.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה