זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?
זמינות "חופשי חודשי" באוטובוס
חברים, ניסיתי לקנות כרטיס "חופשי חודשי" לנסיעה בקו רחובות פתח תקוה (קו 164, קוד 70), אך משום מה חלק גדול מהנהגים לא מחזיקים את הכרטיס הזה. זה מאוד מכעיס, כיוון שזה מאלץ אותי לנבוע לתחנה מרכזית של רחובות (התחנה הישנה של ראשל"צ כבר לא קיימת יותר) שבה הקופה פתוחה גם בשעות מאוד מצומצמות. הקיצר, למה הנהגים של אגד בקו 164 לא מחזיקים מלאי גדול של כרטיסי חופשי חודשי?