זמינות בסלולרי?

Enderin

New member
זמינות בסלולרי?

היי, שאלה אם יש לי פלאפון, האם אני צריך להיות זמין 24 שעות ביממה איתו בכוננות? אפילו אם אני לא לוחם, ולא חמליסט או משהו בסגנון. זאת אומרת, שאני לא בשום כוננות. אני מדבר גם כשאני בבסיס, וגם בבית. תודה לעונים
 

guznik

New member
לפי הפקודות היבשות

אתה צריך להיות זמין כל ארבע שעות. זאת אומרת שאם אתה בבית (ויש לך טלפון בבית), אתה לא צריך להיות זמין בפלאפון. אם אתה בחוץ אתה צריך להיות זמין בפלאפון או להתקשר הבייתה כל ארבע שעות כדי לבדוק אם מישהו חיפש אותך. אם אין לך אף אחד בבית ואין עליך פלאפון, אתה צריך רשמית (ואני מדגיש רשמית) להתקשר כל ארבע שעות לבסיס. כמו כל דבר, הכי טוב שתוודא ביחידה מה הנהלים ומה מצפים ממך.
 

mtman

New member
פאלפון , לא קשור!

אתה אמור להיות זמין כך שהצבא אם ירצה להקפיץ אותך , יוכל. כלומר לפי הפקודות אתה אמור לשמור על קשר עם הבית כל 4 שעות. ולכן אתה לא צריך להיות זמין בסלולרי שלך כל הזמן. מבחינת הצבא - כאילו אין לך סוללרי.
 

Enderin

New member
אז רגע..

בקיצור, אם המפקד שלי התקשר אליי ב12 בלילה ולא עניתי (כי ישנתי..) וטוען ששלח לי הודעה שלא קיבלתי... אפשר להעניש אותי על זה?
 

mtman

New member
לא, להעניש על זה אי אפשר!

מפקדך , היה אמור להתקשר אליך הביתה. ולא לטלפון הסללולרי שלך שיכל להיות: מכובה\בלי סוללה\מנותק וכו'.
 

varui

New member
עוד דבר

אתה לא אמרת איזה תפקיד מדובר אני מכיר כמה תפקידים שהם לא כמו אתה ציטנת אבל הם חייבים להיות זמינים 24 שעעות אתה לא אמרת איזה פלפאון יש לך פרטי או שאתה קיבלת מהצבא אם יש לך טלפון שאתה קיבלת מהצבא אתה חייב להיות זמין בו 24 שעות
 

idos2

New member
יבגני, די לקשקש

גם אם יש לו VPN זה לא אומר שהוא צריך להיות זמין 24 שעות ביממה. ובאף תפקיד אי אפשר לדרוש מחייל שיהיה זמין כל הזמן, 24 שעות ביממה, צא מהסרט.
 

varui

New member
מעניין

אם אנשי חמאס קראו את הודעה שלך נגיד יש עכשיו הייה פגיעו וצריך להזמין כוחות וזה קרה בשתיים בלילה אזה אך אתה רוצה כוחות יגיעו לאותה מקום אם אף אחד לא זמין 24 שעות
 

idos2

New member
יבגני אתה דביל

מה הקשר בין מה שאני כתבתי לבין מה שאתה ענית?
 

varui

New member
../images/Emo46.gif זה פעם אחרונה שאתה קורא

דיבל קודם אתה לא יודע על זה תפקידים אני מדבר איתך וכן יש חוק לגבי יחידות מסיומת וגם תפקידים שהם חייבים להיות זמינים 24 שעות אתה לא להיתווכח איתי
 

idos2

New member
לא דיבל יבגני, דביל.

בדיבל משתמשים כדי לתפוס ברגים בקיר. אתה לעומת זאת דביל, זה משהו אחר לגמרי. ברור שאני לא יודע על איזה תפקידים אתה מדבר איתי, פשוט כי אין תפקידים כאלו. בשביל להפשיט לך את זה - אף אחד לא מצפה ממך שתענה לטלפון אם אתה מתקלח, למשל, על זה אני בטוח שאתה מסכים איתי.
 

varui

New member
עידו

אתה צודק אבל אני אומר לך מה יש כזה חוק אבל אחד למצייט לו כמו לאלף ואחד חוקים צבאים
 

deathcaster

New member
למנהלים היקרים

לא מקובל שמשתמש המוגדר כמומחה, ינצל את מעמדו לרעה ויכנה בשמות גנאי משתמש ותיק, אני מפשה שתטרידו אותו במסרי אזהרה חסרי משמעות כמו שאתה נוהגים לגבי כל משתמש אחר. תודה. הודעה זו נכתבה בציניות גמורה, למי שלא מבין הומור כמו למשל יניב.
 
למעלה