זכרונות טריים....מכל כיוון.

זכרונות טריים....מכל כיוון.

התקרבתי אלייך....נשמתי אותך....הרחתי אותך....התקרבתי עם פי אל אזור ירכייך וליקקתי קלות על מפשעתך. בצידי רגלך נתגלתה לי ערוותך המגולחת הבוהקת והמחכה. טיפות קלות של רטיבות כבר צצו ואני לוקח את ידי, אצבעותיי ומפסק קלות את שפתי פותך ומגלה לעולם את הפרי המתוק הקטן שלך- דגדגנך. קירבתי פי אליו והרגשתי עם לשוני כמה זקור הינו. ליקקתיו ביסודיות ראוייה -מכל ואל כל כיוון טיילה לשוני ואת שוכבת וגונחת.... החדרתי כתוספת את אצבעי לכוסך, אולי שתיים, והזזתיהן בתנועות סיבוביות, נוגע בדפנות הפות מבפנים, תר אחר נקודת ה-G הדמיונית, ממשש ולוחץ וכל זאת תוך לקיקת דגדגנך. הבטתי בך , אל פנייך , הכאילו מיוסרות, וראיתי מבטי החתולה המורעבת, חשתי בעויתותייך ורעידותייך אשר הביעו את הנאתך. התחלתי להגביר קצב החדרת והוצאת אצבעותיי , בלי לעזוב הדגדגן ואת מסייעת לי בהחזקת שפתי ערוותך פתוחות, בידיך הענוגות. ואז החלת בגניחות עזות, התנשפת, התנשמת בכבדות, גרגרת, נאנקת- לא הסכמת לשבוע, עיכבת אביונך ו...........לא יכולת יותר .....וגמרת גמירה לא רגילה, ממש נשפכת מהעוצמה.....ואז נרגעת, ביקשת רק חיבוק בלי מילים.
 
מרקי , עצור !!!!!!!!!!!!!!!!!!

שמות של חברי פורום לא יופיעו בהודעות אינטימיות !!! שפוך חמתך בטעם או שלא כאן !
 
אין בהודעתי הראשית תזכורת שמית!

וגם בתגובותיך לא יופיע שום שם. ניקיתי את השרשור המגעיל לכבוד של שנינו..... מרקי , למה אתה בוחש?
 
זה לא עינינך,ואני לא בוחש ../images/Emo5.gif

זכותך לעשות ככל העולה במוחך רק אל תתהדר על חשבון מישהי שמפאת צניעותה,לא מגיבה לך מרק.
 
ואתה..........

אל תערב עניינים שאינם קשורים לבמה הוירטואלית רק משום שנתנו לך להיות קרוב ומקורב.... חשבתי דווקא שתשמח שפיניתי לך הדרך....
 
העונג לא היה רק לענג.......

גם היא ´דאגה´ לי לאחר אביונה ולאחר אתנחתא קצרה.... בעודי שרוע על גבי, מאזין למוסיקה המרגיעה החלה ללטף את חזי, ומשם ירדה אל אברי והחלה ללטפו בידה הקטנה. התיישבה, כרעה לכיוונו והחלה מלקקת את עטרתו וממלאת בו את פיה. ואני מלטף שערות ראשה בעודה מניעה ראשה באיטיות ובתנועות ארוכות. לא נצרכה לזמן רב להביא את אברי לשיא הזדקרותו בעודו בוהק מרוק פיה.הרגשתי שאני עומד להתפוצץ כל רגע אך ביקשתי לעצמי לגמור שפיכתי בחדירה אליה , כי הרי עדיין לא טעמה טעמו של אברי היום. אחזתי בגופה הקט והשכבתיה על גבה ובאתי אל בין ירכיה.נשקתי לשפתיה והיא עטפה ישבני ברגליה.החדרתי אברי באיטיות ומיד עצמה עיניה והחלה להאנח בקול עמום תוך שהיא מתנשקת עימי ללא הפסקה, נשיקות לוהטות עם שאיבת לשונות. לפתע תפסה יוזמה, היפכה אותי על גבי ורכבה מעלי תוך שהיא מתיישבת על אברי מבלי לאפשר לי להחדירו. לחץ ישיבתה על אברי גרם לכאב עמום ולהזדקרות שיא ואז החלה להתחכך עם ערוותה המוצפת על גחון אברי, בעוד אנוכי מעסה את שדיה הקטנות.יכולתי להרגיש בטיפת זרע חסרת סבלנות שבצבצה לה וכנראה שגם היא הרגישה שתם השלב המכין המוקדם.היא החדירה אברי לגופה והחלה נעה בתנועות מעגליות ואברי חודר לו עמוק ויותר עמוק. גופה החל להימתח והבנתי שעוד אביונה שלה בדרך....לא היה שום טעם להשהות עצמי עוד. היא החלה להאנח אנחות קצרות וסקסיות, סומק עלה לה על הפנים והיא החלה בהאצת תנועותיה תוך שהיא נדחפת בעוצמה לשלב האורגזמה.באותן שניות הרגשתי את זרעי החם נשפך לתוכה, גופי פרכס ופירפר ואברי השפריץ והשפריץ, בעוד אני אוחז ראשי בידיי ונאבק בעקצוצי המוח המטריפים את הדעת על -ידי שחרור נהמות וגניחות.נדמה היה לי שזאת הגמירה הארוכה ביותר שחוויתי....
 

העלמה....

New member
בוקר טוב מרקי...

לא חשבתי להתייחס לאמירות שלך.. אבל אולי עדיף רק לציין שאם כן נפגעתי...זה רק מהפה המלוכלך שלך. לא היתי חייבת אפילו להגיב... רק שתדע שכל מה שארבל פרסם נעשה בהסכמתי המלאה. לא באתי להעיד לחקירה נגדית,רק לבקש ממך להפסיק עם השטויות האינפנטיליות שלך.כולנו כאן מבוגרים,ולא תמימים,אך אל תתעסק עם מה שלא קשור עליך.ואל תיהיה לע´´ד,לא קראתי לך. בוקר טוב לך.
 
נפלתם על הראש שניכם????

תראו. אני אוהבת את שניכם, ילדים - אבל הגזמתם! כיון שהגברת בטח לא תגיב לכם כאן ושאר הנשים בסביבה יחששו להגיב לכם (כדי שלא יחשבו שעליהן מדובר כאן..), וכיון שאני לא שמה קצוץ - הנה תגובת מחאה! אתם שניכם, אנשים נשואים כדת וכדין, מזיינים מהצד בכל הזדמנות שאיזו אישה מסכימה לכם - מה קורה לכם???!!! מה זה חוסר הדיסקרטיות הזה, ההתרברבות הנמוכה ומלחמת הכוחות הזו?! אתם נפלתם על הראש??? שני גברים בני קצת יותר מ-17 מתנהגים כמו שני חרמנים בני טיפשעשרה. זה מה שגיל המעבר עושה לזכרים??? תתביישו לכם! לך ארבל - כיון שכולם מבינים שהגברת האמורה היא מישהי שכותבת בפורומים - אתה צריך להתבייש.. להתרברב בצורה שכזו מבלי להתחשב בבת הזוג שלך! מה חשבת לעצמך? שהנה כל בנות הפורומים יקראו את על כישוריך המיניים ויציפו את האי-מייל שלך בתחינות לבלות איתך את הזמן הפנוי הבא??? ההודעות האלה סתמו את הגולל על האופציה הזו, יקירי.. ואתה מרק.. אם רק היית משאיר את ההודעה כפי שהיא מבלי להגיב עליה כך, לא היית מעורר את הנושא מעבר למה שהוא היה. עוד סיפור זיונים. אם כוונתך היית להגן על כבודה של העלמה - עשית לה שירות דב! ילדים - לא יפה!
 

העלמה....

New member
תודה פסי...

כבר אמרתי את שלי... לא חייבת להוסיף... כאן פורום חטאים ושירי זימה... רציתם זימה...קיבלתם באון ליין כמעט... הכל התפרסם בהסכמתי... רק שמרקי לכלך את פיו... כאן לא מתברברים...רק מספרים...אפילו אם קצת מוסיפים או מפנטזים,מי כמוך יודעת?? אבל תודה שבאת להגנתי...}{
 
פסי, גם את עושה ספוקלציות? ../images/Emo4.gif

ודווקא את??????!!! הודעתי הראשית היא תיאור אירוטי נטו בלי שמות, ניקים ו /או פרטים מזהים כלשהם!! למרות התנגדותי, הגדילה העלמה עשות ואישרה שהכל בהסכמתה , אף כי לכך לא הייתי זקוק כדי לספר סיפור אמיתי בלי חשיפה...(מסיפורי בלבד אפילו לא מתרמז שמדובר במישהי מהאינטרנט או לא וזה כלל לא חשוב). ולמרות כל זאת מצאת לנכון להעביר עלי בקורת כלשהי, תוך קביעת מסקנות שמהן ביקשת ממני לא לעשות כלפייך. האם מכאן אנו צריכים להבין שסיפורייך הם בגדר פנטזיה בלבד וכי חוויות מהחיים האמיתיים אסור להביא לכאן?את על גברים שהכרת באינטרנט לא כתבת כאן?הרשי לי לגחך.... חבל מאד, שדווקא את,ממליצה לי לשמור על כושר ההתבטאות בשתיקה.
 
כנראה זה מדבק..

לא ההודעה הבסיסית שלך הקפיצה אותי, פסיכי! תגובות ההמשך שהיו לך כגון: אתה צריך לשמוח.. פיניתי לך את הדרך וכו´.. יקירי - עם כל הפתיחות שלי - אני לעולם לא אתייחס ככה לבן זוג לשעבר. אתה זה שמתהדר ברגישויות שיש לך לצד השני, עד כמה מבחיל אותך הרעיון שאישה תהיה איתך ועם עוד מישהו בו זמנית וכו´ וכו´ וכו´ אמרות מחץ.. אני לא מזבלת את המוח באמרות שפר שחוקות אבל בניגוד לך - אני מכבדת את בני הזוג שלי להרפתקאות. ז-ה מה שעצבן אותי יותר מכל. ובקשר להערתך הנמוכה לקראת הסוף - תן לי להפתיע אותך. אתה יכול לגחך כאוות נפשך (יש רמז עבה מזה?)
 
פסי,את לא הוגנת אלי ../images/Emo6.gif

אני סה"כ הגבתי במקום מישהי שהגינותה לא מאפשרת לה זאת דורש פרס ניחומים ממך כעת.. מרק.
 
אויש.

כמה גדולה האכזבה ואני כל כך חיכיתי לממש התאווה כבר גילחתי הרגליים וצבעתי ציפורניים הקונדום היה מוכן בטעם תות ודובדבן לא נורא. מחר נקנה עוד אבוקדו..
 
תראי כמה שאת לא ותרנית ../images/Emo2.gif

מה פתאום אבוקדו.. נגמרו הגזרים בשוק-החופשי ? לא בריא יותר ? תתפשרי קצת,ואולי נעשה עסק אבל בלי מתווכים בפורום מפה לא רוצא דמי תיווך מסופטי.. מרק.
 
למעלה