בוא אני אספר לך מספר סיפורים
בקורס אותות ומע' בזמן רציף, במבחן שהיה בסימסטר ב, הייתה להם פאשלה רצינית בו, הכניסו תרגיל עם מערכת מכאנית שבו העגלה קשורה בחוט לקיר. ביקשו לנתח מה תהיה המהירות על העגלה באינסוף, התשובה הרי היא אפס, כי העגלה לא זזה. זהו שלפי טענת המרצים, החוט הזה "נכנס בשכפול" של הבחינות, ולכן כל מי שרשם אפס, קיבל על השאלה אפס נקודות. אני ספציפית שאלתי את המרצה, והיא(ורד אהרונסון) אמרה שכן יש מהירות על העגלה, לכן החוט הזה לא מפריע(קיבלתי את רב הנק' על השאלה.) בבדיקה של הבחינה, המרצה השני בקורס(ארקדי ברקובסקי) בדק את הבחינות ע"פ הפתרון של הבחינה, הוא לא ראה בכלל את הבחינה עצמה, ולכן נתן לכל אותם סטודנטים אפס בשאלה הזו. סטודנטים שקיבלו אפס נקודות פנו למרכז המגמה (רמי פינקלר), הוא הבחין בבעיה, אך לא היה מוכן לומר "טעינו". הם(רמי והמרצים) הצליחו להשתיק את הנושא בצורה מוזרה מאוד, אנשים ניגשו למועד ב', קיבלו ציון מסוים ולאח"כ זמן מה פתאום ראו שבתחנת מידע, הציון עלה ב10 נקודות, ואז אמרו להם - " מה עברתם בציון גבוה? זה בסדר" הם הבינו ישר שזה עקב מה שקרה, אבל אף אחד, כולל המרצים - לא הודה שבעצם הייתה להם פאשלה כאן. איך זה? זה לא סיפור בדוי, זה היה בסימסטר ב האחרון. לצערי הרב, הראש מגמה באלקטרוניקה לא עוזר בכלל. עוד סיפור על הראש מגמה הזה, בסימסטר ב, לא הצלחתי מי יודע מה בבחני אמצע. אז הוא קרא לי לשיחה לבדוק למה זה קרה, בבוחן האמצע בקורס אנליזה נומרית, היה רעש בחוץ, כי היה באותו יום טקס יום הזיכרון(או משהו דומה), רב הסטודנטים בזמן הבחינה גם התעצבנו על הבוחנות בגלל הרעש, לא היה אפשרי להתרכז בבחינה. בבוחן לא עברתי, אדון רמי טען שבגלל הרעש היה צריך לרדת לי 10 נקודות מ 100 ל 90 והרעש הזה אינו סיבה לזה שלא עברתי. מעניין מאוד, הוא פתאום נהיה פסיכולוג, הוא יודע מה כן גרם לי להכשל בבוחן ומה לא. נמשיך.... בשנה שעברה, היה בעיה עם המרצה אנטולי פטלך בהנדסת חשמל 1, לא מעט אנשים(ובניהם אני) פנינו אל רמי בדרישה להחליף אותו עקב הצורת לימוד שלו, מיותר לומר כי הוא גיחך ובכלל לא ניסה לפעול. רק מרכז הקורס, גבי שפט, הודה שיש בעיה והוסיף שיעורי תגבור, הבעיה שהם היו כבר מאוחר מדיי(3 שבועות לפני סיום הסימסטר). אני יכול עוד להמשיך... לא חסר דברים, לצערי הרב, זה המרכז מגמה אלקטרוניקה במכללת אפקה.