זכאות פיצויים מביטוח לאומי עקב פירוק חברה

spidermanr

New member
זכאות פיצויים מביטוח לאומי עקב פירוק חברה

שלום עבדתי כעשר שנים בחברה מסויימת. לפני כשלושה חודשים החברה עברה לבעלות של כונס נכסים שפיטר את כל עובדי החברה, כולל אותי. עברו שלושה חודשים מאז הפיטורים והכונס נכסים עדיין לא הפריש לי את הפיצויים שמגיעים לי כחוק. וכנראה שהחברה עומדת לפני פירוק. הבנתי שגם אם יפריש לי את הפיצויים, לא אקבל את הסכום המלא של הפיצויים שמגיעים לי כחוק בגלל שהחברה הפסיקה בשלב כלשהו להפריש פיצויים (ללא ידיעתנו בכלל) . ויש רק סכום קטן בקופת הפיצויים, שאינו מספיק לכל העובדים. שאלתי היא: במידה ואני מקבל רק סכום קטן מהפיצויים שמגיעים לי על עשר שנים של עבודה. את שאר כספי הפיצויים אני יכול לדרוש מביטוח מנהלים? עד איזה סכום ניתן לדרוש מביטוח לאומי? תודה מראש
 
למעלה