זכאות דמי אבטלה, שאלה
חודש דצמבר 2009 היה חודש העבודה האחרון בחברה בה עבדתי. מאז הסדרתי תשלום חודשי של ביטוח לאומי על סה"כ של 150 שקלים. כיום אני בארה"ב למעלה מ90 יום, ושוקל לחזור לארץ בקרוב. עזבתי את עבודתי למטרת הנסיעה הזו לחו"ל, כך שלא פוטרתי או משהו כזה. אינני עובד כבר תקופה של 8 וחצי חודשים, השאלה היא אם במידה ואני חוזר לארץ אני זכאי לדמי אבטלה? תודה רבה תומר
חודש דצמבר 2009 היה חודש העבודה האחרון בחברה בה עבדתי. מאז הסדרתי תשלום חודשי של ביטוח לאומי על סה"כ של 150 שקלים. כיום אני בארה"ב למעלה מ90 יום, ושוקל לחזור לארץ בקרוב. עזבתי את עבודתי למטרת הנסיעה הזו לחו"ל, כך שלא פוטרתי או משהו כזה. אינני עובד כבר תקופה של 8 וחצי חודשים, השאלה היא אם במידה ואני חוזר לארץ אני זכאי לדמי אבטלה? תודה רבה תומר