זכאות דמי אבטלה, שאלה

תומRיקו

New member
זכאות דמי אבטלה, שאלה

חודש דצמבר 2009 היה חודש העבודה האחרון בחברה בה עבדתי. מאז הסדרתי תשלום חודשי של ביטוח לאומי על סה"כ של 150 שקלים. כיום אני בארה"ב למעלה מ90 יום, ושוקל לחזור לארץ בקרוב. עזבתי את עבודתי למטרת הנסיעה הזו לחו"ל, כך שלא פוטרתי או משהו כזה. אינני עובד כבר תקופה של 8 וחצי חודשים, השאלה היא אם במידה ואני חוזר לארץ אני זכאי לדמי אבטלה? תודה רבה תומר
 
באם היית נרשם בלשכה קודם נסיעתך היה אפשרי

לחזור עד שנה מיום זכאותך וזאת באם אתה זכאי ועומד בתנאי הזכאות כרגע להבנתי איבדת את זכותך ראה הסבר:כדאי להתייצב מיד בשירות התעסוקה חשוב לפנות בפעם הראשונה לשירות התעסוקה בסמוך להפסקת העבודה. אם תשתהה אתה עלול לאבד את זכאותך. גם מי שיתחיל לקבל את דמי האבטלה רק לאחר 90 ימים מיום הפסקת העבודה (בגלל שעזב את עבודתו מרצונו, בלי הצדקה), חשוב שיתייצב בשירות התעסוקה בסמוך להפסקת העבודה, כדי שלא יאבד את זכאותו.. בנוסף ראה אם בכלל עמדת בתנאי הזכאות העיקריים: http://www.btl.gov.il/benefits/Unemployment/Pages/תנאי זכאות.aspx. גמר חתימה טובה.
 
למעלה