זיקוקים בנהריה

ganbarimasu

New member
זיקוקים בנהריה ../images/Emo31.gif

בחודשים האחרונים יש תופעה מוזרה (ובימים נורמליים משמחת) של זיקוקים בנהריה לפחות פעם-פעמיים בשבוע. לעניות דעתי יש בהתרבות הזיקוקים בנהריה טעם לפגם. בעיר שאך לפני שנה סבלה במלחמה ממטחי קטיושות בלתי פוסקים, וחלק גדול מתושביה עדיין לא "נרגעו" לחלוטין מהחוויה הקשה, יש מקום לשקול מחדש מטחי זיקוקים. בטוחני שיש לא מעט ילדים, קשישים (ובכלל) שבמיוחד כאשר הזיקוקים מתחילים לאחר 23:00 מתעוררים בבהלה למשמע הבומים האדירים שמפרים את השלווה. כפי שזה נראה לי בלתי שפוי בעליל ולא הגיוני שבימים כאלו יפעילו מטחי זיקוקים בשדרות, בעקבות מטחי הקסאם הלא פוסקים כמעט, הרי שגם בנהריה המצב דומה. ואין כוונתי להעכיר את "השמחות" בעיר. אבל יש מקום לשקול המעטה בזיקוקים לטובת פעילויות מבטאות שמחה אחרות, ואם כבר חייבים אז שיהיה במינון נמוך ובשעות בהן אנשים לא יצטרכו להתעורר משינה בזיעה קרה! קצת אחריות ציבורית ושיקול דעת יועילו לאיכות הרבים ואפילו לבריאות של כה רבים מאתנו!
 

PeaceWarrior

New member
אני נתקלתי גם בסוג של ונדליזם בזקוקים

ראיתי חבר'ה צעירים שסתם שלחו זיקוקים לכיף.
 

Sivan 85

New member
אני מכירה את התופעה מקרוב

אני גרה במרכז העיר וחודשים אחרי שפורים עבר הילדים (טוב הם לא ממש ילדים אבל אני מחשיבה בנים עד גיל 23 לילדים) עוד פוצצו בטיילת וברחובות נפצים שהקפיצו אותי כל פעם מחדש.. גם הבניות פה בעיר די מבהילות, הפועלים תמיד זורקים מגובה רב עצים וחומרי בניין והפיצוצים מאוד מבהילים. אני חושבת שצריכים להיות חוקים לדברים האלה בייחוד בתקופה כמו שלנו...
 

ganbarimasu

New member
לגבי הנפצים אחרי פורים...

גם אני גר ליד הגעתון, וזה ממש מבהיל. שבועות ארוכים אחרי פורים פיצוצים אדירים מבהילים את כולם במיוחד בשעות הערב. וזה רק אכיפה. אם המשטרה הייתה עוצרת ומטילה קנסות כבדים את מי שמוכר, וגם את מי שמשתמש (ואם קטין - הוריו!) זה לא היה קורה. לגבי הזיקוקים זה יותר מורכב. אבל צריכה להיות תקנה עירונית שתתקן את המצב. זה בלתי אפשרי שאנשים יבהלו כל הזמן מזיקוקים בעיר שבעת קטיושות עד ממש לא מזמן!
 
רק אתמול לקראת 23:00 היו זיקוקים מאיזור

העיריה /קרלטון (לא יודעת במדוייק מהיכן) מבהיל ביותר
 

Sivan 85

New member
הייתה מסיבת סיום לשכבת י"ב...

בגלל שזה כבר חלק מהשיגרה אני לא נבהלת כשיש בלילה.. ביום/צהריים זה יותר מלחיץ
 
למעלה