זיהוי שיר קלאסי ידוע בצרפתית..

  • פותח הנושא RN2
  • פורסם בתאריך

RN2

New member
זיהוי שיר קלאסי ידוע בצרפתית..

ניסיתי למצוא דרך החיפוש המתקדם אבל היו יותר מדי תוצאות. "אייר..דו פלידו..פאלו מי....טורמיייי! טורמיייייייי!" סליחה על הג'יבריש :) חג שמח לכולם
 

זִיגזַג

New member
זה צרפתית זה?? ../images/Emo13.gif

זה נשמע יותר רוסית מאשר צרפתית!! :) תנסה לכתוב את זה באנגלית אולי זה יהיה יותר ברור..
 

RN2

New member
../images/Emo8.gif

"air..du-plidu..follow me...,...,...TORMI!!! TORMI!!! TORMIIIIIII!!!" מקווה שזה יותר מוצלח
 

זִיגזַג

New member
follow me??

צר לי לאכזב אותך.. אבל זה אנגלית!!
 

RN2

New member
חחח סתם רשמתי כמו שאני זוכר שזה..

זה צרפתי נטו !! זה זמר ידוע ! להיט ענק !
 

TANTZ

New member
אולי זה של מייק ברנד......

סתאם ניחוש פרוע!!!!
 

זִיגזַג

New member
ניחוש ממש ממש ממש פרוע..

זה איכשהו הכי דומה לג'יבריש שלך.. Pascal Danel - Kilimandjaro
 

hatul

New member
בדקתי בדיסק של שאנסונים

והשיר הראשון שהיה שם הוא ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Artist: Adamo Salvatore Song: Aline ~~~~~~~~~~~ J'avais dessiné sur le sable Son doux visage qui me souriait Puis il a plu sur cette plage Dans cet orage, elle a disparu Et j'ai crié, crié, Aline, pour qu'elle revienne Et j'ai pleuré, pleuré, oh! j'avais trop de peine Je me suis assis près de son âme Mais la belle dame s'était enfuie Je l'ai cherchée sans plus y croire Et sans un espoir, pour me guider Et j'ai crié, crié, Aline, pour qu'elle revienne Et j'ai pleuré, pleuré, oh! j'avais trop de peine Je n'ai gardé que ce doux visage Comme une épave sur le sable mouillé Et j'ai crié, crié, Aline, pour qu'elle revienne Et j'ai pleuré, pleuré, oh! j'avais trop de peine Et j'ai crié, crié, Aline, pour qu'elle revienne Et j'ai pleuré, pleuré, oh! j'avais trop de peine...​
 

hatul

New member
בגלל שהוא התנגן לי בראש

ולהפתעתי הוא היה השיר הראשון?
 

hatul

New member
אוי.. הקשבתי שוב... ../images/Emo52.gif

צדקת...
(וזה השיר השני בדיסק, אגב) ~~~~~~~~~~~~~~~
DANEL Pascal --------------- Kilimandjaro ----------- Il n'ira pas beaucoup plus loin La nuit viendra bientôt Il voit là-bas dans le lointain Les neiges du Kilimandjaro Elles te feront un blanc manteau Où tu pourras dormir Elles te feront un blanc manteau Où tu pourras dormir, dormir, dormir Dans son délire il lui revient La fille qu'il aimait Ils s'en allaient main dans la main Il la revoit quand elle riait Elles te feront un blanc manteau Où tu pourras dormir Elles te feront un blanc manteau Où tu pourras dormir, dormir, dormir Voilà sans doute à quoi il pense Il va mourir bientôt Elles n'ont jamais été si blanches Les neiges du Kilimandjaro Elles te feront un blanc manteau Où tu pourras dormir Elles te feront un blanc manteau Où tu pourras dormir, dormir, bientôt​
 

hatul

New member
כן, מעניין מאיפה האדאמו הזה נדחף...

העתקתי מהאתר מילה במילה (ומחקתי כמה תוים מיותרים) בדיסק אכן מופיע Cristophe כמבצע השיר
 

hatul

New member
Je t'aime - מצרפת באהבה [הליקון]

Christophe / Aline 2:52 Pascal Danel / Kilimandjaro 3:17 Herve Villard / Capri C'est Fini 3:36 Luigi / Une Maman 2:30 Dalida / Romantica 3:26 Mike Brant / Dis-Lui (Feelings) 3:58 Vicky Leandros / Apres Toi 3:35 Serge Lama / Je Suis Malade 4:11 Johnny Hallyday / Retiens La Nuit 2:56 Saint Preux / Concerto Pour Une Voix 4:04 Christophe / J'ai Entendu La Mer 3:45 Enrico Macias / Melisa 4:10 Rika Zarai / Elle Etait Si Jolie 2:53 Claude Francoise / Comme D'habitude (My Way) 4:11 Marie Myriam / L'oiseau Et L'enfant 3:05 Dalida / Love In Portofino 3:03 Paul Mauriat And Orchestra / Lovi Is Blue 2:34 Nicole Croisille / I'll Never Leave You 3:29​
כתבתי תגובה והיא לא הופיעה...
 

זִיגזַג

New member
יוווווווווווווווווו...

את השיר Une Maman של Luigi אני מחפש יותר משנה!!!! שאלתי על השיר הזה כמה פעמים בשנה האחרונה.. אתה חייב חייב חייב לארגן לי אותו!!
 
למעלה