לא חיפשתי משהו מוכן, אבל..
737 -- A319\A320\A321
- ל A319\A320\A321 כנפוני קצות כנף ייחודים שהם בעצם "גדרות קצה כנף" - הם עולים מעל הכנף וגם יורדים מתחתיה. אם נתקלת באיירבאס חדש עם כנפוני sharklets (הדומים יותר לכנפונים של ה 737NG) ישנם עוד הבדלים.
- מבנה החרטום שונה לחלוטין ומסגיר באופן מידי.
חרטום 737 ,
חרטום A319\A320\A321
בנוסף ל 737 בדר"כ יהיו שני חלונות נוספים מעל החלונות הקדימיים בקוקפיט. במטוסים החדשים יותר ניתנה אופצייה לחברות התעופה להזמין מטוסים בלעדיהם או לבטל את הקיימים.
777 -- A330
ממש לא קשה להבדיל בין השניים.
- כני נסע. ל- 777 שני כני-נסע ראשיים כאשר בכל אחד מהם שישה צמיגים המסודרים בשלוש זוגות אחד מאחורי השני. ל- A330 שני כני-נסע ראשיים עם ארבעה צמיגים המסודרים בזוגות.
-
זנב ה 777 (היכן שמותקן ה APU) שטוח ומחודד. לא ניתן לטעות.
-בנוסף ל A330 כנפוני קצות כנף.
אלה הם האתגריים... השאר הרבה יותר פשוט. בין A340 ל- ל 777 קל להבדיל - ה A340 ארבעה מנועי.
בין 747 ל A340 אני מאמין שרוב האנשים יודעים איך להבדיל...

.