זו צורה זו?!

זו צורה זו?!

שלום אני אתחיל מהסוף - זו צורה זו? ככה לזרוק אותי? בSMS? ככה מתנהגים אחרי 4 שבועות של קשר? אין לה טיפת כבוד הדדי? טוב. עכשיו מההתחלה. הכרתי מישהי. מישהי מקסימה מדהימה, מצחיקה, נראית סבבה עם חיוך חמוד. הלך טוב בינינו. השיחות היו מעבר לזורמות. היינו מבלים את יום שלם ביחד, עדיין בלילה כשהלכנו לישון ביחד היה מעניין. בקיצור בחורה נדירה שנדלקתי עליה. האמת היא שיכולתי לראות את הבעיה מההתחלה אם הייתי מסתכל טוב. הדבר העיקרי במערכת יחסים בעיני הבחורה הזו זה סקס. בחורה שהרומנטיקה היא ממנה והלאה. התנהגות שמתאימה יותר לגבר חסר בגרות ובשלות נפשית. אני לא מאשים אותה בהתנהגות כזו כי זו זכותה המלאה, גם אני הייתי בתקופה כזו. כל השיחות הארוכות, חוף הים, הארוחות, הבילויים, הפתיחות, הבדיחות שהצחיקו אותנו עד דמעות, הכל היה בעיניה המסביב. כל הזמן היא ניסתה להגיע למיטה. כבר מהפגישה הראשונה. זה אפילו קצת משעשע אותי כשאני כותב את זה, כי בטח הייתם מצפים לשמוע כזה דבר מבחורה. ברור שנעניתי לה, אמנם לא בפגישה הראשונה כי פחדתי שזה יהרוס, כי לראשונה מזה המון זמן, אולי שנה וחצי מאז שהרגשתי ככה למישהי בפעם האחרונה בעוצמה הזו, באמת באמת רציתי לקיים איתה משהו רציני. משהו שיתפתח וימשיך מעבר לנקודה שבה בד"כ איזשהו צד מאבד עניין אחרי כמה שבועות. בפגישה האחרונה קרה משהו. היא סיפרה לי שהיא אף פעם לא אמרה למישהו שהיא אוהבת אותו, למרות שהיו לה חבר לתקופה של שנתיים ועוד כמה לתקופות קצרות יותר. דיברנו על זה. ואז הצלחתי להוציא ממנה חיבוק. חיבוק טוב שקט ורגוע כזה של כמה דקות. אחד שמרגישים שהוא חודר פנימה עמוק. חיבוק של נתינה ולא של קבלה. זה לא שלא התחבקנו לפני כן, אבל הפעם זה היה שונה. הפעם היא לא ניסתה להתחרמן, להתמזמז או לשלוח ידיים לאיזורים אינטימיים... אחרי החיבוק היא שתקה לכמה דקות. פעם ראשונה שראיתי אותה שותקת, כי תמיד היה מישהו שדיבר או צחק ברקע כשהיינו ביחד. לא היה לנו אף פעם את הרגע של שתיקה מביכה עד אותו הרגע. אז יכול להיות גם שהיא איבדה עניין, הבינה שלא נועדנו אחד לשנייה, כנראה בגלל שאנחנו לא באותו הראש. היא לא מעוניינת במה שאני מעוניין וזה בסדר גמור שהיא חושבת ככה. אין לי מושג מה באמת עובר לה בראש וזו גם לא הנקודה. היא ממש לא חייבת להישאר איתי אם היא לא רוצה. למעשה מאוד רצוי בשביל שנינו שתגיד את האמת כמה שיותר מוקדם. אבל לעשות את זה בצורה הזו? בלי שום התראה מוקדמת, אחרי שנפגשנו השבוע היא לא ענתה לי כשהתקשרתי ולא התקשרה אלי יומיים. פתאום מגיע לא הSMS "אני מצטערת אבל זה לא זה, עדיף שלא דבר יותר" מה היא חשבה? שאני לא יכול לעמוד בדחייה טלפונית? אני יכול ועוד איך. אף לא סיימתי ככה עם מישהי בSMS, והלקח שלמדתי זה גם אם זה יעבור לי בראש- לא לסיים ככה קשר כי זה ותן הרגשה מאוד לא נעימה לצד השני. הפיסקה האחרונה זה בדיוק מה שכתבתי לה בSMS חזרה.
 
יש כאן הרבה הודעות

על סיום לא יפה של קשר טרי מאוד. לדעתי, אין כאן שום מוצא חוץ מאשר לשים "איקס" ולהמשיך הלאה, רואם שהבחורה לא הייתה הכי רצינית מהרגע הראשון, וזה שסיימה את הקשר הטרי ב - SMS אולי השאיר קצת טעם לא טוב, אבל לא שינה את המהות. אז היא שלחה SMS. מה היה תורם לך להיפגש אתה? ממילא התקשורת לא נבנתה, אין הרבה מה לנתח. תעבור הלאה כמה שיותר מהר ותעיף את הבחורה לפח הזבל של ההיסטוריה הרומנטית שלך.
 
אני לא מצפה לפגישה איתה

ממש לא. אבל רק למינימום של להתקשר להגיד שמבחינתה היא מסיימת את זה, בצורה יפה שהיא לא רוצה, ורק אם בא לה אז אולי הסבר במפשט אחד או שניים. זה הכול. זה לא המון. אני לא הייתי מתקשר אליה שוב אחרי זה או מנסה לשכנע אותה לחשוב אחרת. היא אפילו לא רמזה כשנפרדנו בפגישה האחרונה לכיוון הזה. הכל היה "עסקים כרגיל". בטלפון כבר הסתיימו קשרים שלי גם מהצד שלי וגם מהצד השני. בעיניי עדיף לסיים את זה בפגישה עם מדובר בתקופה ארוכה יותר, למרות שקשה להגדיר פה כללים. זה בכל זאת לא היה קשר של פגישה או שתיים שבהם הבנו שזה לא זה. זה היה קצת יותר אינטנסיבי וממושך מדייט ראשון. להיסטוריה זה כבר עבר, פשוט הייתי חייב לפרוק את זה על הכתב. אולי ההרגשה שלי זה שילוב של בחורה שמאוד מאוד מצאה חן בעיניי, העובדה שהיא סיימה את זה ביוזמתה,אבל בעיקר הSMS... אוף זה הSMS הזה עיצבן אותי הרבה יותר מהתוכן שלו.
 

t h e snake

New member
ובצדק!

את האמת אפשר לתרץ ת ההתנהגות שלה ב.. היא פחדה ולא ידעה איך לסיים היא לא חשבה שזה רציני לכן לא ייחסה חשיבות לדרך הסיום לבטים וחששות שהיא לא ידעה אם תוכל לבטא בדיבור.. ועוד מיליון תירוצים מטומטמים, טיפשיים ולא בוגרים!!!!! אתה כועס ואני איתך! היא חוצפנית, ואני מצטערת להגיד את זה אבל הלוואי שגם לה יעשו את זה... אל תיקח ללב, שים פס ועבור הלאה, יש גם חראות בעולם... לצערנו הרב. בהצלחה!
 
טוב, לא חדש שככל שהטכנולוגיה

מתקדמת, היא מבטלת לה לאט לאט ערכים ואנושיות ואמצעי התקשורת בין אנשים כמו האס אמ אסים והמחשבים, תורמים הרבה אצל הרבה אנשים ליכולת שלהם לברוח ולהתחמק משיחות ב-4 עיניים פעם, אפילו שיחת טלפון יכלה להיות מעצבנת, והיינו מעדיפים לנהל דברים פנים מול פנים, אבל עדיין היו שיטות להתחמק..וידענו לשלוח מכתבים אם היה משהו שהתקשינו להגיד...כך שזה לא דבר חדש , זה פשוט שינה צורה והפך להיות זמין יותר ולכן גם מקובל יותר. היום טלפון נראה לנו סבבה, כי יש כבר יותר גרוע... אני חושבת שהגיע הזמן להתחיל להתרגל לזה, בין אם אנחנו אוהבים את זה או לא. וכמה שזה מעצבן לפעמים, או לא חביב, בת'כלס, אם נגמר הסיפור אז הוא נגמר, ואם יכול להכנס אלמנט של כעס שאולי יעסיק אותנו עוד קצת מעבר ללהיות עסוקים רק בעצב, אז אולי אפילו זה לטובה.. אני יודעת שזו זוית ראיה קצת אחרת. אבל אני חושבת שיש בה משהו...
 

joshh

New member
מסכים...

תכלס זה באמת לא משנה אם זה היה פנים אל מול פנים... אולי זה מעצבן, וגם אני לא הייתי מצפה שיסיימו איתי דרך SMS, אבל כניראה שהעידן החדש של הסלולרי מאפשר זאת, אני מאמין שאנשים קיבלו את ה"לא" בEMIL ומסרים ואפילו בצ'טים ... אם זה בסדר או לא ? זה כבר סיפור אחר... כל אחד והאמת שלו או יותר נכון כל אחד ומה שהוא מתרץ לעצמו וחושב שזה מקובל.. לדעתי, או שהיא חיפשה סקס וזהו וכאן היא יצאה יותר לא בסדר כי היא יכלה להגיד לך במקום שתבנה בועות ומגדלים. או שהיא טיפוס סגור שמפחד להיפגע (מה שמסביר את האי יכולת שלה להגיד "I LOVE U") וברגע שהיא התחילה להרגיש משהוא היא ברחה... בכל מקרה, אתה לא זה שתשנה אותה, ואתה אל צריך לחשוב על זה יותר מידי... יש מספיק בחורות נחמדות ומדהימות שברגע שתפגוש בהם יהיה לך הרבה יותר טוב, אז תגיד לעצמך עוד אחת, וכמו שמישהו אמר פה זרוק אותה לפח האשפה של ההיסטוריה ותמשיך אלה. להבא, תסמוך אל האינסטינגטים שלך ותיהיה זהיר יותר בלהתאהב מהר בבחורה שיש לך ספקות לגבי מהות היחסים. joshua
 
תודה על כל התגובות

הכעס כבר די ירד לי אחרי כמה ימים, יצאתי בסופ"ש עם חברים וניקיתי את הראש, ואחרי זה למדתי למבחן ומילאתי את הראש בחזרה שלא ישאר ריק יותר מדי זמן. אומרים שהזמן עושה את שלו... ידעתי את זה מזמן אבל הנה עוד הוכחה שזה עוזר.
 

צ י ו ר 34

New member
כן, זו צורה

כל דרך היא דרך- כל אחד בוחר בדרך נוחה לו, אולי לא מוסרית, אולי לא נכונה - לך. אבל זו דרך, אילו זו לא היתה דרך - לא היה עושה את זה. כל טוב
 
למעלה