זו לא אני, זה אתה, מנוול

36alma

New member
זו לא אני, זה אתה, מנוול

זו לא אני, זה אתה. גברים כמוך. מתקרבים, משתפכים, נותנים מעצמם, שולחים לה שירים, מגלים "רגישות", הא, וברגע שהאשה נלכדת, אתם נועצים בה ציפורניים, מביטים על כניעתה לכם, בזלזול... ומעיפים אותה לעזאזל. לכמה נשים כבר עשית את זה? מנוול. לא נורא. אצלי, היית הראשון והאחרון. אמרת שאתה רוצה משפחה, רוצה ילדים, שאלת "ממני את רוצה ילד"? נדלקת כשאמרתי.."כן".. אני לא אשכח שאמרת לי, "אתן החדשות, עושות מהגבר שטיח, שעליו אתן עושות את הצעדים הראשונים בעולם הגרושות. אח"כ אתן מעיפות אותו". אמרתי: "אבל אני לא כזו". אני לא, אבל אתה כן. לוקח את הנשים האלו, כמוני, ועושה מהן שטיח. על כמה שטיחים כאלו כבר דרכת? כבר שבע שנים אתה לבד. על כמה? תגיד, זה גורם לך להרגיש כמו גבר? או אולי....כמו אפס? מה זה עושה לך? אני מצטערת. ממש מצטערת. על היום שבו החלטתי לראות אותך שוב. למרות שלא רציתי. אני מצטערת על היום שבו הכנסתי אותך לחיי, לליבי. לא היית ראוי לזה. אני מרגישה מחוללת. תמשיך לחפש צייד. את זו שתשפיט אותך. שתדרוך עליך עד שתצרח מעונג, עד שתתיסר באש האהבה, עד שהיא תעיף אותה ממנה, לאלף עזאזל... תמשיך לדרוך על גוויות בדרך. תזרוק אותן בזו אחר זו, לארון המצפון הנעול שלך. הוא הרי סגור כבר כמה שנים. בינתיים אתה גאה, ומסתכל עלינו כמו גדיות, שנלכדות...מתרסקות, ניצלות ממך. ואתה חושב שאתה כזה משהו? כזה מוצלח? מתי הסתכלת בראי בפעם האחרונה? (כי צריך לשחרר את היצירתיות איפשהו...
)
 
אשליות

מוכרים קונים כאן בסיטונאות...אפילו קצת יותר, ממקומות אחרים...אבל כאן,כמו שם,מוכרים צריכים קונים.לבד העסק לא עובד.ומסתבר שהקונים מפיקים מכך לא פחות תועלת {עקומה ככל שתהיה} מאשר המוכרים בעצמם.
 
כל זה לשם פרסום

פרסום של בלוג בלי רשומות??? לא חבל על האנרגיות (שלנו)?
 

לביאה11

New member
ליבי יוצא אלייך../images/Emo140.gif

יקירתי... אל תתרגשי יותר מידי, אבל... להבא, אל תתני אמון כל כך מהר ובטח ובטח לא ציפיות. תתעודדי - את לא היחידה שזה קורא לה נשיקות וחיבוקים (ברחו לי האייקונים)
 

שיר34

New member
זאת לא את זה הוא

שאת צריכה להודות לו.. "בזכותו" תלמדי לזהות את הכובשים גם כשהם בלבוש כבשים
 

ערסlight

New member
זה לא הוא, זו את

החיים מפגישים אותנו עם כל מיני... לא סתם אנחנו מתחברים לאנשים מסוימים ואדישים לאחרים. נכון, למרביתנו זו דרך ללא בחירה. צריך לעבור אותה. צריך להתנסות, לחוות, ולהפיק לקחים. רק דבר אסור לשכוח. שיש לנו אחריות על כל מה שקורה לנו. זו בדיוק ההגדרה של להיות בוגר. ומה שאת כתבת... ההתבכינות, ההכפשה, השיפוטיות, התלותיות, ההאשמה, אי לקיחת אחריות, כל זה מראה עד כמה את אינפנטילית.
 

36alma

New member
גם עליך כתבו דבר כזה? חשבתי שיש רק

אחד כמוהו....
 
אינפנטילית???? אחריות????

מה הקשר???? אינפנטיליות???? התבכיינות??? לא קרה לך שנפגעת??? האם זה מעיד על אינפנטיליות??? האם יש מישהו, שלא נפגע בחייו???? תלותיות, אשמה???? אחריות???? מה הקשר????????????. אז מה אם אנחנו לוקחים אחריות???? אז זה הופך את הכאב לפחות כאב????? בשביל מה להגיד "יש לנו אחריות על כל מה שקורה לנו"?????- נו, אז מה??? אתה פוגש מישהו, יש ציפיות, מתאהבים, ובסוף הכל מתמוטט, מה הקשר ללקיחת אחריות???? אני בכלל לא נכנסת לשאלה האם הוא באמת "מנוול" כפי שמוצג כאן, בסופו של דבר רק הוא יודע. יכול להיות שפתאום נגמר לו, בלי להיות בהכרח רע בסיפור הזה. אבל לצורך העניין בוא נניח, שהוא מנוול, האם העובדה, שאנו לוקחים אחריות על מה שקורה לנו, ממעיטה מה"מנוולות" שלו???? <האם כששודדים אותך למשל, להבדיל אלפי הבדלות, אז גם תגיד לקחת אחריות על מה שקורה לנו????> לפעמים, גם אלה שיודעים לזהות "מנוולים", "רמאים" ממרחק, יכולים ליפול ברשתו של אחד ממולח ומתוחכם במיוחד. גם החריפים בינינו יכולים ליפול במלכודת של מישהו מאד מתוחכם ואין זה אומר, שאנו אינפנטילים, אלא כנראה מלמד עליו. כל מקרה לגופו. בסך הכל היה כאן ניסיון לשפוך מהלב כמה דברים. כולנו כעוסים פה ושם, כולנו פגועים פה ושם <גם עם לקיחת האחריות>. אני בטוחה ש-לו תפשפש במעשיך <ואולי אפילו לא צריך לפשפש> תגלה כאלה מצבים גם אצלך!!!!!!!!!!
 

36alma

New member
../images/Emo45.gif הערס לקח את זה אישית. כאילו

דיברו עליו..."(על ראש הגנב בוער הכובע??)..אולי קשה לו להכיר בכך, שעל מישהו אחר עברה חוויה לא נעימה. אולי קשה לו לגלות אמפתיה? אולי עדיף, לאנשים שקשה להם להתמודד עם אכזבות של אחרים, פשוט לא לקרוא אותם?? או לא להגיב. לערס לייטים למיניהם: אם אין לכם משהו חכם (עצה טובה), או נחמד לומר, ויש לכם רק ארס ומירמור על קצה הלשון, אולי עדיף שתשתקו?? (סייג לחוכמה...). ממישהי שעושה כך בעצמה..
 

ערסlight

New member
דברים בעלמה

דווקא היה לך מה לקחת ממה שכתבתי. הייתי עשוי להיות הרבה יותר יעיל לך מהאמפטיה וההזדהות שקיבלת. אבל בשביל זה צריך סוג של פניות נפשית ובגרות שמאפשרת לראות גם אחרת.
 

מ צד שני

New member
אל תתיחסי..

ערסים בדרך כלל גם עם מראה חנוני..עדיין טיפשים ורעי לב..והוא ערס לייט אז יכול להיות שזה בא מרוע..או מטיפשות..או יחד..אבל זה הוא דלגי מעליו..הרבה כבר דילגו..
 
בדיוק ממקרים כאלה באה לי התהיה

רק שלצערי כתבתי אותה במקום אחר.. בדיוק בגלל מקרים שכאלה . ולאו דוקא של גברים אל נשים. בדיוק מכאן הכל הופך להיות לא ברור מהוסס ואבוד מראש. בדיוק מכאן אני שומעת אנשים שאומרים "איך איך אפשר להאמין?". ואני יודעת כמה זה כואב. ליבי כואב לקרא אותך. חושבת שכולנו כמעט אולי רובנו היינו פעם שם למטה נמוך כמו שטיח. ומשם רק למדנו למדנו בדרך כאובה שהכל יכל להיות רע פתאום אחרי כל כך טוב?! עצוב, עצוב שהחיים ככה. עצוב שאנשים סך הכל כל כולם רוצים רק טוב. אבל רוצים אותו לעיתים על חשבון אחרים.
 

d a n i e l s 5

New member
דמיון ומציאות בערבוביה....

זה מה שמביא אנשים למצבים שכאלה כמו שתארת כאן.
 

crisRobin

New member
אל תפסיקי

השורה שהכי כאבה לי במה שכתבת: "אצלי היית הראשון והאחרון". מקווה שלא תתני לו את הניצחון הזה, הפסדך יהיה גדול מדי. יש לנו (לי לפחות) שתי אופציות בחיים, הראשונה, לזכור ולהנציח את כל האהבה/סבל שחוויתי בחיי, להכנע לה, להנעל ולא לתת צאנס לאחר על פי נסיון חיי הקודמים. על האופציה הזאת אני אפילו לא מוכן לחשוב. חיינו כגרושים מורכבים ומסובכים גם ככה. גם אם נצא מנקודת הנחה שנפגוש את האדם שלו חיכינו כל חיינו, גם אם דרכינו יצטלבו, באופציה הזאת לא נראה זאת. פוגשים אדם, רוצים אותו מאד, מרגישים את האינדיאנים רצים לנו בתוך החזה, הוא עם ילדיו, אנחנו עם שלנו, הימים הינם בודדים בהם ניתן להיות ביחד, באמת ביחד ולפתח את התחושות, להתעורר ביחד ליום חדש בעולם. מתחילים להרגיש ריחוק, הקשר נמוג לו לאיטו, כל אחד שומר את הלפים קרוב לליבו. היה פה פעם שרשור על קשרים של חודשיים. הדרך שבה בוחר הינה דרך הפגיעה, אם כבר מחליט שאני יוצא לדרך חדשה, אבל באמת מחליט, לא אומר לעצמי: "נזרום, נראה לאן זה יוביל", אלא מתמסר, נכנס כולי לשם, וחושף את כל כולי, פעם אחרי פעם לפגיעה, כשהיא באה, אוסף את השברים, חוזר לחיי היפים גם כך, וממציא לעצמי מסכת חוקים חדשים כדי שזה לא יקרה בשנית (מח סופר). אך כשהבטן מקרקרת, שם את כל מגילת זכויות האדם שכתבתי בצד וחושף את עצמי. אני שם כדי להיות שם, חיבוק מאחורי חומה, איינו קרוב מספיק בשבילי
 

36alma

New member
כשאמרתי הראשון והאחרון, התכוונתי..

הנוכל הראשון והאחרון, שעבד עלי ככה. למען האמת, חלקי בעניין, וזה גם הכאב שלי, שנתתי לבדידות להכריע אותי, ובעטיה הורדתי את ההגנות שלי מוקדם מידי, למרות שהיו צלצולי אזהרה... אולי הלקח הוא, שזה בעייתי לבוא לזוגיות מתוך בדידות גדולה מידי. כמו שאמרתי, היו בחיי ועדיין ישנם, אנשים משכמם ומעלה, ואני, אמשיך להיזהר, רק משכמותו... תודה לכולם על התמיכה,
רק רציתי לשחרר פה קצת קיטור, ובכל זאת התמיכה שלכם, מחממת את הלב.
 
למעלה