זורקים מהדלת ,כנס מהחלון.

ברלה1

New member
זורקים מהדלת ,כנס מהחלון.

הסיכוי שלי לסרוגייט,קלוש. אז אפשר ויאגרה?כן?מהו התהליך?מהם הקריטוריונים? וסתם...מתוך סקרנות,גייט=שער,סרו=?.
 

רינו

New member
הולכים לרופא,מבקשים מרשם../images/Emo50.gif../images/Emo111.gif

נותנים לרופא המרפאה ואז מקבלים הביתה את הכדורים. בכל מקרה אל תשכח להשתמש ב-קונדום
 

smile2life

New member
לא בדיוק ככה

אמנם החלק של "נולכים לרופא ומבקשים מרשם" נכון. כך גם החלק של הקונדום. אבל זה טיפונת יותר מסובך: אתה הולך לרופא אחר, שממליץ ואז מעביר את ההמלצה למרפאה והרופא מחליט אם אתה זכאי או לא.
 
או שתחפש את הדלת הנכונה...

חסרים הרבה פרטים - כמו גילך, סיבת הנכות, למה אתה חושב שאתה צריך סרוגייט או ויאגרה? מדובר בשני טיפולים שונים מן הקצה אל הקצה לבעיות תפקוד מיני שונות: סרוגייט - הפירוש בת/בן זוג חליפי/ת - זה לאותם אנשים המתקשים ביצירת קשר בשל מבנה אישי כלשהו, או בשל נכות קשה (כגון, פגיעת ראש קשה) המקשה על כך. אותם אנשים יכולים לתפקד מינית היטב מבחינת חשק, זקפה, שפיכה וכדומה. הבעיה אינה גופנית בד"כ. ויאגרה - זה למקרים של כשל זקפתי - בד"כ על רקע גופני (אך גם נפשי, ואז לצד טיפול נלווה). זה כמו שתגיד - "הסיכוי שלי אופנוע קלוש, אז אפשר זר פרחים?"... רצוי שתפנה לאבחון מתאים באחת המרפאות הציבוריות העוסקות בטיפול בלקויים מיניים, רצוי משולב - גוף ונפש. תוכל גם לתת יותר פרטים כאן ואנסה לכוון אותך. אם הבעיה קשורה בנכות עליה אתה מוכר, הרי תוכל לקבל הפנייה ממשהב"ט (במרפאה שלי מכבדים הפניות אלו ותוכל למצוא פרטים עליה בקישור).
 
ברלה

אתה חייב לפרט יותר - מה בכלל הבעיה שלך? ויאגרה למשל לא עוזר אם יש לך אנגינה! ויאגרה עוזר רק לבעיות זקפה, האם זו הבעיה שלך? מהו התהליך למה? להתקבל לטיפול סרוגייט? להשתמש בויאגרה? סרוגייט משמעותו מחליפ/ה, מונח השאול מהכנסייה משתמשים בסרוגייט בישוף וכ´ כמו כן משתמשים ב SURROGATE MOTHER בתרגום לעברית אם פונדקאית.
 
למעלה