זוכרים את "קווים"

מצב
הנושא נעול.

ליילנד

New member
זוכרים את "קווים" ../images/Emo35.gif

זוכרים את "קווים"

אנחנו בישוב לא יכולים לשכוח, הם הפכו למציאות היומיומית שלנו, ה
בוסים שלהם בסדר, נוחים, יפים, אבל אנחנו עוד מחכים שהם ילמדו לעמוד בזמנים. קורה לא פעם שהם מדלגים על
בוס אחד ואנשים מחכים ב
הקופחת של יולי וזה מעצבן
(קרה גם לי היום).
אגב, לפני שנתיים נסעתי מת"א ב-56 של דן והיה שם נהג עצבני שלא הפסיק לדבר, והוא אמר לנו שבעוד שנתיים לא יהיה לנו בבקעת אונו דן יותר, רק חברה פרטית ושאנחנו לא יודעים מה זה חברה פרטית, שהם לא עומדים בזמנים ועושים מה בראש שלהם,
, תגידו לי ש"נבואתו" לא עומדת להתגשם.
 

mister K

New member
נבואתו בהחלט עומדת להתגשם../images/Emo70.gif

זוכרים את "קווים"

אנחנו בישוב לא יכולים לשכוח, הם הפכו למציאות היומיומית שלנו, ה
בוסים שלהם בסדר, נוחים, יפים, אבל אנחנו עוד מחכים שהם ילמדו לעמוד בזמנים. קורה לא פעם שהם מדלגים על
בוס אחד ואנשים מחכים ב
הקופחת של יולי וזה מעצבן
(קרה גם לי היום).
אגב, לפני שנתיים נסעתי מת"א ב-56 של דן והיה שם נהג עצבני שלא הפסיק לדבר, והוא אמר לנו שבעוד שנתיים לא יהיה לנו בבקעת אונו דן יותר, רק חברה פרטית ושאנחנו לא יודעים מה זה חברה פרטית, שהם לא עומדים בזמנים ועושים מה בראש שלהם,
, תגידו לי ש"נבואתו" לא עומדת להתגשם.
נבואתו בהחלט עומדת להתגשם

וזוהי עוד הוכחה לכך שהרפורמה היא דבר טיפשי ומיותר לחלוטין ושאין כמו אגד ודן!!!! גם אני נסעתי בשבוע שעבר פעמיים ב"קווים" והתאכזבתי לנוכח חוסר המקצועיות של החברה הזו שבמקרה שלי התבטא בין היתר בלקיחת מחיר נסיעה של קוד 2 לנסיעה שב"דן" שילמתי עבורה מחיר של קוד 1, באוטובוסים שלא מתאימים לקווים שעליהם הם נוסעים (מארסים על קו 168), ובנהגים לא מנוסים שבין היתר עולים על המדרכה בזמן הנסיעה. מה גם, שלא התרשמתי במיוחד מהנסיעה ב-VOLVO B7L, אני מעדיף את הנידרפלורים של "דן" ובוודאי שאת המרצדסים של אגד.
 

ליילנד

New member
../images/Emo4.gif ../images/Emo178.gif

נבואתו בהחלט עומדת להתגשם

וזוהי עוד הוכחה לכך שהרפורמה היא דבר טיפשי ומיותר לחלוטין ושאין כמו אגד ודן!!!! גם אני נסעתי בשבוע שעבר פעמיים ב"קווים" והתאכזבתי לנוכח חוסר המקצועיות של החברה הזו שבמקרה שלי התבטא בין היתר בלקיחת מחיר נסיעה של קוד 2 לנסיעה שב"דן" שילמתי עבורה מחיר של קוד 1, באוטובוסים שלא מתאימים לקווים שעליהם הם נוסעים (מארסים על קו 168), ובנהגים לא מנוסים שבין היתר עולים על המדרכה בזמן הנסיעה. מה גם, שלא התרשמתי במיוחד מהנסיעה ב-VOLVO B7L, אני מעדיף את הנידרפלורים של "דן" ובוודאי שאת המרצדסים של אגד.

וואי, זה ממש מייאש, וחוץ מזה גם אני מאוד אוהבת את הנידרפלורים של דן, הם הרבה יותר נוחים ויפים של אגד בכלל יפים. אבל באגד יוצא לי לנסוע פעם ביובל אז אני ממש לא יודעת.
אגב אולי מישהו יסביר לי מה כל-כך רע במארסים בעיר, אני אישית דווקא אוהבת את המארסים, כיף לנסוע בהם, להסתכל על כל המכוניות כולל אוטובוסים מלמעלה (כמו במשאית) רק שאצלנו אין אותם.
 

איליה.

New member
מה רע באוטובוס בינעירוני בעיר?


וואי, זה ממש מייאש, וחוץ מזה גם אני מאוד אוהבת את הנידרפלורים של דן, הם הרבה יותר נוחים ויפים של אגד בכלל יפים. אבל באגד יוצא לי לנסוע פעם ביובל אז אני ממש לא יודעת.
אגב אולי מישהו יסביר לי מה כל-כך רע במארסים בעיר, אני אישית דווקא אוהבת את המארסים, כיף לנסוע בהם, להסתכל על כל המכוניות כולל אוטובוסים מלמעלה (כמו במשאית) רק שאצלנו אין אותם.
מה רע באוטובוס בינעירוני בעיר?
אני לא מומחה לדגמי אוטובוסים, אבל לדעתי הסיבות הן כאלה: 1. המעבר צר מאד. בקו עירוני יש הרבה תחנות והרבה אנשים נכנסים ויוצאים וכל הזמן הולכים קדימה ואחורה, וזה דורש הרבה מרחב בתוך האוטובוס. 2. המעבר ליציאה צר ויש בו מדרגות, זה מאט את קצב היציאה מהאוטובוס, ולכן האוטובוס נאלץ להתעכב יותר זמן בכל תחנה. בנידרפלור היציאה היא בגובה המדרכה והיא מאד רחבה. 3. אני חושב שהנידרפלור יכול לתמרן יותר בקלות ברחובות צרים, בשביל זה ייצרו אותו.
 

david80

Member
לדעתי צריך ניידרפלורים גם בקווים...

מה רע באוטובוס בינעירוני בעיר?
אני לא מומחה לדגמי אוטובוסים, אבל לדעתי הסיבות הן כאלה: 1. המעבר צר מאד. בקו עירוני יש הרבה תחנות והרבה אנשים נכנסים ויוצאים וכל הזמן הולכים קדימה ואחורה, וזה דורש הרבה מרחב בתוך האוטובוס. 2. המעבר ליציאה צר ויש בו מדרגות, זה מאט את קצב היציאה מהאוטובוס, ולכן האוטובוס נאלץ להתעכב יותר זמן בכל תחנה. בנידרפלור היציאה היא בגובה המדרכה והיא מאד רחבה. 3. אני חושב שהנידרפלור יכול לתמרן יותר בקלות ברחובות צרים, בשביל זה ייצרו אותו.
לדעתי צריך ניידרפלורים גם בקווים...
בינעירוניים מאספים כגון: קו 301 מאסף מאשקלון לת"א (שבו משתמשים כיום אך ורק באוטובוס בינעירוני) שנוסעת דרך קריית מלאכי, צ.ראם, גדרה, רחובות, נס ציונה, ראשל"צ ואזור. אני חושב שאוטובוסי ניידרפלור (ובמיוחד של מאן) יכולים לקצר את הנסיעה הארוכה בקו זה ולהקל על התורים הארוכים הנוצרים בלא מעט תחנות בגלל רוחב הדלתות וכן בגלל קיבולת הנוסעים הגדולה יותר (יותר מקומות עמידה ע"ח מקומות ישיבה), ועוד לא דיברנו על ניידרפלור מפרקי. אגב, הנסיעה תהיה פחות נוחה למי שיחליט לנסוע בקו זה כל הדרך מאשקלון לת"א (במקום לקחת קו 300 או 311) אבל קו מאסף כמו 301 נועד לנוסעים למרחקים קצרים בין הישובים שהזכרתי לעיל!
 

איליה.

New member
אני חושב שזה לא פתרון נכון

לדעתי צריך ניידרפלורים גם בקווים...
בינעירוניים מאספים כגון: קו 301 מאסף מאשקלון לת"א (שבו משתמשים כיום אך ורק באוטובוס בינעירוני) שנוסעת דרך קריית מלאכי, צ.ראם, גדרה, רחובות, נס ציונה, ראשל"צ ואזור. אני חושב שאוטובוסי ניידרפלור (ובמיוחד של מאן) יכולים לקצר את הנסיעה הארוכה בקו זה ולהקל על התורים הארוכים הנוצרים בלא מעט תחנות בגלל רוחב הדלתות וכן בגלל קיבולת הנוסעים הגדולה יותר (יותר מקומות עמידה ע"ח מקומות ישיבה), ועוד לא דיברנו על ניידרפלור מפרקי. אגב, הנסיעה תהיה פחות נוחה למי שיחליט לנסוע בקו זה כל הדרך מאשקלון לת"א (במקום לקחת קו 300 או 311) אבל קו מאסף כמו 301 נועד לנוסעים למרחקים קצרים בין הישובים שהזכרתי לעיל!
אני חושב שזה לא פתרון נכון
באוטובוס בינעירוני צריכים להיות מושבים נוחים, אחרת זה סבל לנסוע בו נסיעות ארוכות.
 

mister K

New member
המארסים לא מתאימים לעיר


וואי, זה ממש מייאש, וחוץ מזה גם אני מאוד אוהבת את הנידרפלורים של דן, הם הרבה יותר נוחים ויפים של אגד בכלל יפים. אבל באגד יוצא לי לנסוע פעם ביובל אז אני ממש לא יודעת.
אגב אולי מישהו יסביר לי מה כל-כך רע במארסים בעיר, אני אישית דווקא אוהבת את המארסים, כיף לנסוע בהם, להסתכל על כל המכוניות כולל אוטובוסים מלמעלה (כמו במשאית) רק שאצלנו אין אותם.
המארסים לא מתאימים לעיר
מצורפת הודעה שכתבתי עליהם בשבוע שעבר.
 
לגבי אוטובוסים בין-עירוניים בעיר

המארסים לא מתאימים לעיר
מצורפת הודעה שכתבתי עליהם בשבוע שעבר.
לגבי אוטובוסים בין-עירוניים בעיר
נכון שהנ"ל לא תקין,אבל באמת כדאי לתת ל"קווים" כמה ימי חסד. סביר להניח שעדין חסרים להם מספיק אוטובוסים עירוניים, ולכן בימי חול אין מספיק אוטובוסים. ולמה דווקא 168? כנראה בגלל שב"דן" הקו הזה היה נחשב כמהיר, וזה גרם להערכה מוטעה אצל מי שתיכנן את הקצאת האוטובוסים ב"קווים". ולגבי "אגד" ו"דן": ב"דן" עד לפני מספר שנים היה אפשר למצוא אוטובוסים בין-עירוניים בכל קו, ולאחרונה עדיין היו כאלה בכמה קווים, כמו 24 ו-247. ב"אגד" בכלל יש באלאגן בנושא הזה - יש המון אוטובוסים בין-עירוניים בערים, והמצב חמור עוד יותר בערים קטנות. מה שגם שפעמים רבות שולחים לקווים העירוניים אוטובוסים בין-עירוניים ישנים-נושנים, ואז חוסר הנוחות כפול ומכופל. כך שאני ממש לא רואה סיבה לשבח את המונופולים, בטח לא בנושא הזה.
 

tzvika pick

New member
אני רואה שאנחנו בקטע של להתלונן

זוכרים את "קווים"

אנחנו בישוב לא יכולים לשכוח, הם הפכו למציאות היומיומית שלנו, ה
בוסים שלהם בסדר, נוחים, יפים, אבל אנחנו עוד מחכים שהם ילמדו לעמוד בזמנים. קורה לא פעם שהם מדלגים על
בוס אחד ואנשים מחכים ב
הקופחת של יולי וזה מעצבן
(קרה גם לי היום).
אגב, לפני שנתיים נסעתי מת"א ב-56 של דן והיה שם נהג עצבני שלא הפסיק לדבר, והוא אמר לנו שבעוד שנתיים לא יהיה לנו בבקעת אונו דן יותר, רק חברה פרטית ושאנחנו לא יודעים מה זה חברה פרטית, שהם לא עומדים בזמנים ועושים מה בראש שלהם,
, תגידו לי ש"נבואתו" לא עומדת להתגשם.
אני רואה שאנחנו בקטע של להתלונן
על חברת קווים, אז אני אוסיף תלונה משלי.. שלשום נסעתי בקו 68 של קווים, מתחנה מרכזית לכיוון בני-ברק. שני דברים שהפריעו לי: א. האוטובוס היה מטונף. הריצפה הייתה ממש מזוהמת, וממש חבל לראות כזה דבר באוטובוס חדש לחלוטין (מספר פנימי 127, אם זה משנה). ב. הנהג - שחשב שיש לו אוטובוס פורמולה1, ונהגד כאילו אנחנו במרוץ, רק שלא היה ברור נגד מי.. וש"שכח" את אחת התחנות בדרך, ועוד התווכח עם הנוסעים שאין שם תחנה.
 
אתם לא נותנים להם רגע של חסד?

אני רואה שאנחנו בקטע של להתלונן
על חברת קווים, אז אני אוסיף תלונה משלי.. שלשום נסעתי בקו 68 של קווים, מתחנה מרכזית לכיוון בני-ברק. שני דברים שהפריעו לי: א. האוטובוס היה מטונף. הריצפה הייתה ממש מזוהמת, וממש חבל לראות כזה דבר באוטובוס חדש לחלוטין (מספר פנימי 127, אם זה משנה). ב. הנהג - שחשב שיש לו אוטובוס פורמולה1, ונהגד כאילו אנחנו במרוץ, רק שלא היה ברור נגד מי.. וש"שכח" את אחת התחנות בדרך, ועוד התווכח עם הנוסעים שאין שם תחנה.
אתם לא נותנים להם רגע של חסד?
לאגד ודן היו קטעים של שירות גרוע, אוטובוסים מזהמים ולא מתאימים, נהגים שמעורבים בתאונות ועוד ועוד, אז תיכף תגידו שזה יותא מן הכלל שלא מעיד על הכלל, אבל בקוים שרק התחילה לעבוד, זה כבר מעיד על הכלל. תשכחו מהמונופולים, התחרות או ריבוי החברות זה דבר מבורך. דןןקא קוים הכניסה אוטובוסים חדישים
 

ליילנד

New member
../images/Emo98.gif

אתם לא נותנים להם רגע של חסד?
לאגד ודן היו קטעים של שירות גרוע, אוטובוסים מזהמים ולא מתאימים, נהגים שמעורבים בתאונות ועוד ועוד, אז תיכף תגידו שזה יותא מן הכלל שלא מעיד על הכלל, אבל בקוים שרק התחילה לעבוד, זה כבר מעיד על הכלל. תשכחו מהמונופולים, התחרות או ריבוי החברות זה דבר מבורך. דןןקא קוים הכניסה אוטובוסים חדישים

הכל אני מקבלת (בערך) ונכון שהיו הרבה פשלות גם עם דן (אגד לא היה לנו). אוטובוס מלוכלך זה גם הרבה באשמת הנוסעים, נהג מהיר לא מוצדק בשום חברה למרות שאצלנו שמעתי תלונות על נהגים שנוסעים נורא לאט ויש להם זמן וכו... אבל לדלג על אוטובוס ולתת לאנשים להתייבש בחום או לקפוא בקור בחורף.
 

המסתנן

New member
אתה רציני?

אתם לא נותנים להם רגע של חסד?
לאגד ודן היו קטעים של שירות גרוע, אוטובוסים מזהמים ולא מתאימים, נהגים שמעורבים בתאונות ועוד ועוד, אז תיכף תגידו שזה יותא מן הכלל שלא מעיד על הכלל, אבל בקוים שרק התחילה לעבוד, זה כבר מעיד על הכלל. תשכחו מהמונופולים, התחרות או ריבוי החברות זה דבר מבורך. דןןקא קוים הכניסה אוטובוסים חדישים
אתה רציני?
אין לך מושג כמה האזרחים סובלים ומה שמעניין את הזקן הזקנה והאזרח זה בטח לא זיהום אוויר ולא תאונות בטח גם בזה אתה לא מעודכן לך ותראה את האוטובוסים החדשים שלהם כמה הם משופשפים וזה בטח לא בגלל המברשת בחניון. מונופול היה וישאר בתחבורה הציבורית טוב מכולם ולראיה סע ללונדון נייורק סאן פרנסיסקו בכולם הייתה הפרטה ואצל אף אחד זה לא הצליח אז מה אתה אומר כעת?
 
יורם בלומן חושב אחרת על לונדון

אתה רציני?
אין לך מושג כמה האזרחים סובלים ומה שמעניין את הזקן הזקנה והאזרח זה בטח לא זיהום אוויר ולא תאונות בטח גם בזה אתה לא מעודכן לך ותראה את האוטובוסים החדשים שלהם כמה הם משופשפים וזה בטח לא בגלל המברשת בחניון. מונופול היה וישאר בתחבורה הציבורית טוב מכולם ולראיה סע ללונדון נייורק סאן פרנסיסקו בכולם הייתה הפרטה ואצל אף אחד זה לא הצליח אז מה אתה אומר כעת?
יורם בלומן חושב אחרת על לונדון
והוא דיבר הרבה על זה כאן לא מכיר את ניו יורק או קליפורניה אז לא אוכל להתיחס
 

yblumann

New member
Route tendering London

יורם בלומן חושב אחרת על לונדון
והוא דיבר הרבה על זה כאן לא מכיר את ניו יורק או קליפורניה אז לא אוכל להתיחס
Route tendering London
Hello, Privatisation and route tendering in Lodnon is judged to be a success. However, this happy state of affairs only existed in the past 8 years. The tendering system in Lodnon started in 1985, and was first based on the principle of cost cutting. This resulted in a system in which services to passangers got worst, buses were bought on the cheap, standards of service, time keeping, cleansing standards went down, and as a result the passangers deserted. by 1993, the number of passangers using buses in London reached an all time low. The system was then changed to Quality contracts, which demanded higher standards of service, allowed for a more generous allocation of resources, encouraged higher wages for the drivers, and penalised bad operators for late running, not running a bus, dirty buses etc. So we have reached a stage where almost all the buses in London are low floor, there was a massive 25% increase in the number of peak buses, but- and there's the cavet- it costsMONEY!!! The system used in Israel is a copy of the failed model which is based on costs alone. Worst still, the tendering authority in Israel- the ministry - has no day to day control of the serices. They have no idea of what should run on which route, and they do not have any mechanism to penalise bad companies. Furthermore, one of the great weaknesses of the Israeli system is the lack of an integrating ticketing system, that allows cashless operation, period tickets and interchange between routes regardless of which company runs the route. I suspect it has to do with Egged and Dan. I understand that selling tickets to passangers is part of the drivers wages, so, , of course the comapnies would resist any move for a more sophisticated ticketing system. Ladies and gents, the services provided now by Dan and Egged are NOT as good as your emails make it. I remember that many of the routes I used in Tel Aviv and suberbs were unreliable, buses were dirty, timetables and basic route information non existant and very rude drivers. Changing all of that and making buses more attractive to use will take some action and money. can you really see anybody in Israel doing it? regards Yoram- from London.
 

mister K

New member
מסכים עם כל מילה../images/Emo70.gif

אתה רציני?
אין לך מושג כמה האזרחים סובלים ומה שמעניין את הזקן הזקנה והאזרח זה בטח לא זיהום אוויר ולא תאונות בטח גם בזה אתה לא מעודכן לך ותראה את האוטובוסים החדשים שלהם כמה הם משופשפים וזה בטח לא בגלל המברשת בחניון. מונופול היה וישאר בתחבורה הציבורית טוב מכולם ולראיה סע ללונדון נייורק סאן פרנסיסקו בכולם הייתה הפרטה ואצל אף אחד זה לא הצליח אז מה אתה אומר כעת?
מסכים עם כל מילה

החברות החדשות נידונו לכישלון. במקרה של "קווים" עוד היה לי איזשהוא ספק בהתחלה לנוכח הרכש הגדול של אוטובוסים חדשים לעומת חברות אחרות גרועות יותר כמו למשל "סופרבוס" שמשום מה כנראה סולדים ממכונות חדשות וקונים רק משומשות! אני ביקרתי לא מזמן באחד ממוסכי דן וראיתי את המכונות שעומדות להגיע לסופרבוס. לדעתי החברה הזו היא פשוט בושה למדינה ואני מרחם על תושבי רמלה ולוד. את "קווים" לא פסלתי כבר על ההתחלה ואף נסעתי איתם יותר מפעם אחת והתאכזבתי מאוד. בין היתר אף רצה נהג של "קווים" שאשלם לו מחיר קוד 2 לנסיעה שב"דן" שילמתי עבורה תמיד מחיר קוד 1! אם אתם תוהים אם שילמתי אז התשובה היא לא, פשוט ירדתי תחנה לפני והמשכתי ברגל ליעדי. ואני חשבתי שהמטרה היא להוזיל את עלות השימוש בתחבורה הציבורית. כנ"ל גם לגבי הכרטיסיות הנפרדות לקווי בקעת אונו שפעם היו משותפות לכל הקווים אך כיום הנוסעים אוכלים אותה בגלל הרפורמה. עניין הכרטיסיות ממש גובל בחוצפה לדעתי. אין מה לעשות, זה לא זה! קווי בקעת אונו הופעלו ע"י דן בצורה טובה בהרבה. כותב הודעה זו נסע בקווים אלה פעמים רבות בעידן "דן" וזה פשוט עולם אחר. הרפורמה - כישלון! יוחזרו כל הקווים לאגד ולדן לאלתר!
 

איליה.

New member
דווקא לי יש משהו טוב להגיד על קווים

זוכרים את "קווים"

אנחנו בישוב לא יכולים לשכוח, הם הפכו למציאות היומיומית שלנו, ה
בוסים שלהם בסדר, נוחים, יפים, אבל אנחנו עוד מחכים שהם ילמדו לעמוד בזמנים. קורה לא פעם שהם מדלגים על
בוס אחד ואנשים מחכים ב
הקופחת של יולי וזה מעצבן
(קרה גם לי היום).
אגב, לפני שנתיים נסעתי מת"א ב-56 של דן והיה שם נהג עצבני שלא הפסיק לדבר, והוא אמר לנו שבעוד שנתיים לא יהיה לנו בבקעת אונו דן יותר, רק חברה פרטית ושאנחנו לא יודעים מה זה חברה פרטית, שהם לא עומדים בזמנים ועושים מה בראש שלהם,
, תגידו לי ש"נבואתו" לא עומדת להתגשם.
דווקא לי יש משהו טוב להגיד על קווים
שלשום נסעתי פעם ראשונה בקווים, זה היה קו 56, ונסעתי בו ממרכז עזריאלי ליהוד. האוטובוס היה אוטובוס בינעירוני חדשדש ויפהפה עם מושבים נוחים בצבע כחול. הנהג היה חביב מאד וחייך לכל אורך הנסיעה. אף פעם לא ראיתי באגד נהג שמחייך לכל אורך הנסיעה. זה הרושם הראשוני שלי מחברת קווים.
 

יצחקA

New member
90-091-01 נסע היום בקו 56 .

דווקא לי יש משהו טוב להגיד על קווים
שלשום נסעתי פעם ראשונה בקווים, זה היה קו 56, ונסעתי בו ממרכז עזריאלי ליהוד. האוטובוס היה אוטובוס בינעירוני חדשדש ויפהפה עם מושבים נוחים בצבע כחול. הנהג היה חביב מאד וחייך לכל אורך הנסיעה. אף פעם לא ראיתי באגד נהג שמחייך לכל אורך הנסיעה. זה הרושם הראשוני שלי מחברת קווים.
90-091-01 נסע היום בקו 56 .
 

יצחקA

New member
אין לי תמונה. האוטובוס הוא נפוץ

אתה יכול בבקשה להעלות תמונה שלו?
כי המספר לא אומר הרבה לרוב האנשים
אין לי תמונה. האוטובוס הוא נפוץ
ב"דן" והוא מסדרת ה 4XXX. אוטובוס זה הוא אחד מעשרת האוטובוסים שנקנו מ"דן" ופועלים כיום בשירות חברת "קוים". אוטובוס זה נצבע בתכלת. 3643 מאותו דגם של האוטובוס הקודם שהסברתי. פועל בקו 4 והוא האוטובוס הותיק ביותר ב"דן" שנוסע היום על הכבישים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה