אנחנו לא. רק התרבות שסביבנו עושה הכל כדי
להחליש אותנו. איך צריכה אשה להתנהג, איך היא צריכה להיראות, הכל. הנורמות החברתיות גורמות לכך שאנחנו חשופות לפגיעה מינית. כשאני הייתי עם הבן אדם ההוא שכמעט אנס אותי, החלטתי מתישהו באותו ערב, מכל מיני סיבות, שאני רוצה ללכת הביתה. מבחינתו זו היתה רמאות, כאילו ניסיתי לסדר אותו, מה פתאום אני רוצה ללכת. הוא הפעיל עלי כח פיזי וזה היה מצמית כי הבנתי למה הוא מסוגל אם הוא יחליט להפעיל עוד כח. הוא כנראה תפס את עצמו ברגע האחרון והחליט שלא. אבל מבחינת המגיע לו, הוא חשב שמגיע לו. אחר כך הוא גם ניסה להתנקם בי ולמנוע ממני סידור מגורים שדובר עליו מראש ושהיה אמור לחסוך לי הון. רק בזכות השותף שלי זה הסתדר לבסוף. ידיד אחר שלנו אמר לשותף שלי שיש לו תחושה שהאיש הזה אנס בעברו (זה נאמר בלי קשר למה שקרה לי, עוד לפני כן). ואני זוכרת אז שלא חשבתי שמה שקרה כל כך נורא. עוד ניסיתי לדבר איתו, לפייס אותו, תארי לך. ואת יודעת, התבטאויות דוחות ומחפיצות זה עניין של יום יום לנשים (אם כי למזלי זה לא קורה לי הרבה, אולי כי אני הולכת ומתבגרת ומאבדת מכח המשיכה שלי). ביום שישי האחרון קניתי עיתון בדרך לשוק. אידיוט אחד בסביבה תהה למה אופנוען שהיה לידי מבקש מהקיוסקאי קצת מים. נאמר משהו על "בחורה", על-ידי הקיוסקאי אני חושבת (וזו היתה הפעם השניה והאחרונה שאני קונה אצלו). היא כבר רטובה, אמר האידיוט הנ"ל. אז את מוקפת בחבורה של בהמות בסיטואציה כזאת ובהכרח מרגישה חלשה. רציתי לקלל אותו על המקום אבל האמת היא שפחדתי מגבר כבד-גוף כמוהו.