זוכרים את ההוא שקיבל זונות מהביטוח?

זוכרים את ההוא שקיבל זונות מהביטוח?

הוגש ערעור טענת חברת הביטוח היא , שגם אלמלא התאונה, הבחור לא היה זוכה לקבל "מספר" פעם בשבוע , עד גיל 70 (ותחשבו על זה , זקן בגיל 68 מקבל "מספר" עם בחורה בת 19.... על חשבון הביטוח... איזה תמריץ יש לו לבנות מערכת יחסים רגילה?) הטענה היא , שאין סיכוי שהבחור היה משיג בחורות בגלל שהוא . . . (כמו שבוודאי ניחשתם) מ-כ-ו-ע-ר
 
למעלה