זוכרים אותי ?? עם בעיית ההרדמה של

shirili

New member
זוכרים אותי ?? עם בעיית ההרדמה של

הבנות שלי ?? אז פתרתי אותה ממש בקלות היה איזה ערב שממש צעקתי עליהן וכך הן היו הולכות לישון אני רק מזכירה שהקטנה שלי בת 1.6 והגדולה בת 2.6 בקיצור אמרתי להן שמי שקמה מהמיטה שלה (ואני איתן בחדר אבל על המיטה שלי) אז היא יוצאת מהחדר החוצה כך הוצאתי את הקטנה שלי 3 פעמים מהחדר והיא ביקשה להיכנס שוב בחזרה והתנאי היה לשכב במיטה ולא לקום. כבר שבועיים שהן לא עושות בעיות ולא לוקחי לי שעתיים להרדים את הגדולה. בקיצור עכשיו תהליך ההשכבה הוא רגוע ונעים!! הן הולכות לישון בהרגשה טובה שזה מבחינתי הכי חשוב. תודה על האצות שלכן כי באמת כבר המצב היה בלתי נסבל!
 

ofirshani

New member
בהרגשה טובה עם צעקות ואיומים?

נשמע קצת מבהיל ,אני מבינה שזה קשה ,לא קראתי את השרשור שלך אז ,אבל לא עושים הכול בכל מצב רק כדי שישנו ,אני בטוחה שאם היו לוקחים אותך ומאיימים עלייך לעצום עיניים לא לזוז ולישון זה יהיה מאוד קשה,הילדה די מפחדת כשאת מוציאה אותה מהחדר בגילה היא וודאי מאבדת את הביטחון ולכן היא חוזרת בלית ברירה ,ואולי בלית ברירה גם נרדמת . אנ ימקווה שהיא אכן נרדמת בכיף כי זה לא נשמע כך ...
 

shirili

New member
היא בסדר גמור

הילדה נירדמת ממש תוף3-10 דקות ממתי שהיא במיטה הגדולה יותר קצת בעייתית היות והרגלנו אותה לפינוקים ... אני אומרת לה שתישכב במיטה שלה עד שהקטנה תירדם ואז היא יכולה לבוא למיטה שלי אם היא עוד ערה למזלי הקטנה ממש ממושמעת ואני מאוד מאוד אוהבת אותה והיא מאוד מאוד קשורה אלי הגדולה היא סיפור אחר: היא כל כך מפונקת שמאוד קשה לנו לעמוד בבכי שלה ובפרצופים שהיא עושה לנו. יש לי קשר ריגשי מאוד גבוהה עם הגדולה כאשר עם הקטנה זה קשר אחר....בקיצור אני לא יודעת איך להסביר את הקשר שלנו!! חוץ מזה שאני שמעתי על הורים שסוגרים את הילדים שלהם בעונש בחדר (אומנם ל2 דקות ..) וזה ניראה לי מאוד טראומטי שהורה עושה דבר כזה לילד קטן. אני לא מסכימה לעשות דבר כזה בכלל. מקסימום אם אני מענישה זה לשבת על הספה או כיסה וכאשר הבנות עושות צרות אז הן יושבות בעגלה. וגם זה בדיוק לכמה רגעים עד שאנחנו מדברות על הנושא.
 
למעלה