זוכרות אותי?

זוכרות אותי?

היה שבוע מתיש.... ביום שני דודה שלי חטפה את השפעת גם כן... היא לא רצתה, אבל פשוט לא היתי מוכנה לוותר , הי א כזו אשה מדהימה, שפשוט היתי חייבת להגיע אליה. כל יום שמתי את הילד בגן, נסעתי אליה (שעה לכל כיוון) להכין לה אוכל ותה ולדאוג שתיהיה בסדר (היא כבר ממש לא צעירה) ואז לעבודה, כדי לא לקחת ימי חופש, לפני סוף היום קפצתי אליה שוב, לדאוג שתאכל ארוחת צהריים ותשתה ולראות אם היא לא צריכה כלום, ואז לילד, היתי איתו, אבל בראש - היתי איתה! ככה כל יום. לקח לה 4 ימים להתגבר על זה, תודה לאל - ללא דלקת ריאות! כל העולם חולה! זה פשוט נורא! אמא שלי, הנשמה הטובה, שגרה 10 דקות נסיעה ממנה לא טרחה להגיע אליה ולו פעם אחת, כי חששה להדבק
ועוד היו לה טענות למה לא באתי לבקר אותה כשהיתי ממילא בקרבת מקום
העיקר שעבר! אני כל כך שמחה שהיתי שם בשבילה, האהובה שלי , שהיא כל כך הרבה בשבילי... בכל אופן, לא היה לי זמן להכנס לכאן בכלל בזמן הזה, כי בעבודה ממש אל הרגשתי שמותר לי לגנוב זמן. ועכשיו, לשאלה: נפל עלי סכום כסף חביב (מהעבודה). לא רוצה להכניס את זה לשוטף, וסתם לשלם במכולת עם הכסף, אני רוצה מאוד לצ'פר את הילד ואולי גם אותי... רעיונות למתנה חביבה ויעילה לילד בן כמעט שנתיים יתקבלו בברכה!
 
אכן - כל העולם חולה! ../images/Emo184.gif

יופי שטיפלת בה, הנה היתה לך הזדמנות נהדרת להכיר טובה על טובה... ומזל שלא התדרדר לדלקת ריאות
. שלל רעיונות למתנות לילד בן כמעט שנתיים תוכלי למצוא פה (מעתיקה לך): צעצועים : לגו דופלו / מגה בלוקס עם חלקים גדולים משחקים לעידוד מוטוריקה עדינה: חרוזים גדולים להשחלה, פטריות, מר תפוח אדמה, חוות חיות, חיות למשחק מפלסטיק מוסך מכוניות מכוניות מתאימות לגיל מטבחון קטן כלי מטבח ומוצרי מזון מפלסטיק או מעץ עגלת סופרמרקט בובת תינוק אביזרים לבובת תינוק: מיטה, אמבטיה, עגלה, אביזרי טיפול והאכלה תיק כלי עבודה עם פטיש, מסור וכו' מפלסטיק רכבת בסיסית (כדאי להשקיע בכזו שאפשר להוסיף לה רכיבים כמו טומי או בריו) כלי נגינה טייפ של פישר פרייס ערכת רופא צעצועי אמבטיה: דמויות ספוג להדבקה על קירות האמבטיה, צבעי אמבטיה, בובה רחיצה כלים למשחק בחול משחקי קופסה: גופים לפעוטות לוטו ראשון התאמת שני חלקים: שייכות, בעלי חיים וגורים / אוכל / בית, צלליות מושגים בסיסיים: הפכים, גדול קטן, צבע, צורה, כמות פאזלים ראשונים (2-12 חלקים) פאזלים מעץ פאזל רצפה ענק יצירה: כן ציור עומד לוח ציור מגנטי (מגנה-דודל) צבעי אמבטיה קופסה מלאה חומרי יצירה המתאימים לגיל רהיטים ומשחקים גדולים: שולחן וכסאות לפעוטות (מעץ או פלסטיק) ספונת נפתחת, פוף תלת אופן עם מוט דחיפה אם יש חצר: טרמפולינה (לקפיצה) בית לחצר מגלשה לחצר בריכה מתקפלת ארגז חול שולחן חול ומים תרבות: ספרים אנציקלופדיה לפעוטות ספרונים של ספריית עופר קלטות וידאו / DVD (פים פם פה, סבא טוביה, מחסן השטוזים, הפיציקט של רינת, טיף וטף, דיג דיג דוג, טלטאביז, ברני) קלטות וידאו / DVD להפעלה (קסם בג'ימבורי, ג'אמפי) מחשבים ואלקטרוניקה: הטלפון של אלמו מקלדת קומפי תוכנות קומפי משחקי מחשב לפעוטות כגון "בייבי גורדי"
 

דש1דש

New member
../images/Emo6.gif עם כזו רשימה לא נשאר כלום להוסי

מה שכן - זה יגמור לך את כל הסכום
 

דש1דש

New member
כמה טוב שיכולת לגמול לה!

הלוואי שבי מישהו היה מטפל ככה
ואמא שלך... נו מילא, חבל לכעוס - זה לא יעזור לכלום.... תהני מהכסף
תספרי לנו איך צ'יפרת את עצמך
 

catנוע

New member
באמת כל העולם חולה עכשיו ../images/Emo4.gif

אני שמחה לשמוע שזה כבר נגמר, ויפה שדאגת לדודה שלך כשהיתה חולה
לגבי המתנה - נראה לי שקמיל כבר כיסתה את כל האפשרויות
תספרי לנו מה קנית.
 

אורora

New member
ויש המחלות הללו

ממש נורא מה שהולך החורף הזה. יפה מצידך על העזרה שהתת לה, זה לא שפוט שאת עם ילד לבד בלי עזרה. מקווה שלא נידבקת.... באשר לצופר ,כמובן שיש אפשרות לקנות מתנות לילד . אבל אופציה אחרת היא אולי לנסוע איתו לאיזה מקום כיפי כמו שביל התפוזים אן כיפצובה. יש שם דברים נחמדים מאוד לגיל שנתיים. אופציה אחרת לנסוע שניכן לסוף שבוע באיזה צימר כיפי שיש בו מתקנים לילדים (עדיך עם חברים). אופניים יש לו? את יכולה לנצל את מחירי סוף העונה האטרקטיבים בחנויות בגדי הילדים (ראי שרשור בעמוד הזה) ולקנות לו בגדים יפים במיוחד.
 
לא יודעת מה דעתכן אבל אני משוכנעת

שלא היה חורף עם כל כך הרבה חולים כבר שנים רבות. החורף הזה פשוט מטורף - כל, אבל כ ל מי שאני מכירה - חולה/היה חולה/מישהו במשפחתו חולה. נורא.
 

דש1דש

New member
בהחלט מסכימה!

והרבה מהחולים מעידים על עצמם (אני כלולה) שלא היו חולים כבר כמה וכמה שנים- בטוח שלא כל כך קשה.... לא מכירה הרבה שלא היו חולים עדין.... פשוט מטורף! איכשהו לא חושבת שזה רק בגלל שלא חוסנו לשפעת (גם שנה שעברה לא חוסנו!) ושמעתם שהיו יותר מקרי מוות ממה שדווח? (15 ולא רק 4 באותו חודש) לא יודעת מה מי מו - אבל מאוד מקווה שזה עבר, לפחות לשנה זו!
 

אורora

New member
גם אני לא זוכרת דבר כזה

בנתיים השפעת לא היגיע אלינו. שרק ימשיך כך.
 

galizoe

New member
מה לקנות... (ולא צעצועים/בגדים)

כבר העברת אותו ממיטת תינוק? כי מיטה גדולה זה סכום לא קטן... אפשר גם לעשות מנוי להצגות (למשל תאטרון אורנה פורת לילדים מעולה ויש הצגות מגיל שנתיים) ואם נופש/בילוי - קחו גם את הדודה
 
אני חושבת שאלך על הרעיון הזה../images/Emo70.gif

הרגע דיברתי עם דודה שלי ונצא כולנו לנופש באשקלון, שמעתי שיש שם מלון ידידותי לילדים.... מישהי יודעת פרטים? זה באמת ככה? איזה מלון זה? (אני צריכה להזכר מי סיפר לי עליו
) נצא לנופש - שלושתינו. אמא שלי תצא מדעתה, גם כי אני "מבזבזת כסף" וגם כי היא לא מוזמנת
אלא אם מאוד תרצה ואז נראה כבר... עכשיו זה זמן טוב לאשקלון? (לא חושבת שהיתי שם איזה 20 שנים...) יש שם קאסמים או שזה מחוץ לתחום? (אל תצחקו עלי אף פעם לא היתי טובה בגאוגרפיה) חוץ מזה אם יהיה לי זמן אני מתכננת ביום שישי כשהוא בגן ללכת לtoya R us ולחגוג שם על המשחקים. תודה רעיון הנופש בהחלט הדליק אותי!
 

דש1דש

New member
שמעתי על המלון הזה...

לא זוכרת - אבל אוכל לברר עבורך עם חברה שהיתה שם. כשתחזרי תספרי איך היה - כי אני גם חשבתי על זה כששמעתי על המלון (אבל מה ל@#$ל יש לעשות באשקלון? אז המלון עם המון פעילות - וחוץ מזה יש עוד? אשמח לשמוע גם!)
 

אורora

New member
נידמה לי שגאיה היתה שם לפני שנה

ולמיטב זכרוני הם נהנו ממתקני המלון לילדים, ופחות מהמלון עצמו. אבל זה זכרון רחוק, אולי אני טועה
 

gezers

New member
יקר משהו..

ראיתן מחיר? 790 ש"ח ללילה לכ"א גם אם הוא דרדס בגודל אפון ורבע.. על זה היה אומר גרייניק "יקר לי 750 ש"ח..."
 

mos103

New member
יש להם דווקא אחלה מבצעים עכשיו

ראיתי באתר שלהם -גם לילה 2 ב- %50 הנחה . www.danhotels.co.il נראה לי שגם בישרכארד שקיבלתי היה מבצע עם נקודות, אני לא בדיוק זוכרת. נראה לי שכדאי לבדוק.
 
למעלה