זוהר , כבר 10 וחצי אתה לא פה ...?
אני מתחיל לדאוג אחי . יאללה איפה אתה ? עוד מעט אני יוצא מכאן ..! לא ראיתי תגובה שלך עדיין . כנראה קיבלת קילקול קיבה מאתמול בלילה . ידעתי שאני לא צריך לקחת אותך לפופא ... טוב בקיצור , כשאתה מגיע , תראה סימני חיים הא ? FRICA@