זוהר , כבר 10 וחצי אתה לא פה ...?

AFRICA

New member
זוהר , כבר 10 וחצי אתה לא פה ...?

אני מתחיל לדאוג אחי . יאללה איפה אתה ? עוד מעט אני יוצא מכאן ..! לא ראיתי תגובה שלך עדיין . כנראה קיבלת קילקול קיבה מאתמול בלילה . ידעתי שאני לא צריך לקחת אותך לפופא ... טוב בקיצור , כשאתה מגיע , תראה סימני חיים הא ? FRICA@
 
(צועק ומרים ידיים), אני כאן......

אחי בדיוק הגבתי, אני כאן ובלי כאבי בטן, חחחחחח..... יום טוב גבר.....
 
למעלה