זוגיות פתוחה ויקומים וחללים מקבילים ../images/Emo204.gif
אני שנה כבר פה, גם בפורום וגם בזוגיות פתוחה פעילה, וכנראה התחילה עת הסיכומים.... אחד הדברים שגיליתי שזוגיות פתוחה מאפשרת זה בעצם לקחת גלגול חיים אחד, ולחיות אותו בכמה וכמה דרכים אם ה"מקובל" הוא שאחרי הנישואין נשארים עם בן זוג אחד לזמן חיים ששווה לפחות, אם לא כפול ומשולש ממה שחיינו לפני הנישואין הרי שבזוגיות פתוחה אפשר להמשיך ולחוות צורות נוספות של זוגיות ומערכות יחסים, זה שאני חיה עם בן זוג אחד חיים מלאים לא אומר שאני לא יכולה לחיות עם נוסף, ונוסף לנוסף, ונוסף שנוסף לנוסף חיים נוספים אולי זאת אני, ששנות המונוגמיה הארוכות (8 שנים זה המון בשבילי, שהרי גם לפני זה לא יכלתי להיות במקום אחד יותר מידי זמן והייתי כפרפר העף מפרח אחד למשנהו) גורמות לי לסחרור אפשרויות ואני מוצאת את עצמי עם הזוגי שלי, וקבוע שיכל להיות בקלות גם כן זוגי שלי, ונוסף לקבוע שאיתו כיף לי לפטפט וסטוץ מזדמן שממש אי אפשר לפספס וכל פניה של איש חדש, מעניין ומרתק פותחת לי עולם חדש שאותו אני מאוד רוצה לחקור ולחוות עד תומו, ואם הוא מצליח לגעת בי במילים כל כך מדוייקות, ישר עולה בי התהיה - אז איך יהיה מגעו? וכל כך כיף להתאהב כל פעם, להרגיש את הפרפרים וההתרגשות והציפייה, ותוך כדי להמשיך לאהוב גם את כל הרשימה הקודמת, וכל אחד בצורה קצת אחרת. כמו קופסאת שוקולד שמונחת עם המון סוגים, ונורא בא לי לטעום את כולם בלי להחליט איזה מהטעמים הכי טעים. אז איך זה אצלכם? האם אתם מחפשים את האחד הנוסף שילווה אתכם כברת דרך של כמה שנים קדימה? כל פעם משהו אחר? או רוצים לחוות את כל האפשרויות בו זמנית?
אני שנה כבר פה, גם בפורום וגם בזוגיות פתוחה פעילה, וכנראה התחילה עת הסיכומים.... אחד הדברים שגיליתי שזוגיות פתוחה מאפשרת זה בעצם לקחת גלגול חיים אחד, ולחיות אותו בכמה וכמה דרכים אם ה"מקובל" הוא שאחרי הנישואין נשארים עם בן זוג אחד לזמן חיים ששווה לפחות, אם לא כפול ומשולש ממה שחיינו לפני הנישואין הרי שבזוגיות פתוחה אפשר להמשיך ולחוות צורות נוספות של זוגיות ומערכות יחסים, זה שאני חיה עם בן זוג אחד חיים מלאים לא אומר שאני לא יכולה לחיות עם נוסף, ונוסף לנוסף, ונוסף שנוסף לנוסף חיים נוספים אולי זאת אני, ששנות המונוגמיה הארוכות (8 שנים זה המון בשבילי, שהרי גם לפני זה לא יכלתי להיות במקום אחד יותר מידי זמן והייתי כפרפר העף מפרח אחד למשנהו) גורמות לי לסחרור אפשרויות ואני מוצאת את עצמי עם הזוגי שלי, וקבוע שיכל להיות בקלות גם כן זוגי שלי, ונוסף לקבוע שאיתו כיף לי לפטפט וסטוץ מזדמן שממש אי אפשר לפספס וכל פניה של איש חדש, מעניין ומרתק פותחת לי עולם חדש שאותו אני מאוד רוצה לחקור ולחוות עד תומו, ואם הוא מצליח לגעת בי במילים כל כך מדוייקות, ישר עולה בי התהיה - אז איך יהיה מגעו? וכל כך כיף להתאהב כל פעם, להרגיש את הפרפרים וההתרגשות והציפייה, ותוך כדי להמשיך לאהוב גם את כל הרשימה הקודמת, וכל אחד בצורה קצת אחרת. כמו קופסאת שוקולד שמונחת עם המון סוגים, ונורא בא לי לטעום את כולם בלי להחליט איזה מהטעמים הכי טעים. אז איך זה אצלכם? האם אתם מחפשים את האחד הנוסף שילווה אתכם כברת דרך של כמה שנים קדימה? כל פעם משהו אחר? או רוצים לחוות את כל האפשרויות בו זמנית?