זוגיות פתוחה ויקומים וחללים מקבילים

ורד הבר1

New member
זוגיות פתוחה ויקומים וחללים מקבילים ../images/Emo204.gif

אני שנה כבר פה, גם בפורום וגם בזוגיות פתוחה פעילה, וכנראה התחילה עת הסיכומים.... אחד הדברים שגיליתי שזוגיות פתוחה מאפשרת זה בעצם לקחת גלגול חיים אחד, ולחיות אותו בכמה וכמה דרכים אם ה"מקובל" הוא שאחרי הנישואין נשארים עם בן זוג אחד לזמן חיים ששווה לפחות, אם לא כפול ומשולש ממה שחיינו לפני הנישואין הרי שבזוגיות פתוחה אפשר להמשיך ולחוות צורות נוספות של זוגיות ומערכות יחסים, זה שאני חיה עם בן זוג אחד חיים מלאים לא אומר שאני לא יכולה לחיות עם נוסף, ונוסף לנוסף, ונוסף שנוסף לנוסף חיים נוספים אולי זאת אני, ששנות המונוגמיה הארוכות (8 שנים זה המון בשבילי, שהרי גם לפני זה לא יכלתי להיות במקום אחד יותר מידי זמן והייתי כפרפר העף מפרח אחד למשנהו) גורמות לי לסחרור אפשרויות ואני מוצאת את עצמי עם הזוגי שלי, וקבוע שיכל להיות בקלות גם כן זוגי שלי, ונוסף לקבוע שאיתו כיף לי לפטפט וסטוץ מזדמן שממש אי אפשר לפספס וכל פניה של איש חדש, מעניין ומרתק פותחת לי עולם חדש שאותו אני מאוד רוצה לחקור ולחוות עד תומו, ואם הוא מצליח לגעת בי במילים כל כך מדוייקות, ישר עולה בי התהיה - אז איך יהיה מגעו? וכל כך כיף להתאהב כל פעם, להרגיש את הפרפרים וההתרגשות והציפייה, ותוך כדי להמשיך לאהוב גם את כל הרשימה הקודמת, וכל אחד בצורה קצת אחרת. כמו קופסאת שוקולד שמונחת עם המון סוגים, ונורא בא לי לטעום את כולם בלי להחליט איזה מהטעמים הכי טעים. אז איך זה אצלכם? האם אתם מחפשים את האחד הנוסף שילווה אתכם כברת דרך של כמה שנים קדימה? כל פעם משהו אחר? או רוצים לחוות את כל האפשרויות בו זמנית?
 
אני........

אני סקרנית לאנשים, אוהבת לקלף אותם מהקליפות שלהם למרות שלרוב אני שותקת והם מתקלפים לאט.......לבד.....תוך התמסרות נינוחה, מתוך הסקרנות הזו אני מכירה המון אנשים. היו כאלה שהיו סטוץ לרגע, לא השאירו חותם ולא הרגשתי צורך לפגוש אותם שוב. היו כאלה שחודשים רבים פלירטטתי איתם ואחר כך היו מפגשים מעניינים, מרתקים, חווייתיים.......אבל גם הם לא נשארו אצלי בלב
מכל היכרות כזו התעצמתי, גדלתי, התאהבתי בעוד חלק בי - אבל הכי הכי חשוב? התאהבתי בבעלי ובאישיות שלו אחרי כל רומן כזה. תמיד הייתה בי הערכה על גבול ההערצה לאיש שלצידי שלושה עשורים, תמיד אהבתי ואוהב אותו כנראה עד יומי האחרון. הכנות, היושרה, החום והגבריות הטבועים בו בכזו הרמוניה הם שגורמים לו להיות אחד ויחיד עבורי
כן, אני נפגשת עם נוספים. כן, אני אוהבת לגוון. אני אוהבת להכיר אנשים חדשים, אני אוהבת לבלות, להשתולל, להתפרע, להזדיין עד כלות........ אבל אני אוהבת גם לחזור הביתה אל הזוגיות העוטפת שלנו ולהטעין את עצמי באוקיינוסים של אהבה. לא רוצה אחד שילווה אותי שנים קדימה, גם לא רוצה לתכנן קדימה
רוצה לחיות, לחוות, לצחוק, להשתולל, להתפרק, להשתגע, להזדיין...........ולחזור הביתה
וחוזר חלילה
אולי מחר אביא לכאן פוסט שכתבתי לפני כמה שנים על מפגש יחיד שהיה לי עם בחור מקסים, הוא כל כך רצה להיפגש שוב אבל הרגשתי שזה יקלקל ולא הסכמתי. אני זוכרת את המפגש הזה כחוויה נפלאה, אולי בגלל שהיא הייתה חד פעמית? אולי
 

ורד הבר1

New member
הסקרנות הרבה את החתול ../images/Emo108.gif

מבחינתי זה בדיוק העניין, הסקרנות הזאת להכיר אנשים בלי הצורך לעצור באדום
וכן, אני חושבת שכל מפגש בין הוא חד פעמי ובין עם רומן משקף ואומר לנו משהו על עצמנו ועל הזוגיות שבה בחרנו לחיות. יהיה נחמד אם תעלי את הפוסט שכתבת
 

אסתי69

New member
איזה חיוך ענק העלית לי ../images/Emo13.gif

תביאי את הפוסט, דההההההה
 
החיים הרבה יותר מורכבים ומשתנים

ואין לנו שליטה על המקריות בה אנו פוגשים את מי שעתיד ללוות אותנו כברת דרך, לפעמים של כמה שבועות בלבד, לעתים חודשים ויש גם שנים... וגם - נראה כי בכל גיל יש רצונות אחרים ונבנה סוג אחר של יחסים, לאורך ולרוחב, לגובה ולעומק ומה שהיה נכון לחורף של גיל 25 לא תואם את הרגשתנו באביב של גיל 35 או קייץ של גיל 45. המכנה המשותף הוא שכמעט בכל תקופה יש צורך להוסיף תבלין כלשהו להעשרת חיי הרגש והגוף... ובאשר לך - שיהיו לך בשנה הבאה מפגשים נוספים שיעשירו את נפשך ויעצימו את התרגשויותייך. נראה כי בשנה החולפת היו לך הרבה קטעים של "ניסוי וטעיה". מי יתן והנסיון שעברת יוביל אותך בשנה הקרובה בדרך נכונה יותר אל מאווייך...
 

ורד הבר1

New member
ברור שהחיים מורכבים ומשתנים

אבל לי לפחות, זה דפוס חוזר בכלל בחיים. זה כמו שאני עובדת בכמה תחומים שאפילו לא ממש מתאימים ביניהם בו זמנית. משהו ברצון לחוות גם וגם וגם. וכן, מסכימה איתך לגבי הרצונות השונים בתקופות השונות ובצורך בתיבול
ובאשר לי, למדתי בעיקר לאזן את החיים המקבילים עם החיים האמיתיים ולשלוט בהם, כי לפני זה הם סחפו אותי ושלטו בי. מבחינת התכנים שלהם, נראה לי שאני לא באמת משתנה, אולי יותר מדוייקת לעצמי מה ממש לא ומה - ממממ.... זה נראה לי מעניין לפיצוח
 

יעלי03

New member
../images/Emo140.gif נהדר

שלמדת לאזן את החיים המקבילים שלך היכולת למצוא מחדש את האיזון הזה...
אוךךךך... רציתי לומר שהלווי שהייתי מוצאת אותו
אבל במחשבה שניה לא בטוחה שאני באמת רוצה את זה. כי מאז שהתחלתי בפועל להנות מהזוגיות הפתוחה, (שנתים בערך...עד אז היה בעיקר חד צדדי מצידו) יצאתי מאיזון לגמרי. בעלי כאילו קיבל פתאום אישה אחרת בילתי צפויה.. ואני באמת לא יודעת אם אני רוצה לחזור ליציבות שהיתה בי ב- 30 השנים הקודמות. יחד עם חוסר היציבות יש המון ריגושים, האהבה שבינינו רק גדלה ומשתבחת והשמים
הם הגבול ואת (ורד) חביבה מעניין אותי מה עוזר לך לאזן בין החיים המקבילים שלך? (יופי של פוסט פתחת
)
 

ורד הבר1

New member
אם הכל נפלא

למה צריך איזון?
נשמע שאצלך הסחף עושה רק טוב הן לך והן לזוגיות ביניכם
הסיבה שהייתי חייבת למצוא את האיזון ולחזור במשהו לחיים היציבים שלי הייתה שכבר ראיתי איך כל מה שבניתי - הבית, הזוגיות, העבודה והילדים - הולך להתמוטט כמו מגדל קלפים והבנתי שאלו החיים שלי ואני אוהבת אותם, גם אם בתוכם עצמם אין אש, להבות ותמרות עשן אז נסעתי, לבד, התרחקתי, והבנתי כמה אני מתגעגעת. לא לנוסף או קבוע זה או אחר - לחיים שלי, הפשוטים והיציבים. כדי להשיג את האיזון קודם כל התרחקתי לגמרי מהעולם האחר. לאט לאט חזרתי לדברים האחרים שפעם אהבתי - לספרים בספריה, לקפה עם חברות שלא חיות אחרת במרפסת. וכשחזרתי לעולם המקביל זה היה כבר עם חוקים די נוקשים שאני מציבה לעצמי - מסנג'ר רק בלילה, בוררת בקפידה את האנשים שאני מצ'וטטת איתם, מסרים רק בזמן הפנוי, שיחות לילה ארוכות ונוטפות סקס רק בלילה הפנוי שלי כשבעלי לא חוזר ואני לא צריכה לקום למחרת לעבודה, כיבוי מחשב בשעה ספציפית...... ומפגש רק כשבאמת יכול לצאת, כשאני במקרה באזור, או כשזה לא בא בחשבון על שום דבר אחר. וכן, כשאני מחליטה, השליטה העצמית שלי ברגשות מאוד מאוד גבוהה, אז כרגע אני מחזיקה אותם ברצועה קצרה כדי שלא ישתוללו. אולי פעם אשחרר אותם יותר
 

יעלי03

New member
../images/Emo9.gif את אחלה.. יש עליך

לא הכל נפלא יש קשיים, ולא פשוט אחרי שלושים + שנים של יציבות מצידי ובלעדיות מצידו.. לקבל את השינוי (שנעשה די בבום
..) אבל הבנתי אותך ומסכימה
איתך החלק החשוב זה לשמור על רגעי היחד ולטפח אותם. לא לתת לטלפון /מסר/ צ'אט מהמאהב/ת- נוספים או מה שתקראי להם.. להסיח אותך מתשומת הלב וההשקעה בזוגיות החוקית. נדמה לי שגם אנחנו למדנו (לפעמים בדרך קשה וכואבת) לעשות את זה כך
זה החלק המתחשב בבן הזוג העיקרי שאיתו את מנהלת את הזוגיות הפתוחה שלך ולפעמים זה בא על חשבות הנוסף...
 

ורד הבר1

New member
תודה ../images/Emo250.gif

מה קרה למערכת היחסים שלי עם הזוגי החוקי בעקבות הפתיחה בפועל, זה נושא מורכב ומפותל לפוסט אחר..... בשבילי זה יותר שני סוגי חיים שמתרחשים במקביל החיים האמיתיים עם כל מה שכרוך בהם והחיים התת קרקעיים - שהם חלקת האלוהים הקטנה הפרטית שלי ומה שחשוב לי שהתת קרקעיים לא יפגעו לי בצורה חסרת תקנה באמיתיים ואחת מהתופעות בפועל, זה שהתת קרקעיים מהווים מראה ומשקפים לי דברים גם לעצמי גם לחיים האמיתיים וגם לזוגיות החוקית שלי (וכן... עם מה שרואים במראה צריך להתמודד.... וגם זה תמיד פשוט
)
 

אסתי69

New member
ורד....

אם יש משפט שממש גרם לי התרגשות הוא המשפט הזה שלך : "..הבנתי כמה אני מתגעגעת. לא לנוסף או קבוע זה או אחר - לחיים שלי, הפשוטים והיציבים." לפעמים צריך את המרחק, לפעמים רק כשאנחנו עומדים לאבד משהו רק אז אנחנו מבינים כמה המשהו הזה הוא מה שאנחנו רוצים. אש ותמרות עשן זה משהו שטוב (לדעתי) מדי פעם אבל לאלחיות על סמך זה.
 

ורד הבר1

New member
איזו מתוקה את ../images/Emo24.gif

כן, את ליווית אותי פה מההתחלה. את מכירה את הסיבוב השלם שעברתי כדי להגיע למשפט הזה. אני חייבת אש ותמרות עשן, ומידי פעם זה מצויין
 

יוסף1948

New member
תודה על הפוסט שלך !!!../images/Emo140.gif

אגיב במפורט יותר מאוחר - עבודה וכאלה -מה לעשות - אבל באמת - שפתיים ישקו -מהסיבות היותר טובות לקרא בפורום
 

אסתי69

New member
אני אוהבת כל כך את

מה שכתבת פה. חושבת שכל דבר נכון לזמן שלו. לפעמים אנחנו רוצים להכיר, לחוות, להתרגש ולבלוע את העולם שנפתח בפנינו ויש לנו האפשרות לחוות אותו. לפעמים אנחנו מה ל'שות נותנים ללב לומר את דברו ואז זה הופך להיות לקשר ארוך יותר "מחויב" יותר, וטוב לתקופתו, בהנחה שהקשר החוקי הוא האחד אותו אנחנו רוצים לחיים. לא יודעת לענות מה עדיף, אבל יודעת שחשוב בתוך כל אלה לא לשכוח לטפח את הזוגיות הראשונית...
כי בא לי
 

ורד הבר1

New member
שמחה שאהבת ../images/Emo23.gif

אין עדיף נראה לי. הכל מכל וכל - זה הרעיון, לא? וגם לך
בכיף
 
אני לא מחפשת

ואני לא בזוגיות פתוחה, וכבר כ-4 שנים חיה בשקט בשלווה ובשלום עם החיים הכפולים שאני מנהלת.
לא תמיד זה שט על מי מנוחות אבל זה טבעי, לא ציפיתי ולא חלמתי אי פעם שזה יקרה לי. כל עוד טוב לי במצב הקיים, אין לי צורך בחיפוש אחרי ריגושים נוספים, הלב שלי מלא מכל הכיוונים. ולמרות זאת, הכרתי דרך הנט/הפורום שלנו אנשים שנהיו חברים שלי, אלו שלא טרקו לי את המסרים בפרצוף כששמעו שיש לי נוסף משמעותי מאוד בחיי. חברות נטו שאני מאוד מעריכה ומכבדת. כל אלו מתנהלים ממש בקו מקביל לחיים האמיתים שלי. בשיא הטבעיות.
 

ורד הבר1

New member
איזה יופי ../images/Emo13.gif

גם על הנוסף שממלא לך את הלב כל כך הרבה זמן וגם על החברות נטו, שהיא, לדעתי, עולם ומלואו לא פחות מקשר שמוביל בסופו לסקס. שאלה- מההתחלה הם התנהלו באופן טבעי במקביל לחיים האמיתיים שלך, או שלקח זמן לשני סוגי החיים "להסתדר" זה לצד זה?
 
ההתחלה

היתה אחרת ושונה, אני הייתי מעבר לים והוא כאן בארץ..במשך שנה. דיברתן על מרחק, כאן זה עבד רק לטובה ולכן מההתחלה הם התנהלו באופן טבעי. זה גם באופי שלי, לתת לדברים להיות טבעים, שקטים, רגועים אני לא אדם עם אופי סוער ומלא ריגושים. לוקחת את הדברים ברוגע.
 

ט י פ ט י

New member
אפשר נישקוק?

בגלל החתימה שלך
וגם.. בגלל הצמד הזה..
לא הצלחתי להפוך אותם כדי שהשפיץ יהיה למטה
שתמיד תרגישי כך
 
למעלה