זוגיות במשבר

karka li

New member
זוגיות במשבר

אני לא יודעת מה קורה לי. זו הפעם השלישית במערכת יחסים רצינית שזה קורה לי. נמאס לי מהר מהבן זוג. אין לי חשק לסקס. לא לנשיקות. אולי קצת לליטופים וכירבולים. לא מרגישה פרפרים, לא בטוחה אם אני אוהבת ונותנת לצד השני לטעום מהאני המכוערת. הייתי במערכת יחסים של 4 וחצי שנים, וזה קרה לי תוך שנה, אז מצאתי עצמי מתאהבת באחרים עד שהבנתי בסוף בסוף שזה פשוט לא זה. בפעם השנייה היינו יחד שנה. לא השקעתי בקשר בכלל. גם אז הפרפרים נעלמו תוך כמה חודשים בלבד. והפעם - אנחנו 4 חודשים ביחד, והצד שלו באהבה יותר חזק משלי. לא בא לי סקס. לא בא לי להיפגש כמעט. הוא יותר ידיד מייעץ, כי אנחנו בקושי עושים משהו שזוג עושה. והפעם זה קרה לי תוך חודש. אני מתוסכלת, כי אני לא אחת של סטוצים, אני נפגעת מהר. תמיד בתחילת הקשר אני כ"כ מאוהבת וחרמנית - ופתאום כאילו ביום אחד זה נעלם. אני בת 23 - האם להתפשר על זוגיות שבה החברות היא טובה אבל אין שום דבר מעבר?
 

adam33

New member
המון המון וכל כך קצת

אני קורא את מה שאת כותבת ואני שואל את עצמי מה השתנה בארבעה חודשים? זה שהוא פתאום לא נותן תשומת לב? זה שפתאום בתוכך הלב שלך כבה אליו? לפי דעתי החלטת שאת פשוט לא נותנת לו החלטת שאת נסגרת בפניו החלטת שבעצם את כעת מביטה על המינוסים שלו ולכן כל השאר הוא תוצאה ואיני מאשים אותך יכול להיות שזה היה מוצדק רק שאני אומר שהוא לא יודע מכך כלום כי הוא נמצא בתוך הנישה שלו ולא רואה מה קורה לך בלב עמוק עמוק.. הוא חושב שזה יעבור בעוד אצלך בתוכך זה כמו כדור שלג.. היתי יותר מתחיל לבדוק מה קורה ביום יום מהצד שלו מנסה להביא אותו לידי ניתנה אבל רק לאחר שהנתינה תגיע ממך חסרים לי עוד פרטים.. אדם.
 

seeyou

New member
נמאס לי מהר מהבן זוג. ../images/Emo13.gif

אני חושב שאת מחפשת את האושר שלך בחיים במקום הלא נכון. הוא לא נימצא אצל אדם כזה או אחר הוא בתוכך... כול עוד לא תביני את מהות החיים באפן כללי ושלך בפרט לא תוכךי ךהנות מהחיים. "לא בא לי סקס"?
סקס הוא כ-10% ממערכת יחסים אבל כ-90 90% מבעיות שבזוגיות כאשר הוא לא מספר. היים באופן כללי,בזוגיות בפרט ,מבוססים על רגשות וריגושים. השוני ביניהם הוא הזמן שהם מתקימים. אורך זמן של ריגוש הוא בהרבה יותר קצר מאשר הרגשות. תוכלי ללמוד הרבה מהסיפור-וידוי של משתתפת בפורום "מתלבטת עד הסוף "
 
קרקע לי,

1. אין מצב להפריד בין ביתי לבין אביה. 2. לא יכולה לוותר על הגבר הישראלי שאני אוהבת. מה עושים? את צריכה לבחור. אין לך ברירה אלא לעשות את הבחירה שלך....גם אם תראה לך שגוייה בשלב מאוחר יותר. כגודל הסיכויים - גודל הסיכויים. שתהיי מאושרת.
 

יאצפן

New member
זוגיות במשבר

אוי את מזכירה לי, את השיר של חוה אלברשטין, כל יום אני מאבדת בחור חדש ברחוב. אם תשכילי לדעת מה את רוצה, אולי תביני, שיש גם סוף לזיונים, ויש חיים שצריך לבנות, וזיכרי כי קשר טוב הוא השלמה וויתור הדדי, ומאחל שתהני מפרותייך.
 
למעלה