זוגיות במשבר-מה חדש?

זוגיות במשבר-מה חדש?

טוב,פעם ראשונה שאני נאלצת להכנס לפורום כזה,לצערי... ולא הכתוב אני לא היחידה שיש לה משבר,אז טוב לדעת שאני בחברה טובה... אני בת 32,נשואה+ילדה בת שנה וחצי. מאז שבתי נולדה הזוגיות שלנו לא חזרה לעצמה. השגרה די הורסת,העייפות,חוסר החשק וגם כמעט ואין סקס (עקב בעיה אישית שכרגע אני מנסה לטפל בה). בשיחות אחרונות מתברר שהקרע מאוד עמוק ביננו. בעלי כרגע מסתגר בעולם משלו,מרבה לישון או לראות טלוויזיה/מחשב-בקיצור מעין בריחה. דיברנו והחלטנו שאנחנו נזרום וננסה לתת צ'אנס ליחסים אבל אני מאוד שבורה וכואבת. לא רוצה ללחוץ יותר מדי וכל הזמן לדבר כי כמה אפשר ללעוס את הנושא אבל הכאב קשה. אני אוהבת אותו מאוד וגם הוא אותי אבל האם זה מספיק? הוא טוען שהוא מרגיש חנוק,שהאחריות של גידול ילד גדולה עליו,שלפעמים הוא רק רוצה לבוא הביתה ולא לעשות כלום (גבר טיפוסי...?) אבל מה לעשות שהמציאות מכתיבה אחרת. אני אשמח לקצת עידוד/עצות מועילות. אני
 

seeyou

New member
../images/Emo13.gif"מה לעשות שהמציאות מכתיבה אחרת"?.

למציאות קוראים "אחת המבקשת עזרה"? או דורשת ברור לך שהסיפור שלך הוא חלקי מאוד? חסרים הרבה פרטים בקשר ליחסי מין יש הרבה "ערפל קרב"....."ואין סקס (עקב בעיה אישית שכרגע אני מנסה
לטפל בה). יש אינטימיות וגם משחקי סקס-או סקס חלקי-אם יש בעיות לכן לא תמיד להציב אולטימטום הכול או לא כלום השגרה די הורסת,(מה חלקך בנושא?) העייפות,תחשבי שאם היום המצב חמור כול כך נה יהיה בעוד כ-10-20 שנה? בדקת את הסיבה לעייפות? , חוסר החשק-נו באמת.
-למה אנשים יותאים לבילוי-שותים קצת חריפים-אוכלים טוב-הולכים לבית מלון...הכול על מנת להגביר את החשק. חוסר החשק=אנורקסיה מינית ישנם הרבה דרכים להגביר את החשק-
יוסי נ.ב: "בעלי כרגע מסתגר בעולם משלו,מרבה לישון או לראות טלוויזיה/מחשב". עדיין מצבך טוב אבל עם הזמן הוא ימצא עיניין בחוץ ייתכן שאת מסוגלת לחיות ללא סקס תקופה גדולה אני בספק שהוא גם.
 
קחו הפסקה. תיפרדו לתקופה מוסכמת

פרידה לתקופה מוסכמת יכולה לעשות פלאים בנישואים. זה בהחלט יכול לחדש אנרגיות ביניכם. בדיוק כמו שחופשה מעבודה מחדשת אנרגיות באדם שהתרוקן.
 

גארוטה

New member
בכל הגורמים שציינת

ניתן לטפל. השיגרה הורסת - ליזום דברים שיוציאו אתכם מהשיגרה העייפות - ניתן לטפל וכך גם בחוסר החשק לסקס. את "מתנחמת" בכך שאת לא היחידה שיש לה משבר, אבל אל לך להתנחם בכך אחרת המשבר יהפוך לדייר קבוע אצלכם בבית ולכן עליכם לטפל בו ומיד. כן, הבעיה שאת מתארת היא אכן בעיה שחוזרת ועולה כאן בפורום, מתחתנים, מאושרים, מצפים לילד וכשהוא מגיע מזניחים לאט לאט את הזוגיות עד שמגיעים למצב אותו את מתארת. הרבה זוגות חווים את המצב הנ"ל כשמצטרף אליהם גורם נוסף, משקיעים את כל הכוחות והזמן בילד ושוכחים שרק לפני רגע היינו רק שנינו כאן והיה לנו כייף וטוב ביחד, פחות ופחות מתייחסים אחד לשני, פחות ופחות מתעסקים בשמירה על הזוגיות שאם לא מתדלקים אותה כל יום כל הזמן היא "מתה". אני מאמינה שאת יודעת מה שאת צריכה לעשות כדי להוציא אתכם מהשיגרה, כדי לטפל בעייפות ולא להיכנע לה וכדי לחדש את חיי הסקס ולא למצוא תירוצים למה אי אפשר. תתתחזקי מהעובדה שאתם אוהבים, אל תחכי שהוא יפעל, תפעלי את ותחזירי לעצמכם את ה"ביחד" שהיה לכם טרם הלידה. בהצלחה.
 
עידוד זה חשוב

אבל יותר חשוב להיות ריאלי - לא מכיר מערכות יחסים בריאות ומשגשגות שאין בהן יחסי מין סדירים, בטח לא בגילאים האלה. ככה שעד שה"בעיה" בעניין הזה לא תיפתר אל תצפי לשיפור משמעותי.
 
לדעתי זה קורה הרבה

גבר שהיה משוחרר קודם יחסית בלי עוד של ילד פתאום שזה מגיע הוא לא יודע כ``כ איך להתמודד עם זה ואז הוא מנסה לברוח מהמציאות כמו שאמרת... לדעתי הפיתרון פשוט לתת לזמן לעשות את שלו.. לא להלחיץ אותו עם זה בכלל את צריכה הרבה כח בשביל זה אבל זה יתן לך אותו אח``כ גבר יותר חזק ולא תחת לחץ והרגשה לא טובה ... אם תתני לו את הזמן לאט לאט הוא יירגע הזמן יעשה את שלו ואז הוא יחזור לקשר הרבה יותר חזק ברגע שאת לוחצת אותו זה רק מרחיק יותר ומלחיץ אותו יותר..
 
מזדהה ומייעצת

קראתי את מה שאת אומרת ואני כל כך מזדהה, יש לי תינוק בן שבעה חודשים ואני ראיתי את מה שאת מתארת קורה לנו, איך אני הבונקר מסתגרת בתוך הקשיים שלי (גם בסקס) ואיך בעלי כל פעם מחפש את הזמן שלו... אבל לשמחתי הרבה עצרנו את הגלגל... בזכות הסדנאות שעשיתי ידעתי איך לשתף יותר וגם איך ליצור שיתוף פעולה ביחד, אני רואה איך היום אנחנו רק מעצימים אחד את השני, הרי בסה"כ ילד זה אירוע שמגיע לחיים שלנו, אירוע שמפנטזים שיהיה מקסים ומדהים ובסוף הוא קשה, שיגרתי מעייף (ועדיין החיוך שלהם מתגמל) אבל בואי נודה אנחנו עדיין נשים ולא רק ציצי, ומוצץ, ומחליפת חיתולים, וכובסת.... ולשמחתי בסדנת מהות מלמדים איך להתמודד עם אירועים, ואיך לרענן את השגרה שלנו...
 
למעלה