זה רק אני או שהמצב בעיר מבחינת

  • פותח הנושא AXER
  • פורסם בתאריך

AXER

New member
זה רק אני או שהמצב בעיר מבחינת

חינוך ופשיעה הופך גרוע בקצב מפחיד משנה לשנה. מה אפשר לעשות?! כמובן שהתשובה שלי היא לתת כסף לתנועות נוער ולעודד התודעה לגביהן ולא לעשות מופעה של "אקזיט" (תוכנית טיפשית שמחנכת לאסקפיזם ומשחיטה נוער) שעופר שכטר חושף את התחת בא במאה חמישים אלף שקל, אין פה תהליך וערכים. יש תחושה גם שהמשטרה לא עושה יותר מדי.. בכל אופן יש לי עוד מה להגיד אבל אני רוצה לשמוע גם אותכם..
 

L i r a n 5

New member
עוד פעם תנועות נוער...

רגע שאני אבין זה או להיות חבר בתנועת נוער או להיות עבריין?
 

AXER

New member
כן!

נו באמת, זה לא מה שאמרתי. יש אחלה אנשים שלא נמצאים בתנועת נוער, פשוט התנועות נוער נותנת לך מענה וכח לבוא, לעשות ולשנות. בית שמש היא עיירת פיתוח עם אוכלוסיות קשות (כמובן שהיא מיקרוקוסמוס של החברה, אבל לא בכל המובנים). נטולת עבודה, עיר מתחרדת, מתפקדת כמו אחסניה - ההורים עובדים מהבוקר עד מאוחר(חוזרים לעיר כדי לישון) ובזמן הזה לנוער משוטט בחוץ מחפש ריגושים ללא פיקוח. המענה היחידי שבו הנוער יכול לבוא ולהיחשף לערכים ולעבור בו תהליך, הם תנועות הנוער שיש להם תפקיד חשוב ורציני פה, חבל שמאיר בלעייש לא מבין את זה שלא נותן שקל לתנועות הנוער.
 

spake

New member
מה זה כן?!

לפעמים אתה מדבר שטויות....... לא הכל זה תנועות נוער (ואני לא אומר שלא צריך להשקיע בהם) אבל יש עוד דברים יותר חשובים שלא משקיעים בהם.......אממ.......בתי ספר.......(כן זה המקום הזה שבבית שמש יותר דומה למועדון לילה מוזנח)....... חוץ מזה מה רע שיביאו קצת מופעים לבית שמש?......גם זה צריך! בבית שמש יש גם אוכלוסיה מצויינת אולי אתה לא מכיר אותה אבל היא קיימת....ולא נותנים לה להתבטאות, זה כן!.....רק לידיעתך במועצת התלמידים של אורט גבעת רם 3 מתוך 4 ראשי הועדות היו מבית שמש עלק לא אוכלוסיה טובה........
 

spake

New member
וחוץ מזה.......

אני לא רואה את תנועות הנוער יוצאים בזעקה ובהפגנות בעד מה שאתה אומר!
 

AXER

New member
עינב חשבתי שעם הארבעים יחידות

שלך אתה לפחות יודע לקרוא. זה שאמרתי "כן" זה היה בצחוק, כנראה שלא קראת.. ותנועות הנוער כן נלחמות על הדברים האלה, הרבה פעמים מתחת לפני השטח. ואנחנו כן נלחמים נגד דו"ח דוברת שרוצה להפוך את החינוך ליותר גרוע ממה שהוא. מי אמר שאין פה אנשים טובים?, יש לך דימיון מפותח בנאדם..
 

MS6

New member
לא ממש...

אתם לא נאבקים בדו"ח דוברת כי הוא גרוע.. אתם נאבקים בדו"ח דוברת כי אתם בנוער העובד. תהיה בטוח במשהו אמיר: אם היה שר ממפלגה העבודה שהיה מציע תוכנית שכזאת אין שום סיכוי שהנוער העובד היו מפגינים נגדו.
 

spake

New member
נכון!!!

ואיי פעם ראשונה שאני מסכים איתך על משהו.......חחחחח בכל מקרה דו"ח דוברת לא גרוע כמו שהוא נשמע........מילא גם ככה כל כך שטפו לכם ת'שכל שזה רע אז כל מה שאני אגיד תיהיה לכם תשובה לא כדאי לכם לדעת איפה למדתי שבדר"כ למי שיש כל כך הרבה תשובות בדר"כ רוצה לחסות את החרא הקיים..........
 

MS6

New member
לא חושב..

כבר הסכמתי איתי על זה שבגין היה הראש ממשלה הכי טוב פה לא?
 
משה רגע היסטורי נוסף - אני מסכים

איתך שוב !!!!! יאאאאאא, אנשים תעתדו את הרגע הזה !!!!!!!!!!! ובנימה יותר רצינית ... ברור שיש אינטרסים פוליטים לכל תנועת נוער, במיוחד תנועות כמו בית"ר, הנוער העובד, השומ"צ, וכ'ו.
 

MS6

New member
רגע אז יש לי שאלה..

איך זה שכל פעם שהייתי כותב דברים כאלה ישר היית שולל? יכול להיות ששינית את הדעה שלך?
 
לא הייתי קורא לזה שינוי דיעה - אלא

הבנה מחודשת של המציאות. תקשיב, בדר"כ בתנועות נוער 75% מהחניכים (+-) אוכלים כל מה שהמדריך שלהם אומר להם. בתור אדם חושב, בתקופה אחרי שחזרתי מהמסע לפולין התחלתי להטיל ספק בכל העולם שלי, אם הזמן במהלך הדיונים שהיו בפורום, ואירועים אחרים שקרו בחיי הגעתי לתובנות חדשות. כיום בראיה לאורך תקופה אתה מבין דברים, ואתה שם לב לדברים שלא היית שם לב אליהם בעבר. לדוגמא - למה סמינרי המד"צים של הנוער העובד והלומד הם תמיד בסימן מורשתו של יצחק רבין ז"ל, ולא (סתם לדוגמא) מורשת בגין ז"ל. ברגע שהאדם מגיע לבגרות אמיתית, הוא מגיע לתובנות חדשות, שהוא לא יכל לראות בהיותו ילד, מאחר ובהיותו ילד אנשים מנסים לגונן אליו, למשל שאתה ילד (במיוחד שאתה קטן) אם מישהו קרוב מת, לא תמיד יסבירו לך, מה הכוונה שאבא מת - שאבא לא יחזור יותר. ולכן בהקשר לשאלתך, כיום בראיה לאחור, ובראיה בוגרת יותר זה ברור לעיני שתנועות נוער פועלות מתוך אינטרסים ומניעים - חלקם אף פוליטים.
 

spake

New member
טוב סליחה מה קרה......

זו הייתה אמורה להיות תגובה לפירסום הראשון שלך.......
 

MS6

New member
יודע מה הפתרון?

הפתרון הוא להוציא את הכסף על בולשיט כמו נער החודש או נערת השבוע או אני יודע איך לקוראים לתחרות המטומטמת הזאת בזמן שתנועות נוער בבית שמש נכחדות...
 

5555

New member
אתה צודק..

למרות שאני חלק מהנוער אני לא מתחבר כאן עם אף אחד חוץ מחבר וותיק שלי מהגן..(גרתי כאן,בבית שמש כל חיי ואני לא מושפע חברתית ואני לא מרגיש שייך לעיר הזאת) הנוער מעשן,מעשן סמים,נרגילות.. וכו' מדבר בשפה לא נאותה.. מתחצף,עובר על החוקים נערות מאבדות את בתוליהן בגיל צעיר ומרוב שמשעמם לנוער קרה שלפני שבוע בדיוק נערים זרקו עלי אבנים כשאני יושב בגינה!(וכמובן יש לציין שאני לא מכיר אותם אפילו ולא עשיתי להם כלום) וכמובן יש את העניין של הטיילת.. שזה עבירה על החוק שהפכה אצלהם לשיגרה. גוף חיצוני צריך לעשות משהו בעניין.. שיקימו מועדונים.. מקומות בילוי נורמליים(איזה מין בילוי זה להחנות את הרכב לשים בוא מוזיקה לשבת על ספסלים ולעשן נרגילות?)
 
למעלה