זה פורום שדן בנשמות ובגלגולן, וכמישהי שכופרת

זה פורום שדן בנשמות ובגלגולן, וכמישהי שכופרת

בקיומו של גילגול נשמות, מישהו מהמאמינים יכול לשכנע אותי שאכן קיים גילגול נשמות, והאם יש לו הוכחה לכך ?
 
מממ...

ולמה צריכים לשכנע אותך? האם לכל דבר צריכה ליות הוכחה? יש שחוו זאת ולדידם זוהי אמת (ולא אמונה) ויש שמאמינים וכמובן שישנם כופרים . אז למה צריכים להוכיח לך? יום טוב
 
כי אם מישהי שואלת מנחת סדנת מודעות עצמית

שמאמינה קנאית בגלגול נשמות למה גנבו ממנה, ואז אותה מנחה עונה לה שכנראה בגלגול הקודם היא גנבה אז בגלגול הזה שהוא התיקון שלה גונבים ממנה בחזרה, אז שאותה מנחה תוכיח הוכחה חד משמעית שיש גילגול נשמות.
 
יתכן, רק ככה אולי יתכן

שאותה מנחה מתוך נסיונה ראתה איזה דפוס שכזה שחוזר אצל אנשים רבים ומתוך כך הסיקה מסקנה? ואולי אותה מנחה חוותה איזה תהליך בחייה שבו היא ראתה את הדבר? לא כל דבר ניתן להוכיח ואין זה אומר שהוא לא קיים.
 
יפה לך

ואת באמת מוכנה להיות פתוחה כדי להתבונן ולראות זאת? אם כן צרי קשר אישי במסר ואדריך אותך
 
אם אפשר, הייתי רוצה לראות בן אדם ממשי

שהוא גילגול של בנאדם שמת שהיכרתי. למשל הייתי רוצה לדעת לאן התגלגלה הנשמה של אמא שלי, זיכרונה לברכה, שמתה ב-20/8/2010
 

UNIVERS1

New member
במו עינייך?../images/Emo39.gif

אני סבורה כי לא נוכל לראות במו עינינו מאַחר והמידע "חסוי" בפני רוב האנשים. הרי מדובר בסוג הדברים שקשה ובלתי אפשרי להוכיח אותם.. ולדעתי העניין גובל בסוג של פרדוקס - העולם הרוחני שוכֵן בתוכנו ללא הרף, אך אנו מבקשים הוכחות מוצקות לקיומו...
אני מניחה שרותי תסביר ותפרט לך בדרך מורחבת הרבה יותר..
 
תראי אני למשל

לא רק מאמינה בגלגול נשמות, עברתי את שלב האמונה, אני פשוט יודעת מי הייתי בעבר.
 

רותי 11

New member
פרפר נחמד - אפשר לשאול למה את

כופרת בכך? ולמה הכוונה ? והשאלה היא איזה הוכחות את מחפשת?
 
אני מחפשת הוכחה של בנאדם שהיכרתי ומת ובנאדם

צעיר שנולד אחרי מותו של הראשון ושאליו התגלגלה נשמתו של הראשון.
 

ממה אור

New member
לדרוזים יש המון הוכחות .

הדרוזים מאמינים בגלגול נשמות ואצלהם בכפרים את יכולה לשמוע על המון מקרים של ילדים שבקושי יודעים לדבר אבל מביאים את המשפחה ה"חדשה" שלהם אל ביתם הישן ויודעים לספר אירועים מהגלגול הקדם שלהם וכמובן יש מי שיאשר את הסיפור. אפשרות נוספת, וזה משהו שגם אני חושבת עליו הרבה זמן, נסי לעבור תהליך של חזרה לאחור ולהבין מי היית לפני הגלגול הנוכחי.
 

ממה אור

New member
סיפור דרוזי מעניין

נסי למצוא בספרייה את חוברת "טבע הדברים" מס '8 ממרץ 95.. 2 משפחות שחיות בידיעה כי היקר להן התגלגל והם מקבלים אותו גם בגלגולו הנוכחי וזאת למרות שהוא בן 3 בלבד...... דרך אגב, לאור האמונה שלהם בגלגול נשמות , המצבות בבתי הקברות הדרוזים נטולות שמות. רק בבתי הקברות הצבאיים קיים כיתוב עם שם החייל הנפטר. זה אמנם מנוגד למסורת ולדת הדרוזית אך זה נעשה לציום תרומתה של העדה לצה"ל ולמדינה...
 

סוזי10

New member
לפני שני התגלגל ספר באינטרנט

יש לי אותו מצולם, גלגולה של נשמה. ספר מדהים בו מסופר על מתקשרת שכתבה אותו בהנחיה של מישהו שנהרג בתאונה. בסוף הספר נוסע אחיו של ההרוג למצוא את הנשמה של אחיו ואכן מוצא אותה. לא יודעת מה נכון ומה חרטה שם . ממליצה לך לחפש בגוגל . אם לא מצאת אני אנסה למצוא לך אותו. מומלץ מאד.. טבעי שאחרי שנפטר לנו מישהו קרוב אנו שואלים את כל השאלות שאת שואלת, לצערי גם אני עברתי כזו תקוםה. בהצלחה. בגוגל תמצאי המון אינפורמציה . בהצלחה,
 

רותי 11

New member
אני אישית מכירה כמה כאלה

ושאלות כאלה אפשר לשאול ילדים הזכרון שלהם עדיין פתוח ופעיל ולכן הם יכולים להגיד מה הם היו בגלגולים קודמים. יש לי הוכחות כאלה בתוך המשפחה שלי. והדוגמא האחרונה היא אמא שלי שחזרה בתור אחיינית שלי. אמנם האחיינית עדייין קטנה ולא יכולה לדבר אבל האח שלה יכול לדבר והוא אמר את זה לבד.
 

רותי 11

New member
אני אישית מכירה מספר סיפורים

כאלה, ואפילו קרובים מאוד. לדוגמא אמא שלי ז"ל חזרה כאחיינית שלי, וזה משהו שקיבלתי בתקשור, אבל הוכחה סופית לכך קיבלנו בכך שהאחיין שלי (האח שלה) אמר לנו את זה בתום לב ובצורה הכי ברורה וישירה.
 
למעלה