זה פורום חוזרים בתשובה ?

Igra Rama

New member
זה פורום חוזרים בתשובה ?

אני מאד רוצה לחזור בתשובה, הבעיה שיש איזה רב אחד שנדבק לי לסוליה של הנעל ואני חייב לשטוף בנפט כדי להורידו מהנעל. האם זה נכון שמי שחוזר בתשובה מעלה את ה-IQ הממוצע במחנה החילוני ?
 
עדיף שתדליק את הנעל

עם אש הכל יורד. ומי שחוזר בתשובה מעלה את ה-IQ בצד החרדי... אם היה לך מספיק IQ היית יודע את זה......
 

giingiit

New member
קשקוש!

זה כאילו שאגיד שיוצאים בשאלה מורידים את ה IQ במגזר החילוני. נראה לך באמת? אולי אצל אלו מהפורום שלכם זה נכון, אבל בסך הכל אלו אמרות מטופשות.
 
זה לא הגיוני

נוצרת מערכת שהאייקיו שלה תמיד עולה, נראה לי שזה בניגוד לחוק שימור אנרגיה ולחוק השני של התרמודינמיקה.
 

iceviper

New member
מה קרה?

בעטו אותך מפורום שינוי עם הקישקושים שלך אז באת להתנחל פה?
 
Igra, אתה רוצה לחזור בתשובה?

אוי זה משמח אותי, אתה יודע אפילו הרהור תשובה אחד מציל אדם מפתחו של גהינום. אז גרמת לי נחת מכיוון שאני יודעת עכשיו שעוד יש לך תקווה. בעזרת ה' ובלי נדר נתפלל עליך שה' ימיר מחשבות ולו הרגעיות ביותר למעשים ותבשר לנו יום אחד שהינך הולך ללמוד בישיבה. אמן! אבל, עד שתבוא הבשורה האדירה הזאת, אתה מכניס אותי לבעיה. מצד אחד ההודעה שלך נוגדת את התקנון של "תפוז" מכיוון שאתה מעליב כאן מגזר שלם ואני אמורה למחוק הודעות כאלה. מצד שני, אתה לא יודע איזה נחת גרמת לי כשאני רואה הודעה אחת שלך בלי קללות. זה רק ממחיש לי שאתה מסוגל לכך. אוי, זה כ"כ משמח אותי...תענוג
לכן, מה שהחלטתי לעשות זה להודיע לך שבפעם הבאה תרצה להכניס הודעה לפורום תקרא לפני כן את התקנון של "תפוז" ותקרא אחרי זה את הכללים של הפורום הרשומים בהודעת מנהלת הפורום תפנים אותם ותיישם אותם כשאתה כותב הודעה. אם בהודעה הבאה שלך בפורום לא תהיה לפי התקנון של תפוז ולפי הכללים של הפורום אני אצטרך לנקוט באמצעים העומדים לרשותי וד"ל.
 
צר לי Igra שאני מוחקת לך הודעה אחר

הודעה אבל: א) אתה ממשיך להכניס הודעות שפוגעות במגזרים שלמים ב) הפורום שלנו לא מקבל לתוכו מסיונרים נוצרים - צר לי. זה פורום לאנשים שחוזרים בתשובה ליהדות.
 
מוגוי

למען הסדר הטוב נחוץ לתת למשיג שם עניני שישקף את פעילותו באינטרנט. היות והמשיג מסרב להזדהות משמע שיש לו מה להסתיר. מה שברור הוא שהינו מוג לב שאינו מסוגל לעמוד מאחרי טיעוניו שלעיתים קרובות מגלות שאין לו חומר ספוגי בין אזניו כמו לסתם בני אדם (מוח). ייתכן שיש לו שם חומר פלסטי אטום בעל תכונה מיוחדת במינה – יכולת פליטה בלי יכולת קליטה. היינו ההיפך מספוג בו הוא משתמש כדי לתאר את מוחם של בני ריבו האידיאולוגיים. גם הרבה שנאת ישראל יש בדברי "חכמתו" בראותו צורך מתמיד לתקוף את היהודים על היותם "יודוצנטריים" כלשונו המגונה ואת דתם בסגנון מזולזל שלא נשמע כמותו בין הגרועים שבאומות העולם המכבדים אמונה באשר היא גם אם אישית לעיתים אינם מאמינים בבורא עולם. החזקה הפשוטה הנה שאינו איש ישר. טענותיו שאינו מתפרנס מהעיסוק בנסיבות של מעורבותו המסיבית באתרי האינטרנט בשעות העבודה מלמדת שמתאימה לו אמירת המקרא בתהילים במזמורי תהילים "אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר" האמור על גויים. מדעותיו משתמעת כפירה בכל אפשרות לקבל הוכחת מה שהוא מן התורה או באמונה בבורא. למרות שאין לו שום ראיה לשקרות האמונה בבורא. לרעיון האפשרי באמונה בקב"ה הוא מתייחס כהזיה כמובן שלרשימת ההוזים הזו הוא צריך לצרף אישים כמו ניוטון ופסקל ועוד רשימה ארוכה של מדענים והוגי דעות במהלך כל הדורות. בלי קשר לדברים לגופם. זוהי תכונה שלפי הרמב"ם לא תיתכן היותה שייכת לאדם מזרע ישראל . אשר על כן הכינוי הנכון יהיה מוג-לב-גוי. ובקיצור מוגוי. לכשתתברר זהותו נבדוק את התאמת השם לאיש. החזקה היותר פשוטה שהאיש מתאים לדברי חז"ל לדורותיהם: תלמוד בבלי מסכת נדרים דף כ עמוד א - מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא; מיכן אמרו: סימן יפה באדם שהוא ביישן. אחרים אומרים: כל אדם המתבייש לא במהרה הוא חוטא, ומי שאין לו בושת פנים - בידוע שלא עמדו אבותיו על הר סיני. ר"ן מסכת נדרים דף כ עמוד א ד"ה לא עמדו ובאשתו נדה - אפילו אשתו נדה שיש לו בה שעת היתר. מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא - דעל פניכם משמע בושת פנים וכתיב בתריה לבלתי תחטאו. לא עמדו אבותיו על הר סיני - שהרי נתן טעם למעמד הר סיני לבעבור תהיה יראתו על פניכם וכתיב (דברים כט) את אשר ישנו פה היום ואת אשר איננו פה ומי שאין לו בושת פנים אינו מזרעם. תלמוד ירושלמי מסכת קידושין פרק ד דף סה עמוד ב /ה"א רחמנין ובויישנין וגומלי חסדים רחמנין מניין ונתן לך רחמים בויישנין מניין ובעבור תהיה יראתו על פניכם זה סימן לבויישן שאינו חוטא וכל שאין לו בושת פנים דבר בריא שלא עמדו אבותיו על הר סיני וגומלי חסדים מניין ושמר יי' אלהיך לך את הברית ואת החסד ואילו אין בהן אחד מהן מיד עמד וריחקן שנאמר והגבעונים לא מבני ישראל המה אף עזרא ריחקן מחזור ויטרי סימן תכח ד"ה תניא ר' תניא ר' נתן אומר עז פנים לגיהנם ובוש פנים לגן עדן, עז פנים ר' אליעזר אומ' ממזר, ר' יהושע אומ' בן הנדה, ר' עקיבא אומ' ממזר ובן הנדה, אף לא עמדו אבותיו על הר סיני, ועל כולם אליהו כותב והק' חותם. אוי לו לפוסל את זרעו ולפוגם את משפחתו
 
למעלה