מוגוי
למען הסדר הטוב נחוץ לתת למשיג שם עניני שישקף את פעילותו באינטרנט. היות והמשיג מסרב להזדהות משמע שיש לו מה להסתיר. מה שברור הוא שהינו מוג לב שאינו מסוגל לעמוד מאחרי טיעוניו שלעיתים קרובות מגלות שאין לו חומר ספוגי בין אזניו כמו לסתם בני אדם (מוח). ייתכן שיש לו שם חומר פלסטי אטום בעל תכונה מיוחדת במינה – יכולת פליטה בלי יכולת קליטה. היינו ההיפך מספוג בו הוא משתמש כדי לתאר את מוחם של בני ריבו האידיאולוגיים. גם הרבה שנאת ישראל יש בדברי "חכמתו" בראותו צורך מתמיד לתקוף את היהודים על היותם "יודוצנטריים" כלשונו המגונה ואת דתם בסגנון מזולזל שלא נשמע כמותו בין הגרועים שבאומות העולם המכבדים אמונה באשר היא גם אם אישית לעיתים אינם מאמינים בבורא עולם. החזקה הפשוטה הנה שאינו איש ישר. טענותיו שאינו מתפרנס מהעיסוק בנסיבות של מעורבותו המסיבית באתרי האינטרנט בשעות העבודה מלמדת שמתאימה לו אמירת המקרא בתהילים במזמורי תהילים "אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר" האמור על גויים. מדעותיו משתמעת כפירה בכל אפשרות לקבל הוכחת מה שהוא מן התורה או באמונה בבורא. למרות שאין לו שום ראיה לשקרות האמונה בבורא. לרעיון האפשרי באמונה בקב"ה הוא מתייחס כהזיה כמובן שלרשימת ההוזים הזו הוא צריך לצרף אישים כמו ניוטון ופסקל ועוד רשימה ארוכה של מדענים והוגי דעות במהלך כל הדורות. בלי קשר לדברים לגופם. זוהי תכונה שלפי הרמב"ם לא תיתכן היותה שייכת לאדם מזרע ישראל . אשר על כן הכינוי הנכון יהיה מוג-לב-גוי. ובקיצור מוגוי. לכשתתברר זהותו נבדוק את התאמת השם לאיש. החזקה היותר פשוטה שהאיש מתאים לדברי חז"ל לדורותיהם: תלמוד בבלי מסכת נדרים דף כ עמוד א - מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא; מיכן אמרו: סימן יפה באדם שהוא ביישן. אחרים אומרים: כל אדם המתבייש לא במהרה הוא חוטא, ומי שאין לו בושת פנים - בידוע שלא עמדו אבותיו על הר סיני. ר"ן מסכת נדרים דף כ עמוד א ד"ה לא עמדו ובאשתו נדה - אפילו אשתו נדה שיש לו בה שעת היתר. מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא - דעל פניכם משמע בושת פנים וכתיב בתריה לבלתי תחטאו. לא עמדו אבותיו על הר סיני - שהרי נתן טעם למעמד הר סיני לבעבור תהיה יראתו על פניכם וכתיב (דברים כט) את אשר ישנו פה היום ואת אשר איננו פה ומי שאין לו בושת פנים אינו מזרעם. תלמוד ירושלמי מסכת קידושין פרק ד דף סה עמוד ב /ה"א רחמנין ובויישנין וגומלי חסדים רחמנין מניין ונתן לך רחמים בויישנין מניין ובעבור תהיה יראתו על פניכם זה סימן לבויישן שאינו חוטא וכל שאין לו בושת פנים דבר בריא שלא עמדו אבותיו על הר סיני וגומלי חסדים מניין ושמר יי' אלהיך לך את הברית ואת החסד ואילו אין בהן אחד מהן מיד עמד וריחקן שנאמר והגבעונים לא מבני ישראל המה אף עזרא ריחקן מחזור ויטרי סימן תכח ד"ה תניא ר' תניא ר' נתן אומר עז פנים לגיהנם ובוש פנים לגן עדן, עז פנים ר' אליעזר אומ' ממזר, ר' יהושע אומ' בן הנדה, ר' עקיבא אומ' ממזר ובן הנדה, אף לא עמדו אבותיו על הר סיני, ועל כולם אליהו כותב והק' חותם. אוי לו לפוסל את זרעו ולפוגם את משפחתו