זה נכון שמשינה מתאחדים?

mashina mashina

New member
משועממת אני לא

נכנסתי לפורום במטרה להתעניין במשינה כי אני מעריצה כבר כמה שנים וזה יותר מסתם עוד להקה בשבילי הקול ארקדי מה זה עושה לי את זה והגיטרות של שלומי בכלל
 
בימים כתיקונם, מריושי היה כותב פה

משהו ואז החתימה שלו היתה ממצה את העניין. בהיעדרו (ובאמת לאן נעלם הבחור? בטח שקוע בתקופת המבחנים) אני אצטט פה מחתימתו: "ואת עצמי אני שואל אם אלוהים חומד לצון למי צריך להתפלל כדי לישון בשקט?" *** התרעת ציניות *** ונראה לי שיש לך טעות: משינה הם אלה עם התותים, משינה הם אלה עם הדואטים עם זהבה בן וריטה וכו'... ואני גם אוסיף שאלה: איפה יגאל? זה עם הסיגר. או סטיב? או לפחות מורן אייזנשטיין? *** סוף התרעת ציניות ***
 

ladyinredd

New member
חחח מה קורה לך?

חמודה נראה לי שאת קצת מבולבלת... אם את כבר רוצה להעריץ להקה תעשי את זה כמו שצריך! ארקדי הוא מהחברים של נטאשה, כל קשר ביניהם לבין משינה הוא מקרי בהחלט, שלומי- שלומי ברכה, הוא ממשינה, נגן ומלחין, וגם כותב הרבה פעמים את הליריקס לשירים שלהם. קפיש? אגב זאת פעם ראשונה שלי בפורום הזה mashina rulez!!!!!!!!!!!!
 
אם את רצינית את ממש אהבלה....

אגב ב24\7\03 התרחשה הופעת איחוד של החברים של נטאשה בניצנים, אני הייתי שם! לא עלה כסף היית צריך פקקים של קולה, ורדיו בלה בלה זה אחד הדיסקים הטובים ביותר שנוצרו בעשור האחרון (דיסק הרבה יותר טוב מכל הדיסקים של משינה ביחד) וקוראים לשיר "נאמר כבר הכל" ולא "הכל כבר נאמר" ואני לא מבין למה כולם מתלהבים ממנו "שגרה" הוא הדרן הרבה יותר יפה, אבל ההדרן הכי יפה של החברים של נטאשה זה "אם כבר לבד" פשוט שיר ג-ד-ו-ל!
 

pinky365

New member
27/8/03 בניצנים...

וזו ממש לא הייתה הופעת ה-איחוד ה-ראשונה של נטאשה... (וגם אני הייתי, ובאמת היה טוב
) אבל חפיף
 
נכון....האמת שחושבים על זה

אתם צודקים.... "שברי את הטלוזיה ובואי נלך לישון כבר הרבה הרבה זמן אני לא מצליח לחלום, כלום יש לי אהבהף ים של אהבה, אפילו יש לי קצת כסף אז מאיפה זה בא? מאיפה זה בא? מאיפה בא העצב... אתה אוהב את הפוזה המלנכולית הזו את אומרת אתה מחפש ומוצא את זה, אתה מכור, אתה לא יכול אחרת לפעמים אני שונא את הכנות שלך אבל נדמה לי שאת צודקת אני מחפש ומוצא את זה, כנראה שאני לא יכול...אחרת" (השואו הגדול של מיכה שטרית-שברי את הטלווזיה (למה לעזאזל לא קראו לזה "מאיפה בא העצב, זה שם הרבה יותר יפה!)
 

dominogrose

New member
מי לא הרגיש???? חחחח ../images/Emo6.gif

בדיוק ישבתי מול המחשב, הכיסא שלי רעד ואני יחד איתו! וגם המחשב שלי זז מצד לצד
מכורה למשינה
 

Queen Of Rain

New member
חחחחחחחחחחחחח...!!

יוווו....אני לא מאמינה!!! זה באמת קרה , חשבתי שאני חולמת.. כזה אני מתעוררת מתוך שינה משום סיבה נראת לעין כלשהיא כשפתאום אני והמיטה רועדים בטירוף!! אני מסוממת חצי מתה מסתכלת לצד אולי מישהו מזד**ן לי על המיטה(...?!) במקרה הטוב.. ואז אני כזה שומעת רוח בחוץ וחושבת לעצמי שהרוח מזיזה את הבניין וזה נורמלי מחזירה את הראש לכרית וחוזרת לישון האמת עד עכשיו בכלל לא זכרתי את זה..
 
למעלה