13.1.02 נדמה לי,כלומר בדיוק לפני שנה..זה יצא יום ראשון אני זוכר כי ישר אחרי זה מיהרתי לאימון..קיצר יום ראשון ישר אחרי זה קיבלתי..בדיוק שבוע.. אם קיבלת צו גיוס כבר אני מניח שסיימת את כל הצו ביום אחד.. קיצר אל תדאג,זה נורמלי לחלוטין..
שלושה שבועות,ולפני שבועיים היא גם קיבלה צו גיוס ליולי 04. לעומת זאת,אני עשיתי צו 1(ועוד היה לי אחרי זה צו)כבר בנובמבר, ולא קיבלתי כלום....לא מצפה לזה בנתיים.