זה נורמאלי לקבל צו גיוס..

דרור ש

New member
זה נורמאלי לקבל צו גיוס..

שבוע אחרי הצו הראשון???
 

Carcass

New member
תאמת כן..

בזמנו אני קיבלתי בדיוק שבוע אחרי את הצו גיוס..
 

דרור ש

New member
רגע..

וזה אומר משהו על לאן אני הולך או משהו כזה? או שזה סתם כדי לדעת בערך מתי אני מתגייס?
 

a r i e l ariel

New member
אני מכיר מישהו שזה קרה לו

הוא דחה את הצו ראשון כמה פעמים ועשה אותו חודשיים אחרי הזמן המקורי,והוא קיבל צו גיוס שבוע,שבועיים אחרי הצו ראשון
 

דרור ש

New member
היה לי צו ראשון לפני חודש

אבל לא הספקתי לעשות את הראיון האישי אז עשיתי אותו לפני שבוע וחצי ופתאום אני מקבל צו גיוס ליולי 2004
 

netstorm

New member
זה צו גיוס קרבי זמני...

בערך חודש לפני הגיוס ישלחו לך צו גיוס סופי (שהוא בערך בסביבת התאריך של הצו גיוס הראשון הזמני שקיבלת).
 

ברנש505

New member
אם זה לצה"ל, אז כן

אם סיימת את כל ההליכים של הצו ראשון (היית שם רק פעם אחת?), אז זה מאוד נורמלי שישלחו לך צו ראשון.
 

Misha345

New member
זה צו זמני

אל תבהל עוד תקבל כל מיני זימונים וגיבושים מהצבא אם תהיה מתאים להם ועוד יישנו לך אותו כנראה אז דונט וורי
 

Carcass

New member
אני הייתי בצו ראשון בדיוק לפני שנה

13.1.02 נדמה לי,כלומר בדיוק לפני שנה..זה יצא יום ראשון אני זוכר כי ישר אחרי זה מיהרתי לאימון..קיצר יום ראשון ישר אחרי זה קיבלתי..בדיוק שבוע.. אם קיבלת צו גיוס כבר אני מניח שסיימת את כל הצו ביום אחד.. קיצר אל תדאג,זה נורמלי לחלוטין..
 

דרור ש

New member
אוקי תודה..

תיארתי לעצמי שאמור להיות לפחות איזהשהו מיון לפני שקובעים את התאריך..
 

דרור ש

New member
המם.. עוד שאלה..

אז מה עכשיו? הם עוזבים אותי לנפשי ואני פשוט מחכה? (אני בי"א) מתי בדרך כלל מתחילים לקבל זימונים ודברים כאלה?
 

Carcass

New member
תתחיל לחכות...

ישך כמה חודשי מנוחה מהצבא...לפחות עד תחילת י´ב..אז תתחיל לקבל זימונים למיניהם,תלוי בקב´א,בדפ´ר ובפרופיל שלך..
 

דרור ש

New member
באסה

די אהבתי את זה... אתה מרגיש בוגר כזה :) פרופיל אני יודע שיש לי 97.. והקבא סודי.. את הדפר אפשר לבדוק איכשהו?
 
כן זה נורמלי זה אומר שהם סיימו את

כול התהליכים איתך .ואתה כשיר להתגייס.וברור שהתאריך יכול להשתנות גם.
 

apl

New member
גם לחברה שלי היה צו ראשון לפני איזה

שלושה שבועות,ולפני שבועיים היא גם קיבלה צו גיוס ליולי 04. לעומת זאת,אני עשיתי צו 1(ועוד היה לי אחרי זה צו)כבר בנובמבר, ולא קיבלתי כלום....לא מצפה לזה בנתיים.
 
למעלה