זה מתקרב..ואני ככ עצובה

kuki28

New member
זה מתקרב..ואני ככ עצובה../images/Emo7.gif

לא עצובה בגלל החתונה כי הלחץ גורם למריבות והחמה לעתיד מראה לי את הכוכבים...(היא מאילו שלא "מתערבות" אבל כמו נחש) ואני כבר רואה מה יהיה לי איתה בעתיד. ופתאום הכל קרוב ומפחיד.. ואנחנו בריב רציני...... אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 10 ימים לפני החתונה בריב????? ועוד כזה ????? אין לי כוחות אני ככ עייפה בנות.....אתן לא מתארות לעצמכן... עייפה. איך אגיע לחתונה ככה... הרגלים כואבות לי ואני לא מצליחה לנוח דקה את הקניות סיימתי אבל המריבה הזו ......אין לי כוחות בשבילה. בנות גם לכן היה לחץ ככה לפני .......?
 

אחוה1

New member
יהיה סדר אל תדאגי../images/Emo24.gif

חמות לעתיד נוטות להיות כאלה... אני למדתי להכניס מאוזן אחת ולהוציא מהשניה ולתת לאהובי לטפל במכשפה
 
קוקיה, תאמיני או לא, 90 אחוז מהזוגו

עשרה ימים לפני החתונה בריב ולא בכדי הדתיים מפרידים כוחות......... ההתרגשות, הלחץ, גורמים לכולנו להיות מאוד מאוד רגישים.
 

kuki28

New member
ודוקא בימים האלו צריך להיות יחד

לתמוך לעבור את הלחץ יחד לבכות יחד לצחוק יחד אילו ימים לא קלים זו בכל זאת נקודה חשובה בחיים שעוברים אותה. אבל החמה הזו שתהיה בריאה... (פתאום רוצה לעבור לגור לידנו ! במרחק הליכה) אני מקבלת חררה שאני שומעת את זה. 6 שנים הוא גר שם.. ודוקא עכשיו את רוצה לעבור ???????? לא חסר לה .. היא נחש מתחת לקש... מדברת בלי שישמעו.. ולא ככ בא לי 10 ימים לפני החתונה לריב בגללה. ולא משנה על מה.. אבל זה קורה. והיא...... משחקת אותה תמימה. אני אוכל ממנה קש.......אני רואה.
 

נעמומית

New member
כן! מעטות הכלות שעוברות בשלום...

את המתחים , הריבים והויכוחים - מבטיחה לך שאחר כך תצחקי על זה.. אבל קרן - הכי חשוב להתאפס לחצי יום - ואם אפשר לסגור טלפונים , לא לענות לאף אחד להיות עם עצמך קצת ולחשוב "בצלילות.." ולנוח.פשוט לנוח מהבאלגן ומהכל.ולשים את דברי החמה בצד.פשוט בצד. מומלץ אפילו איזה אמבטיה טובה או מסג' מפנק. רק טוב ואני שולחת לך
וגם
נעמומית
 

lulli28

New member
איזה קטע, אני בדיוק באותו מצב! ../images/Emo10.gif

אמא שלי הגיעה מחו"ל לחתונה והיא אצלנו.בעלי לעתיד מתנהג לא ממש כמו שצריך להתנהג בעיניי לפחות... אני מכבדת את הוריו מעל ומעבר, עוזרת,מציעה לחמתי לעתיד לבוא איתי למדידות וכו'... והוא כלפי אמא שלי לא יכול להיות לתקופה קצרה יותר נחמד!
זה כואב לי ומפריע לי בטרוף!!! מה עושים??? אז גם אני שבועיים לפני חתונה ואנחנו כמעט ולא מדברים מאתמול ויש עוד דברים לסגור... קוקי אני יודעת שלא תרמתי פתרון לדברים אבל הייתי חייבת להזדהות עם אותה בעיה... מקווה שנעבור את זה שתינו בטוב!
 

lulli28

New member
דיברתי איתו, הוא כמובן לא רואה את

המצב כמוני! דוגמא קטנה: הכרנו דרך האינטרנט אז הפגישות שלנו היו הביקורים שלי בארץ ואז כשהחלטתי לחזור לארץ וגם לעבור אליו הוא החליט לבוא אלי כדי שההורים שלי יכירו אותו!עד כאן טוב ויפה! הוא היה אצלינו 4 ימים. הורים שלי מילאו את המקרר(מובן מאליו, לא?!)כל בוקר סידרו את השולחן לארוחת בוקר עוד לפני שהתעוררנו אותו דבר בצהריים ובערב! הוא אמר שהוא אוהב משהו מסויים, הופ למחרת זה היה על שולחן האוכל... עכשיו אמא שלי פה. עם כל הלחץ יש ויכוחים ומריבות שלא נמנעים מהם, אבל אני מנסה ורוצה להנעים לאמא שלי את השהות איתנו! מה הוא עושה?!בגלל שהוא כעס עלי ביום שישי, החליט לא לבוא לאסוף אותי ואת אמא שלי מהרכבת! הללוווו, אני לא לבד!תבלע את הכעס ותראה קצת נימוסים!!!ככה הייתי צריכה לסחוב את אמא שלי עם תיק לא קטן במוניות וגם את הסידורים לחתונה לא עשינו באותו יום! אתמול היה הכל טוב ויפה, היינו אצל התקליטן.חזרנו הביתה, היינו רעבים. הייתי צריכה להוציא את הכלב החוצה ושאלתי אותו אם הוא מסתדר מבחינת הכנת ארוחת ערב - כן ענה לי, זה בסדר. נכנסתי הביתה אחרי 1/2 שעה, הוא יושב במרפסת, קורא עיתון, השולחן לא ערוך, האוכל לא מחומם - כלום!!!! לא בא לו מה שאמא שלי(!)הכינה.סבבה!אבל ת'ערוך לפחות את השולחן!זה המינימום שאני יכולה לצפות ממנו?!אז כמובן שזה עיצבן אותי וכעסתי עליו! אני מאוד מכבדת את הההורים שלי וגם את ההורים שלו!אז אני רוצה קצת יחס חם ממנו כלפי אמא שלי! היא כבר שאלה אותי אם היא מפריעה?! זו ההרגשה שהיא מקבלת ממנו!
אוףףף, נמאס לי כבר לריב על כל שטות קטנה....
 
אני יכולה רק לספר לך חוויה אישית:

יומיים לפני החתונה שלנו, כשכל המתחים והעצבים כבר היו מאחורינו (למרות שאני גאה להגיד שהצלחנו להרים את העניין הזה עם פיצוץ אחד בלבד בין שנינו, אבל המון פיצוצונים), אמר לי בעלי היקר שעכשיו הוא מבין למה עושים מחתונה כזאת הפקה מטורפת - מי שעובר את התקופה המעצבנת הזאת ומגיע לחופה, כנראה שהזוגיות שלו חזקה וטובה. אנחנו החלטנו שזאת כנראה סוג של בחינה ליחסים, וככזאת היא מחשלת את מי שהיא לא שוברת אותו (ובאמת שאלה מעניינת שאני לא יודעת את התשובה אליה - כמה זוגות מתפרקים בזמן ההכנות? אני בטוחה שיש כאלה). אם עברתם את העצבים, את אי ההבנות, את זה שהוא לא מבין למה חשוב הצבע של המפיות ואת לא קולטת למה זה רעיון טוב להתחתן בג'ינס, את השיגועים של ההורים ואת הלחץ של ההפקה - אתם זוג שכבר עבר משבר בחיים ויודע להתמודד איתו. אז תתעודדי - הכל לטובה.
 

talilu

New member
קוקי, אל תתבאסי -

גם החמה שלי "מציאה" גדולה - עד כדי כך שאפילו האחים של החבר שלי ואבא שלו הודיעו לי שהם "מתנצלים מראש על החמה"....
 

kuki28

New member
אנחנו בדכ לא רבים..

בטח לא על צבע המפיות ועוד שטויות כאלה. דרורי קל בדברים האלו.. ונותן לי יד חופשית. המריבות על שטויות אחרים (בשבוע האחרון שקשורים לאימו*)
 
קרן מאמי ../images/Emo24.gif

אני יודעת שזה מבאס נורא נורא לריב כל כך קרוב לפני, אבל נדמה לי שאת גם מבינה בבגרות מדהימה שזה באמת עניין של לחץ של לפני. אמא שלו, אולי עושה שרירים ככה סתם? וגם אם תעבור, אז מה? כמו שאתי אמרה בחוכמה, מקסימום יש לך בייביסיטר ב-60 שניות. ואם היא נחש? אז למה , למה לתת לה את העונק של לריב עם דרורי שלך דוקא עכשיו? אל תשכחי את כל הסיבות שאת מתחתנת איתו, אני בטוחה שאף אחת מהן היא לא אמא שלו
בהצלחה
 

ט ו ש ה

New member
את כל כך נורמלית...

במתור מי שיש לה "מכה" בתור חמה (למרות שבזמן האחרון, טפו, טפו, טפו יש רגיעה) אני יכולה להגיד לך שהמשלוש הזה של חתן-כלה-הורה של אחד מהם יכול להביא לפיצוצים גם הרבה לפני החתונה, ובטח ובטח בימים האחרונים כשכולם כבר על קוצים, והנורווזות חוגגות.... ממליצה שוב חבום, לסגור פלפונים, לעזוב הכל חצי יום, לנוח קצת, לדבר ברגיעה, וליישר את ההדורים...
 
לכו ליום כיף לפני החתונה

אנחנו הלכנו למלון רות רימונים ליום כיף שכלל ארוחת ומסאג'ים וג'קוזי עם שמפניה ושוקולדים סך הכל עלה לנו 500 ש"ח והיה אחלה כדי להירגע מהלחץ אם יש לך זמן ויכולת כספית אז רפואה אלטרנטיבית לפני החתונה יכולה לעזור אותי מאוד הרגיע המקווה, אני לא דתיה אבל הטבילה יום לפני החתונה במיים חמימים היה מרגיע מאוד בהצלחה
 

NIKITA25

New member
אנחנו חודש לפני ובריבים על כל מיני;

עינינים נמאס לי בא לי לבטל אינ מיואשת לא הכל סגור ואין לי כוח
 
למעלה