זה מצב הגיוני?

shakedmish

New member
זה מצב הגיוני?

כל פעם שאני קצת בדאון אני אוהבת לכתוב כאן. אני מתחילה להיות לחוצה, זה הגיוני? כל החברות מסביב בלימודים מתחתנות, ומי שלא (אז תפוסה), הבנות מהשכבה כבר עם ילד ראשון. אני בת 24, סטודנטית לעיצוב, מקצוע מאוד טובעני שדורש הרבה שעות ועבודה, בזמן האחרון כבר לא יוצא לי לצאת, החברות הטובות עברו לת"א, אז אני בקושי יוצאת ומכירה. הרבה זמן לא היה לי מישהו רציני, כל מה שהיה לי היה "כמעט", ונגמר ממיליון סיבות. אני יודעת שאני סתם לחוצה, אבל סך הכל אני בחורה שנראית טוב, כיפית, חברותית ומודה , קצת בררנית (כמו כולנו) אבל פוחדת שאני דוחה את הגורל שלי, הרי זה לא משהו שמגיע לפתח הדלת. אני יודעת שתגידו לי לצאת, להכיר, אבל זה כמעט ולא קורה. וכשזה קורה מתחילים איתי בחורים שרוצים רק סקס, אוקי עברתי את השלב הזה, גם זה כבר נמאס. כאילו כבר התרגלתי למצב הזה של הלבד. אני לא אוהבת את המצב הזה. אבל אין משהו שאני רוצה בעולם הזה יותר מאהבה וזוגיות. קשה לי לראות כבר את המסביב, את הזוגות, את השגרה של החברות שלי בזוגיות, קשרים חדשים של חברות. אני מקנאה. אני מודה ואומרת בכל רם! אני מנסה לא לחשוב על זה, אבל זה תמיד צף מחדש. אני צריכה מישהו בכל הרמות. ואיכשהו כל פעם שאני קצת נקשרת או מתחיל קשר עם מישהו זה נגמר. אני לא בסדר ? כבר לא ידוע. אני עדין אופטימית, נראה לי :) מישהו יכול לחדש לי משהו???
 
שלום

השתתפי בעוד מסגרות שונות שמעניינות אותך, שם צרי קשרים עם אנשים שתאהבי והשקיעי בהם במעשים טובים וכנים ובמלים טובות וכנות.
 

Megie

New member
היי שקד


כיף לשמוע שאת מרגישה לנכון לפרוק פה..
אני חושבת שבתור התחלה את צריכה לעשות הפרדה- העובדה שאת בת 24 וכולם מסביב בזוגיות והעובדה שאת זקוקה לזוגיות את פשוט צריכה מישהו, צריכה אהבה בחיים שלך, זה ברור לך וברור גם לי..פה אין מה לחדש.. את כועסת ומקנא בחברות שבאיזשהו מקום-מצאו לעצמם את הזוגיות שלהם ואת בכל זאת לבד. את מודעת לעובדות-כל עוד לא תעשי כלום כדי למצוא מישהו, לא תוכלי לכעוס על העובדה שלא מצאת.. את אותם הקשרים הקצרים שלא הצליחו-אני בכלל לא הייתי מחשיבה, כשזה לא הולך-זה פשוט לא זה! מה שלא צריך לקרות-פשוט לא יקרה..ופה לא הייתי מאבדת תקווה וחושבת שזה איכשהו קשור בך.. זה קרה לי בתהליך ארוך וממושך של בררנות (קיצונית לפעמים-מצדי) וזה הגיוני(ואולי במקרה שלי לפעמים זה גם לא היה הגיוני, אבל חסר שליטה), את רוצה גבר שיעשה לך משהו מסויים ולא סתם מישהו כדי למלא את החסר. את לא צריכה לחפש, אבל כן צריכה להוציא את עצמך מהבית, לא בהכרח כדי להכיר-אלא בעיקר כדי להשקיע בעצמך ולהינות בתוך העומס הזה..לאהוב את החיים ולשבור שיגרה..בתוך אותם בילויים, עם החברות שלך או כל סביבה חיצונית..את עלולה להכיר מישהו.. את יכולה להכיר גם בלימודים, ברחוב, בבינין..לא בהכרח יציאה למועדון תמצא לך את המיועד, אבל לשבת בבית רוב הזמן רק תדכא אותך יותר. עכשיו לגבי הגיל שלך..את ילדונת!!! מזה 24?! את ממש לא צריכה לדאוג! זאת ממש לא אמורה להיות סיבה ללחץ. תסיימי את הלימודים, תתחילי לעבוד בתחום-וגם שם עולם ההכרויות יפתח בפנייך אינסוף אפשרויות והזדמנויות.. החיים מלאים בהפתעות, תתני להם להפתיע אותך ותוך כדי תלמדי להינות ממה שכן יש לך..על חצי הכוס המלאה שמעת?!
 

sweetjane1982

New member
תחפשי חברות רווקות מהאיזור שלך שיהייה לך עם

מי לצאת כדי להכיר . את יכולה גם להירשם לאתרי הכרויות.
 
אני מרגישה כמוך

ולפעמים מדכא אותי לחשוב על העתיד.. לפעמים אני אפילו ממש מפחדת מזה. =\\ מדכא. בכל מקרה..שתינו לא צריכות להיות מדוכאות, בסוף נמצא את המישהו הזה.. (מנסה לנחם את עצמי..)
 
למעלה