יעלוש הפצצונת
New member
זה ממש מעצבן כנסו ותקראו!!!!!!!
אתם יודעים מה הפורום הזה מתחיל לעצבן אותי צריך לפחד שמישהו לא יתעצבן עלייך שאת לא "משרשר" די כבר נמאס כל אחד חושב שהפורום שייך לאבא שלו!!! דייי נמאס אני לא יכתוב יותר פה ואני גם לא יעזוב פשוט אני רק יסתכל על ההודעות ואני לא יגיב אולי ככה אנשים לא יתעצבנו!!!!!
אתם יודעים מה הפורום הזה מתחיל לעצבן אותי צריך לפחד שמישהו לא יתעצבן עלייך שאת לא "משרשר" די כבר נמאס כל אחד חושב שהפורום שייך לאבא שלו!!! דייי נמאס אני לא יכתוב יותר פה ואני גם לא יעזוב פשוט אני רק יסתכל על ההודעות ואני לא יגיב אולי ככה אנשים לא יתעצבנו!!!!!