supercellstorm
New member
זה ממש מוזר מה שקורה מעל הים
העננים תופחים מאוד,מתפוגגים וחיים שוב יותר קרוב לחוף,זה כבר כמו משחק אוהב לא אוהב,אני מקווה שיהיה "אוהב" על החוף!
העננים תופחים מאוד,מתפוגגים וחיים שוב יותר קרוב לחוף,זה כבר כמו משחק אוהב לא אוהב,אני מקווה שיהיה "אוהב" על החוף!