זה מטריף אותי

  • פותח הנושא ב ל
  • פורסם בתאריך

ב ל

New member
זה מטריף אותי

שאני הכי כנה שיש וחושבים שאני מסתירה כל כך הרבה שחושבים שבגלל שאני כל כך הרבה שנים בטיפול צריכות להיות לי כל התשובות שאני מגיעה ולכולם כבר יש דעה עלי עוד לפני שבכלל החליפו איתי מילים שאני נותנת את כולי אבל זה לא מספיק שבלי הבטחות כלום לא שווה עבורם אני לא מצליח הלהבין את זה מרגישה שאני צריכה לבקש סליחה על משהו שאני בכלל לא יודעת מה הוא... כאילו אני צריכה להתחנן שיקשיבו לי שיתנו לי את הזמן שלי שיתנו לי את המקום כאילו דבר לא מגיע לי.... והכי מצחיק שסך הכל הזמן שהייתי שם הוא פחות משנה ב-7 שנים האחרונות, והם גורמים לזה להיראות כל כך יותר כל כך הרבה זמן כאילו אני שם וכל כך הרבה טיפולים שסך הכל הייתי בשלושה שאחד מתוכם זה אישפוז ואחד מתוכם זה 3 חודשים..... אני לא מבינה אולי אני מבקשת יותר מדי אולי באמת לא ככה טיפול צריך להתנהל ואולי באמת אני לא צריכה טיפול, אולי הכל מצויין אצלי ואולי כבר אין מה להוסיף לכלים שכבר יש בידי אולי אני צריכה להתמודד לבד ומה שיהיה יהיה כי עבורם זה כנראה כבר יותר מדי מרגישה כמעמסה ולא מבינה למה אני צריכה להרגיש ככה.... חושבת לוותר ויודעת שזה לא נכון אבל כמה עוד אפשר.....
 
טלטל...

ואולי לא כל התשובות צריכות לך. אולי כי עוד לא מצאת אותן. ואולי בדרך שאת עושה. הדרך שאת עוברת היא שתיתן לך את התשובות. ואולי עוד לא מצאת את כולן. אל תוותרי.. ונכון שזה קל להגיד. אבל אל תוותרי על עצמך. אני מאמינה בך שאת עוד תצליחי. שמרי על עצמך טלטל.
 

lital172

New member
רק להגיד שקראתי

ושאת לא מעמסה על אף אחד אוהבים אותך כמו שאת...
 

ב ל

New member
../images/Emo20.gif

לא התכוונתי מעמסה בפורום אלא במקום בו התחלתי אתמול שוב טיפול.... תודה לך....
 

lital172

New member
שמחה שהתחלת טיפול..

מקווה שיעזרו לך בו ושתרגישי טוב. ואני בטוחה שאת לא מעמסה שם בטיפול..זה העבודה שלהם לעזור לך
 
כמה עוד אפשר?

כמה עוד אפשר להילחם על עצמך? הרבה! אף פעם לא מפסיקים! אף אחד ךא יגיד לך מה את צריכה ומתי את לא צריכה! אף אחד לא יגיד לך מתי את לא צריכה טיפול ומתי יש ברשותך מספיק כלים אני לא חושבת שיש ברשותינו מספיק כלים כדי להתמודד עם דברים אנחנו צוברים כלים עם כל צעד שאנו צועדים במשעול החיים אנו לומדים כל יום משהו חדש על עצמנו מחכימים מתנסים לפעמים לבד לפעמים עם עזרה הכל תלוי בחוזק הכל תלוי באדם את לא מעמסה וזו זכותך לעשות ולצעוד איך שבא לך עם עזרה בלי עזרה עם חבר או לבד איתך!
 

ב ל

New member
../images/Emo20.gif

אנחנו לא מכירות אני חושבת אבל המילים שלך עוזרות..... "איך שבא לך" כל משפט כל כך שולל כל הרגשה של אתמול.... אתמול הרגשתי שאני משתגעת בין כל המחשבות הללו הייתי קרובה ללוותר ולומר לה שאני לא חוזרת מתמודדת לבד אבל שמחה שבחרתי להשאיר את הדחף הזה לא לקבל עזרה לפעם אחרת.... תודה לך... המון!
 
למעלה