זה מטריף אותי! מה עושים?

voguemaster

New member
אלה דברים משעממים

בפגישות ראשונות לא מדברים על שום דבר עמוק וגם לא על עבודה/לימודים/מגורים וכד'. כל מה שצריך לעשות זה לדעת לפלרטט, לדעת קצת להתגרות, לשעשע אותה, לגרום לה להרגיש טוב (לא אומר שצריך להחמיא לה בהכרח, דווקא עדיף לצמצם למינימום בהתחלה) ולגרום לה לראות שאתה *מעניין*. לספר על איפה אתה גר ומה אתה עושה - זה יגיע באופן טבעי גם אח"כ, עדיף קודם ליצור קצת קסם
 
נכון

שזה משעמם ובאנלי, אמרתי את זה בעצמי, אבל מעבר לפלרטוט אם יש קצת מלל בשיחה דבר ראשון שאתה רוצה לדעת ולשמוע זה איפה הבנאדם גר, מה הוא עושה בחיים- זה מבחינתי חלק גדול מהקסם. אם הבנאדם הומלס חסר תעסוקה וחזון כמה שהוא יהיה מקסים וכמה שהוא לא יפלרטט זה לא יעזור לו להגיע לפגישה שניה (לפחות לא איתי...) קאפיש?
 

voguemaster

New member
איזה יופי

לא לקחת את זה לקיצוניות בכלל ובכלל.... אם בנאדם הוא הומלס איכשהו אני בספק שתגיעי איתו לפגישה אי פעם.
 
הי, תודה על התשובות, חלקם

אף עזרו לי לחשוב אולי קצת ביותר רצינות מי אשם ומה יכולתי לעשות יותר. אשמח לעוד תשובות..
 
אתה לא אשם בכלום

כל אחת אומרת מה היא מרגישה. אבל, יש מצבים שדווקא כשאתה עושה הכל להפך , זה עשוי להצליח יותר. לכן,תתנהג בטבעיות, תגיד מה שבא לך, ואם תהיה כימיה - היא תהיה. אם לא, לא צריך. יש המון בנות בעולם.
 

voguemaster

New member
אני מסוקרן: איזה נושאים ?

כי אולי הוא מבין איך לדבר איתן ואתה לא רואה את הפואנטה בזה (אפילו שהיא שם ובגדול).
 
תגובה

אם אתה רוצה בקרבה עם הבנות, נסה לשוחח אתן בעצמך. התענין בהן ובחייהן הרגשיים בהדרגה, בהתחלה בדברים כלליים ואחר-כך בדברים יותר ויותר אישיים. אם חברך משוחח אתן ולא אתך כשתבוא לבקר, סבה לשקול מחדש את היחסים אתו.
 
מה אתה בא אליו בתלונות

למה הוא צריך לדאוג למה שאתה לא עושה עבורך? תפתור את בעיית ביישנות היתר שלך ,במקום לבנות על חסדים של חבר זה או אחר. יכולת פשוט לזרוק מילה או שניים בכל עיניין שבעולם,לפתוח סביב זה שיחה,קצת מבטים,חיוכים,והכל כבר זורם מעצמו. תשקיע את האנרגיות שלך בלהתאמן על אסרטביות ,יותר משתלם מלהתבעס על חברים.
 

wasaby

New member
בחיי שיש לך בעיות

ואני לא מדברת דווקא על הקטע של השחומים/אשכנזים. הבעיה הראשונה שלך היא בתפיסה שמישהו יכול לסדר לך בחורה או שמגיע לך משהו (חלק בשלל?). אתה רוצה קשר עם אישה אתה חייב קודם לתקשר איתה כבן אדם ולא כאובייקט. לכן גם העובדה שהיה שם רק חדר אחד ממש לא רלוונטי, נניח שהיו שם שני חדרים, נראה לך שהיא פתאום בדרך נס היתה עוברת לשבת לבד בחדר השני? כדי שיהיה לך קשר כלשהו עם אישה, אפילו קשר לא רציני, אתה חייב לדבר. ופה מגיעה הבעיה השניה שלך - חסרות לך מיומנויות תקשורת. החדשות הטובות בהקשר הזה הן, שזה דבר שאפשר לעבוד עליו וללמוד אותו. אז חבר שלך לא הציג אותך, אז מה? יכולת לעשות מכל העניין בדיחה ולהגיד לו (בקול רם לידן אבל כך שיהיה ברור שזה בצחוק) "למה אתה לא מציג אותי, אתה רוצה לשמור את כל הבנות לעצמך?" ככה אתה גם נדחף לשיחה וגם מראה עניין בהן. מדברים על עניינים שלא קשורים אליך? או שתגלה עניין בעניינים האלה למרות זאת ותשאל שאלות או שתנסה להסיט את השיחה. אם אתה רוצה לשפר את מיומנויות התקשורת שלך אתה חייב להתמודד עם הקטע שבעייתי לך. אל תבקש מהחבר שלך שלהבא יציג אותך כי אז תשאר תמיד תלוי בו, להפך, תמשיך לבוא אליו ותלמד להציג את עצמך. לגבי השאלה על מה כדאי לדבר עם בנות - הייתי אומרת שזה מאוד תלוי במי הן, בנות כמה הן, מה תחומי העניין שלהן. אתה יכול להתחיל לדבר על נושאים שמעניינים אותך אבל לשים לב אם הנושא מעניין אותה או שהיא מתחמקת ממנו ומשתעממת. אל תתיחס לבנות כחיזרים - גם הן לומדות - בטח יש דברים שמשותפים לכם שם, גם הן הולכות לצבא או עובדות (בהתאם לגיל) אתה יכול לשאול על זה, גם הן רואות טלויזיה.
 
מזכיר קצת את תאורית היטלר לא?

עם הגזע הלבן והשטויות האלה. כל מה שיש לי להגיד זה:אתה דביל ושטחי :)
 

talcohn1

New member
מה פתאום קרה אחרי 3 שנים?!

אז ככה, לפני קצת פחות מ3 שנים הכרתי מישהי דרך איזשהו פורום באינטרנט. בהתחלה דיברנו באיסיקיו סתם כמו שני חברי נט. היא מהמרכז אני מהצפון. עם הזמן זה כבר התפתח ניפגשנו פעם ראשונה. מאז התגייסנו אני לקרבי והיא משהו בהדרכה. לא מזמן ניפגשנו שוב, אני יזמתי והיא מאוד שמחה ורצתה מאוד. ניפגשנו אני באתי אליה. כל הזמן הזה ששנינו בצבא היינו בקשר בפלאפון, מדברים כ 3 פעמים בשבוע שהייתי מתקשר היא שמחה לשמוע אותי ושהייתי בלבנון במלחמה קיבלתי אס אם אסים ממנה. הכרנו אחד את השני טוב, היא גם אמרה את זה, והתלהבה.לא מזמן ניפגשנו פעם שנייה, ומאז היא לא מדברת איתי, לא עונה לי לפלאפון לא להודעות ולא לאיסיקיו. כל זה פתאום! לא היה בינינו משהו לא מריבה לא ניסיתי להתחיל איתה ישירות ולא כלום. שלחתי לה הודעה לאיסיקיו מה קורה איתה אם קרה משהו ולמה היא לא מדברת איתי, היא לא ענתה. אז בנות בעיקר, מה הולך איתה??? זאת לא מישהי של בליינד דייט זה קשר קל כזה של 3 שנים! מה היא גילת אצלי שהיא לא ידעה כבר?! היא הכירה וידעה כמעט הכל. היא מאוד חשובה לי והקשר איתה מאוד חשוב לי. והייתה תקופה שהייתי דלוק ואפילו מאוהב בה ואני חייב לדבר איתה. אז אני צריך עזרה...
 
כנראה שכן היית צריך לעשות את הניתוח

להסרת השומה הענקית מהמצח שלך..... חחח, סתם אחי, אני צוחק שמע, לפעמים בחורות באמת מתנהגות מוזר ולא תמיד יש הסבר לג'וק הזה שעובר להן בראש. הלואי שהייתי יכול לדעת מה עובר עליה ולספר לך אבל אין לי מושג... יכול להיות שהיא הרגישה שאתה מתלהב ממנה יותר מדי אבל אולי היא פחות ולכן מנסה למנוע מזה להתפתח לכיוונים בהם היא לא ממש מעוניינת... באמת מבאס....
 

JD Wannabe

New member
אז ככה

קודם כל בניגוד לדעת הרוב, גם אני חושב שהחבר שלך יצא זבל. נכון שזה "אחריות שלך" וכו', אבל אם הוא רואה שאתה מתקשה, המעשה החברי לעשות זה לנסות לשלב אותך איכשהו. מצד שני, בכל זאת פישלת, וזה כנראה כתוצאה מבעיות בתקשורת. אפילו אם חבר שלך היה מנסה לעזור, יכול להיות שמהר מאד היית מרגיש כמו ילד קטן שהמבוגרים מנסים לתת לו קצת יחס, והתוצאות לא היו טובות בהרבה ממה שקרה. שאלה: אתה יכול לדמיין לעצמך מצב שאתה יושב ערב שלם ומדבר עם שתי בנות בזמן שהחבר שלך יושב בצד ושותק? אני מניח שלא, אתה בטח מתאר לעצמך שהוא היה משחיל איזה משפט ונכנס לשיחה. זה משהו שאתה צריך לעבוד עליו. איך בדיוק? לא יודע. אולי תנסה לצפות באחרים ולנסות לחקות מה שהם עושים או משהו כזה.
 
לירן, העיקר שאתה אשכנזי ונראה טוב

זה הרבה יותר חשוב לנו הבנות (במיוחד בביקור בבית מושכר) מחוש הומור, אינטילגנציה, כאריזמה וכל מיני תכונות שוליות.
 
למעלה