זה מה שקורה

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
זה מה שקורה

זה מה שקורה
כששר התחבורה בוחר ללקק לתקשורת ולאירגוני זכויות האדם על חשבון משתמשי התח"ץ
http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=73970

עצוב לי לראות שקו שנסעתי בו כל כך הרבה בעברי,הן כסטודנט במכינה באריאל והן במסגרת העבודה, הפך עם השנים לקו של שב"חים. עכשיו יבוא החכמולוג הזה מהפורום ויגיד לי שהמדינה מפלה לטובה את התחבורה הציבורית ביהודה ושומרון.
 

אוהד11

New member
מסכים עם דעתך, התח"צח אינו מיועד

זה מה שקורה
כששר התחבורה בוחר ללקק לתקשורת ולאירגוני זכויות האדם על חשבון משתמשי התח"ץ
http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=73970

עצוב לי לראות שקו שנסעתי בו כל כך הרבה בעברי,הן כסטודנט במכינה באריאל והן במסגרת העבודה, הפך עם השנים לקו של שב"חים. עכשיו יבוא החכמולוג הזה מהפורום ויגיד לי שהמדינה מפלה לטובה את התחבורה הציבורית ביהודה ושומרון.
מסכים עם דעתך, התח"צח אינו מיועד
להסעת שב"חים. הבעיה היא עם "גורמי הבטחון" שאינם נוקפים אצבע מכל מיני סיבות
 

davidfainshtein

New member
מנהל


זה מה שקורה
כששר התחבורה בוחר ללקק לתקשורת ולאירגוני זכויות האדם על חשבון משתמשי התח"ץ
http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=73970

עצוב לי לראות שקו שנסעתי בו כל כך הרבה בעברי,הן כסטודנט במכינה באריאל והן במסגרת העבודה, הפך עם השנים לקו של שב"חים. עכשיו יבוא החכמולוג הזה מהפורום ויגיד לי שהמדינה מפלה לטובה את התחבורה הציבורית ביהודה ושומרון.
 

darkshadow1

New member
איזו כתבה מטומטמת.

זה מה שקורה
כששר התחבורה בוחר ללקק לתקשורת ולאירגוני זכויות האדם על חשבון משתמשי התח"ץ
http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=73970

עצוב לי לראות שקו שנסעתי בו כל כך הרבה בעברי,הן כסטודנט במכינה באריאל והן במסגרת העבודה, הפך עם השנים לקו של שב"חים. עכשיו יבוא החכמולוג הזה מהפורום ויגיד לי שהמדינה מפלה לטובה את התחבורה הציבורית ביהודה ושומרון.
איזו כתבה מטומטמת.
כמה דברים:
1. לא ברור לי איפה נכנסת הטענה שמדובר בשב"חים. בכתבה הנהג מתלונן שמדובר בפלסטינים. אני משער שרובם עובדים בצורה חוקית בישראל.
2. איזה פתרון אלטרנטיבי הנהג מציע? קווים ליהודים וקווים לערבים? כשמדובר על ישובים שמעבר לגדר ההפרדה יש בכך היגיון כלשהו- כשמדובר על ישובים בתוך הגדר זה לחלוטין לא הגיוני, הרי האנשים האלה עברו בדיקה בטחונית לפני.
3. הטענה לגבי כמות העובדים הערבים באפיקים היא גזענות מכוערת ותו לא. אין שם שום קשר לסכנה ביטחונית כלשהי- סתם עמדה הזויה.
 

droriko

New member
מה הקשר קווים ליהודים למען השם?

איזו כתבה מטומטמת.
כמה דברים:
1. לא ברור לי איפה נכנסת הטענה שמדובר בשב"חים. בכתבה הנהג מתלונן שמדובר בפלסטינים. אני משער שרובם עובדים בצורה חוקית בישראל.
2. איזה פתרון אלטרנטיבי הנהג מציע? קווים ליהודים וקווים לערבים? כשמדובר על ישובים שמעבר לגדר ההפרדה יש בכך היגיון כלשהו- כשמדובר על ישובים בתוך הגדר זה לחלוטין לא הגיוני, הרי האנשים האלה עברו בדיקה בטחונית לפני.
3. הטענה לגבי כמות העובדים הערבים באפיקים היא גזענות מכוערת ותו לא. אין שם שום קשר לסכנה ביטחונית כלשהי- סתם עמדה הזויה.
מה הקשר קווים ליהודים למען השם?
בקו הזה נוסעים גם הרבה ערבים מכפר קאסם וסטודנטים ערבים שלומדים במכללה(אה סליחה במרכז האוניברסיטאי אה סליחה באוניברסיטה) ולא תשמע אותי אומר משהו נגד זה, עליהם אין שום ויכוח בכלל,אגב גם לפני 10 שנים בזמן האינתיפדה כשהיו כללים מחמירים בנושא הם היו רשאים לעלות. מה לעשות שערביי הגדה הם לא אזרחים של המדינה הזאת והיא לא צריכה לממן להם קווים.

לגבי הנהג עצמו, אני לא בא לייצג אותו או את עמדותיו,וגם הכתבה אם תשים לב היא לא עליו אלא על סוגיה רחבה יותר שמתמשכת יותר מדי זמן וחוץ מאתר זניח כמו הקול היהודי התקשורת מתעלמת מזה לחלוטין.
 

droriko

New member
לגבי השאלה הראשונה שלך

מה הקשר קווים ליהודים למען השם?
בקו הזה נוסעים גם הרבה ערבים מכפר קאסם וסטודנטים ערבים שלומדים במכללה(אה סליחה במרכז האוניברסיטאי אה סליחה באוניברסיטה) ולא תשמע אותי אומר משהו נגד זה, עליהם אין שום ויכוח בכלל,אגב גם לפני 10 שנים בזמן האינתיפדה כשהיו כללים מחמירים בנושא הם היו רשאים לעלות. מה לעשות שערביי הגדה הם לא אזרחים של המדינה הזאת והיא לא צריכה לממן להם קווים.

לגבי הנהג עצמו, אני לא בא לייצג אותו או את עמדותיו,וגם הכתבה אם תשים לב היא לא עליו אלא על סוגיה רחבה יותר שמתמשכת יותר מדי זמן וחוץ מאתר זניח כמו הקול היהודי התקשורת מתעלמת מזה לחלוטין.
לגבי השאלה הראשונה שלך
אתה מוכן להסכים לפחות ששב"חים יכולים לנצל את הפירצה הזאת כדי להיכנס לכאן? זה כמו שתהייה פירצה בגדר והמוני פלסטינים יתועדו נכנסים דרכה, אז גם על זה אפשר להגיד"לא צריך לסגור את הפירצה כי אין הוכחה שכל אלה שעוברים בה הם שב"חים".
 

darkshadow1

New member
לא ברור לי למה זה רלוונטי.

מה הקשר קווים ליהודים למען השם?
בקו הזה נוסעים גם הרבה ערבים מכפר קאסם וסטודנטים ערבים שלומדים במכללה(אה סליחה במרכז האוניברסיטאי אה סליחה באוניברסיטה) ולא תשמע אותי אומר משהו נגד זה, עליהם אין שום ויכוח בכלל,אגב גם לפני 10 שנים בזמן האינתיפדה כשהיו כללים מחמירים בנושא הם היו רשאים לעלות. מה לעשות שערביי הגדה הם לא אזרחים של המדינה הזאת והיא לא צריכה לממן להם קווים.

לגבי הנהג עצמו, אני לא בא לייצג אותו או את עמדותיו,וגם הכתבה אם תשים לב היא לא עליו אלא על סוגיה רחבה יותר שמתמשכת יותר מדי זמן וחוץ מאתר זניח כמו הקול היהודי התקשורת מתעלמת מזה לחלוטין.
לא ברור לי למה זה רלוונטי.
אם התלונה היא על כך שהם לא אזרחי המדינה- אז צריך לגבות מחירים גבוהים יותר גם מתיירים.
המהלך האינתיפאדה היו כללים מחמירים יותר כי גדר ההפרדה הייתה כמעט לא קיימת ולכן היה קשה הרבה יותר לפקח על תנועת האנשים. אם פלסטיני יכול לעלות על אוטובוס ישראלי בלי לעבור בידוק בטחוני כלשהו, המחדל הוא לא אצל חברת האוטובוס אלא אצל הצבא.
 

droriko

New member
אתה עושה צחוק?

לא ברור לי למה זה רלוונטי.
אם התלונה היא על כך שהם לא אזרחי המדינה- אז צריך לגבות מחירים גבוהים יותר גם מתיירים.
המהלך האינתיפאדה היו כללים מחמירים יותר כי גדר ההפרדה הייתה כמעט לא קיימת ולכן היה קשה הרבה יותר לפקח על תנועת האנשים. אם פלסטיני יכול לעלות על אוטובוס ישראלי בלי לעבור בידוק בטחוני כלשהו, המחדל הוא לא אצל חברת האוטובוס אלא אצל הצבא.
אתה עושה צחוק?
אתה יודע כמה זמן יכול להימשך בידוק ביטחוני כזה? זה סיפור של 10 דקות רק במקרה שאין הרבה כאלה על האוטובוס. תושבי אריאל לא צריכים לסבול את הבזבוז זמן הזה בקו שגם ככה הוא ארוך.

ולתיירים יש ויזה לישראל,לפלסטינים לא,יחי ההבדל הקטן.
 

darkshadow1

New member
תקרא שוב מה שכתבתי:

אתה עושה צחוק?
אתה יודע כמה זמן יכול להימשך בידוק ביטחוני כזה? זה סיפור של 10 דקות רק במקרה שאין הרבה כאלה על האוטובוס. תושבי אריאל לא צריכים לסבול את הבזבוז זמן הזה בקו שגם ככה הוא ארוך.

ולתיירים יש ויזה לישראל,לפלסטינים לא,יחי ההבדל הקטן.
תקרא שוב מה שכתבתי:
אם פלסטיני יכול לעלות על קו אוטובוס באריאל בלי לעבור שום בידוק ביטחוני לפני, מדובר במחדל בפני עצמו.
 

droriko

New member
ואם האוטובוס מגיע לתחנה

תקרא שוב מה שכתבתי:
אם פלסטיני יכול לעלות על קו אוטובוס באריאל בלי לעבור שום בידוק ביטחוני לפני, מדובר במחדל בפני עצמו.
ואם האוטובוס מגיע לתחנה
בדיוק בעיצומו של הבידוק הבטחוני? הנוסעים צריכים לחכות בגלל זה?
 
יש לא מעט פלסטינים עם אישורי עבודה בישראל

אתה עושה צחוק?
אתה יודע כמה זמן יכול להימשך בידוק ביטחוני כזה? זה סיפור של 10 דקות רק במקרה שאין הרבה כאלה על האוטובוס. תושבי אריאל לא צריכים לסבול את הבזבוז זמן הזה בקו שגם ככה הוא ארוך.

ולתיירים יש ויזה לישראל,לפלסטינים לא,יחי ההבדל הקטן.
יש לא מעט פלסטינים עם אישורי עבודה בישראל
אישור עבודה זה יותר חזק מויזת תיירות.
כל עוד יש פלסטינים עם אישורי כניסה ושהייה בישראל לא ניתן למנוע מהם לעלות לאוטובוס שנכנס לתוך ישראל.
ונהגי אוטובוס לא צריכים להיות שוטרי גבול. זה בדיוק התפקיד של החיילים והשוטרים במעברים שבין ישראל ליהודה ושומרון להבחין בין מורשים להיכנס לישראל לבין מי שאינם מורשים.
אם רוצים לחסוך מהתושבים היהודיים ביהודה ושומרון את זמן הבידוק - צריך ליצור קווים נפרדים לפלסטינים בין יהודה ושומרון לישראל.
אם רוצים לחסוך את המימון של אותם קווים - צריך לאפשר לאוטובוסים פלסטיניים להיכנס לישראל.
אם רוצים למנוע את הצורך באוטובוסים שיסיעו פלסטינים לתוך ישראל - צריך למנוע מכל הפלסטינים את אישורי העבודה והשהייה בישראל.
אבל אי אפשר להחזיק את החבל משני קצותיו - גם להסתמך על עובדים פלסטינים וגם למנוע מהם כל אפשרות להגיע לעבודתם בתחבורה ציבורית.
וכל עוד יש אישורי עבודה ושהייה בישראל לפלסטינים, עדיף לישראל שיגיעו בתחבורה ציבורית מוסדרת מאשר ברכביהם הפרטיים.
 
ומי שלא רוצה יעבדו פלסטינים וזרים בארץ

יש לא מעט פלסטינים עם אישורי עבודה בישראל
אישור עבודה זה יותר חזק מויזת תיירות.
כל עוד יש פלסטינים עם אישורי כניסה ושהייה בישראל לא ניתן למנוע מהם לעלות לאוטובוס שנכנס לתוך ישראל.
ונהגי אוטובוס לא צריכים להיות שוטרי גבול. זה בדיוק התפקיד של החיילים והשוטרים במעברים שבין ישראל ליהודה ושומרון להבחין בין מורשים להיכנס לישראל לבין מי שאינם מורשים.
אם רוצים לחסוך מהתושבים היהודיים ביהודה ושומרון את זמן הבידוק - צריך ליצור קווים נפרדים לפלסטינים בין יהודה ושומרון לישראל.
אם רוצים לחסוך את המימון של אותם קווים - צריך לאפשר לאוטובוסים פלסטיניים להיכנס לישראל.
אם רוצים למנוע את הצורך באוטובוסים שיסיעו פלסטינים לתוך ישראל - צריך למנוע מכל הפלסטינים את אישורי העבודה והשהייה בישראל.
אבל אי אפשר להחזיק את החבל משני קצותיו - גם להסתמך על עובדים פלסטינים וגם למנוע מהם כל אפשרות להגיע לעבודתם בתחבורה ציבורית.
וכל עוד יש אישורי עבודה ושהייה בישראל לפלסטינים, עדיף לישראל שיגיעו בתחבורה ציבורית מוסדרת מאשר ברכביהם הפרטיים.
ומי שלא רוצה יעבדו פלסטינים וזרים בארץ
מוזמן לעבוד במקומם!
 

droriko

New member
אני לא דיברתי נגד עובדים פלסטינים

ומי שלא רוצה יעבדו פלסטינים וזרים בארץ
מוזמן לעבוד במקומם!
אני לא דיברתי נגד עובדים פלסטינים
אבל צריך לעשות בידוק בטחוני,ובידוק כזה צריך להתקיים בקוים נפרדים לפלסטינים ולא על חשבון הזמן של הנוסעים הישראלים.
 
לא הבנתי למה צריך קווים נפרדים בשביל בידוק.

אני לא דיברתי נגד עובדים פלסטינים
אבל צריך לעשות בידוק בטחוני,ובידוק כזה צריך להתקיים בקוים נפרדים לפלסטינים ולא על חשבון הזמן של הנוסעים הישראלים.
לא הבנתי למה צריך קווים נפרדים בשביל בידוק.
באמת, קשה לי להבין. מה הבעיה שהבידוק יעשה בתחנות בהן האוטבוס עוצר ומי שנבדק, רשאי לגשת לתחנה ולחכות לאוטבוס? מבחינת הנהג והנוסעים, כל מי שבתחנה - זהותו נבדקה והוא רשאי לנסוע.

ואם באמת מתכוונים לפתור את הבעיה הזו ולא רק לדבר, לא צריכה להיות בעיה לשלב ברב קו חוזה של אישור כניסה *בנוסף* לבידוק, ככה שגם לנהג תהיה אופציה נוספת (לא מושלמת) להשתכנע בחוקיות הנוסע.
 
כי הסיבה האמיתית היא שאנשים לא רוצים

לא הבנתי למה צריך קווים נפרדים בשביל בידוק.
באמת, קשה לי להבין. מה הבעיה שהבידוק יעשה בתחנות בהן האוטבוס עוצר ומי שנבדק, רשאי לגשת לתחנה ולחכות לאוטבוס? מבחינת הנהג והנוסעים, כל מי שבתחנה - זהותו נבדקה והוא רשאי לנסוע.

ואם באמת מתכוונים לפתור את הבעיה הזו ולא רק לדבר, לא צריכה להיות בעיה לשלב ברב קו חוזה של אישור כניסה *בנוסף* לבידוק, ככה שגם לנהג תהיה אופציה נוספת (לא מושלמת) להשתכנע בחוקיות הנוסע.
כי הסיבה האמיתית היא שאנשים לא רוצים
לראות ערבים לידם כפי שנרמז בכתבה. בטחון ובדיקות הם רק תירוץ.
חוץ מזה הבדיקה צריכה להיות במחסום בתוך השטחים מותר לכולם לנסוע.
 
והאתר הזה עוד קורא לעצמו הקול היהודי...

כי הסיבה האמיתית היא שאנשים לא רוצים
לראות ערבים לידם כפי שנרמז בכתבה. בטחון ובדיקות הם רק תירוץ.
חוץ מזה הבדיקה צריכה להיות במחסום בתוך השטחים מותר לכולם לנסוע.
והאתר הזה עוד קורא לעצמו הקול היהודי...
 

droriko

New member
אבל זה בדיוק מה שאני ותושבי אריאל מבקשים

יש לא מעט פלסטינים עם אישורי עבודה בישראל
אישור עבודה זה יותר חזק מויזת תיירות.
כל עוד יש פלסטינים עם אישורי כניסה ושהייה בישראל לא ניתן למנוע מהם לעלות לאוטובוס שנכנס לתוך ישראל.
ונהגי אוטובוס לא צריכים להיות שוטרי גבול. זה בדיוק התפקיד של החיילים והשוטרים במעברים שבין ישראל ליהודה ושומרון להבחין בין מורשים להיכנס לישראל לבין מי שאינם מורשים.
אם רוצים לחסוך מהתושבים היהודיים ביהודה ושומרון את זמן הבידוק - צריך ליצור קווים נפרדים לפלסטינים בין יהודה ושומרון לישראל.
אם רוצים לחסוך את המימון של אותם קווים - צריך לאפשר לאוטובוסים פלסטיניים להיכנס לישראל.
אם רוצים למנוע את הצורך באוטובוסים שיסיעו פלסטינים לתוך ישראל - צריך למנוע מכל הפלסטינים את אישורי העבודה והשהייה בישראל.
אבל אי אפשר להחזיק את החבל משני קצותיו - גם להסתמך על עובדים פלסטינים וגם למנוע מהם כל אפשרות להגיע לעבודתם בתחבורה ציבורית.
וכל עוד יש אישורי עבודה ושהייה בישראל לפלסטינים, עדיף לישראל שיגיעו בתחבורה ציבורית מוסדרת מאשר ברכביהם הפרטיים.
אבל זה בדיוק מה שאני ותושבי אריאל מבקשים
קוים נפרדים, אבל אז כל פעילי זכויות האדם והסוכנים שלהם בתקשורת עושים צעקה,והממשלה כהרגלה מתכופפת מולם. זה ידוע שאין משילות בארץ, וקשקושים כמו שינוי שיטת הממשל לא ישנו את זה, בשביל משילות צריך באמת מנהיג שיש לו ביצים בשביל למשול.
 
הכותב אומר משהו נגד זה

מה הקשר קווים ליהודים למען השם?
בקו הזה נוסעים גם הרבה ערבים מכפר קאסם וסטודנטים ערבים שלומדים במכללה(אה סליחה במרכז האוניברסיטאי אה סליחה באוניברסיטה) ולא תשמע אותי אומר משהו נגד זה, עליהם אין שום ויכוח בכלל,אגב גם לפני 10 שנים בזמן האינתיפדה כשהיו כללים מחמירים בנושא הם היו רשאים לעלות. מה לעשות שערביי הגדה הם לא אזרחים של המדינה הזאת והיא לא צריכה לממן להם קווים.

לגבי הנהג עצמו, אני לא בא לייצג אותו או את עמדותיו,וגם הכתבה אם תשים לב היא לא עליו אלא על סוגיה רחבה יותר שמתמשכת יותר מדי זמן וחוץ מאתר זניח כמו הקול היהודי התקשורת מתעלמת מזה לחלוטין.
הכותב אומר משהו נגד זה
זה נשמע כמו אתר גזעני ששונא כל מישהו שאינו "יהודי"
 
בייחוד לסעיף 3, ופתרון שלי

איזו כתבה מטומטמת.
כמה דברים:
1. לא ברור לי איפה נכנסת הטענה שמדובר בשב"חים. בכתבה הנהג מתלונן שמדובר בפלסטינים. אני משער שרובם עובדים בצורה חוקית בישראל.
2. איזה פתרון אלטרנטיבי הנהג מציע? קווים ליהודים וקווים לערבים? כשמדובר על ישובים שמעבר לגדר ההפרדה יש בכך היגיון כלשהו- כשמדובר על ישובים בתוך הגדר זה לחלוטין לא הגיוני, הרי האנשים האלה עברו בדיקה בטחונית לפני.
3. הטענה לגבי כמות העובדים הערבים באפיקים היא גזענות מכוערת ותו לא. אין שם שום קשר לסכנה ביטחונית כלשהי- סתם עמדה הזויה.
בייחוד לסעיף 3, ופתרון שלי
- הצבא צריך לבדוק במחסום את נוסעי האוטובוס ולהוריד את מי שאין לו אישור כניסה.
- מכיוון שאין שום סיבה לסבסד מי שאינו אזרח ישראלי שתהיה הנחה רק בהצגת תעודת זהות אחרת שישלמו את המחיר האמיתי.
------------------
נ.ב
הקטע שדווקא מפלגות שדאגו לסבסוד ההתנחלויות מסבסדות פלשתינים משטחים :)0 - צדק פואטי!
 

droriko

New member
נכון כי רק הליכוד סיבסד התנחלויות.....

בייחוד לסעיף 3, ופתרון שלי
- הצבא צריך לבדוק במחסום את נוסעי האוטובוס ולהוריד את מי שאין לו אישור כניסה.
- מכיוון שאין שום סיבה לסבסד מי שאינו אזרח ישראלי שתהיה הנחה רק בהצגת תעודת זהות אחרת שישלמו את המחיר האמיתי.
------------------
נ.ב
הקטע שדווקא מפלגות שדאגו לסבסוד ההתנחלויות מסבסדות פלשתינים משטחים :)0 - צדק פואטי!
נכון כי רק הליכוד סיבסד התנחלויות.....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה