זה מה שקורה כשממש משעמם לי...

orrr18

New member
זה מה שקורה כשממש משעמם לי... ../images/Emo9.gif

בקטע שלפניכם יש 18 שמות של שירים... נראה מי מכם מצליח לזהות כמה שיותר שירים + מצבע!
ניסיתי להבין אם יש כאן משהו אמיתי... באמת שניסיתי... אולי זאת סתם הרגשה מוזרה? הרגשתי כאילו אני עומד על צוק... כאילו אין אני, אין אתה, כאילו הכל עובר לידינו... סה"כ מה אנחנו בעולם הזה? אנחנו רק אפר ואבק... וגם ככה לפי התחזיות סוף העולם מתקרב... אז אולי כל זה לא אמיתי?! ואולי במקרה יגמרו החיפושים? הרי מצד אחד לאונרדו יודע שהקסם עובד רק בקולנוע... מצד שני, מיליארדים כבר ניסו את זה לפניו.. אז מה? יכול להיות שמיליארד טועים? בכל אופן, אם תשאלו אותי, הוא סתם טמבל שחי באשליות... אני מבין שלא קל להתמודד עם כל מה שהוא עבר עד עכשיו, אבל מי אמר לך שהימים שלנו פה ספורים? ומי אמר שצריך לראות את זה בקולנוע? אני אישית חושב שאם עברנו את פרעה נעבור גם את זה, אבל תתארו לכם שזה באמת נכון, הייתם רוצים לראות את זה כבר עכשיו?
 
מנסה...

לאונרדו יודע (עברי לידר) עומד על צוק (היי פייב) מליארד טועים (אביב גפן) משהו אמיתי (עברי לידר) הימים שלנו ( היהודים) מי אמר לך (היהודים) - אגב, לשיר קוראים קח אותי. אין אני (שוטי הנבואה) לא קל (היהודים) סוף העולם (היהודים/אביב גפן) סתם כמה ניחושים ..
 

orrr18

New member
9 מתוך 18...

לא רע... מצאת חצי...
וקבל עוד נקודת בונוס על סוף העולם (שכחתי שגם ליהודים יש שיר כזה!)
 

white star

New member
../images/Emo54.gif יש ליהודים שיר בשם דומה

מי אמר לך שאת מוזרה אורית
 

white star

New member
../images/Emo54.gif מצ'עמם

ניסיתי להבין אם יש כאן משהו אמיתי (עברי לידר)... באמת שניסיתי... אולי (אביב גפן) זאת סתם הרגשה מוזרה? הרגשתי כאילו אני עומד על צוק (היי פייב)... כאילו (היהודים) אין אני (שוטי הנבואה), אין אתה, כאילו הכל עובר (דנה ברגר) לידינו... סה"כ מה אנחנו בעולם הזה? אנחנו רק אפר ואבק (יהודה פוליקר)... וגם ככה לפי התחזיות סוף העולם (אביב גפן) מתקרב... אז אולי כל זה לא אמיתי (נינט טייב)?! ואולי במקרה יגמרו החיפושים (מתוך ואולי של עברי לידר)? הרי מצד אחד לאונרדו יודע (עברי לידר) שהקסם עובד רק בקולנוע... מצד שני, מיליארדים כבר ניסו את זה לפניו.. אז מה? יכול להיות שמיליארד טועים (אביב גפן)? בכל אופן, אם תשאלו אותי (דורי בן זאב), הוא סתם טמבל (ארקדי דוכין) שחי באשליות... אני מבין שלא קל להתמודד עם כל מה שהוא עבר עד עכשיו, אבל מי אמר לך שהימים שלנו (היהודים) פה ספורים? ומי אמר שצריך לראות את זה בקולנוע? אני אישית חושב שאם עברנו את פרעה (מאיר אריאל) נעבור גם את זה, אבל תתארו לכם (שלמה ארצי) שזה באמת נכון, הייתם רוצים לראות את זה כבר עכשיו (ירמי קפלן)? יאללה אורצ'וק במה זכיתי?
 

orrr18

New member
במקרה שלך

צריך לחשוב על פרס מיוחד... מצאת שלושה שירים שלא חשבתי עליהם אפילו ומסתבר שהם פה... חחח... אבל יש 4 שלא עלית עליהם...
מסתבר שבקטע חבויים יותר שירים ממה שחשבתי...
 

orrr18

New member
אגב, נכון לעכשיו

הפרס הולך אלייך.. אם לא יהיו התפתחויות אחרות, ואף אחד לא יזהה את השירים שאתה לא הצלחת, תקבל את הפרס הראשון: סוף שבוע זוגי בגיהנום (או באילת ביולי-אוגוסט) + בדיקת איידס חינם.
 

orrr18

New member
את האיידס מקבל רק מי שפותר הכל!

אומנם זיהית שירים שלא חשבתי עליהם בכלל, אבל לא קלעת ל4 שכן מופיעים שם...
וחוץ מזה חשבתי אולי לתת את האיידס כפרס ניחומים למקום השני...
 

frozen Blood

New member
כל הכבוד!

יש גם את קסם-עמיר לב,עמיר בניון...לא שמעתי עליו אבל שירונט אומר שהוא קיים..:X ומסתבר שלשירי מימון יש שיר שקוראים לו אתה:X אז גם אתה-שירי מימון (וגם לאתניקס
)
 

קאליברי

New member
מוסיף:

משהו אמיתי-עברי לידר הכל עובר-דנה ברגר סוף העולם-אביב גפן אפר ואבק-יהודה פוליקר זה לא אמיתי-נינט טייב טמבל-ארקדי דוכין אשליות-ניסים סרוסי עברנו את פרעה-מאיר אריאל תתארו לכם-שלמה ארצי כבר עכשיו-ירמי קפלן
 

orrr18

New member
../images/Emo45.gif

טוב, אבל לא מספיק... בינתיים הפרס הולך לרותם!
 

orrr18

New member
תשובות! + הכרזה על הזוכה! ../images/Emo3.gif

כשכתבתי ת'קטע, חשבתי רק על 18 שירים: 1. "משהו אמיתי" - עברי לידר 2. "עומד על צוק" - היי פייב 3. "אין אני" - שוטי הנבואה 4. "אפר ואבק" - יהודה פוליקר 5. "סוף העולם" - אביב גפן/היהודים 6. "זה לא אמיתי" - נינט טייב 7. "ואולי" - עברי לידר 8. "לאונרדו" - עברי לידר 9. "קולנוע" - שרון ליפשיץ - אף אחד לא עלה על השיר הזה! לטיפולכם!
10. "מיליארד טועים" - אביב גפן 11. "טמבל" - החברים של נטאשה 12. "אשליות" - ניסים סרוסי 13. "לא קל" - היהודים 14. "מי אמר לך" (קח אותי) - היהודים 15. "הימים שלנו" - היהודים 16. "עברנו את פרעה" - מאיר אריאל 17. "תתארו לכם" - שלמה ארצי 18. "כבר עכשיו" - ירמי קפלן מסתבר שבקטע יש 24 שירים. את שאר השירים אתם מצאתם.. אפילו לא חשבתי עליהם.. חח
19. "קסם" - עמיר בניון 20. "אם תשאלו אותי" - דורי בן זאב 21. "הכל עובר" - דנה ברגר 22. "עכשיו" - ג'וני שועלי 23. "כאילו" - היהודים 24. "אולי" - אביב גפן והזוכה הוא רותם,שגילה 18 שירים, מתוכם שלושה שאפילו לא התכוונתי אליהם.. חח.. :) ** ולמי שתוהה, אז כן, עדין משעמם לי!
 
למעלה