זה לבוש פאנק

זה לבוש פאנק

הבילוי שלי במייספייס בזמן האחרון, כמו גם כמה מן ההודעות כאן, מלמדות אותי שיש רבים כיום שסבורים שבכדי להיות פאנקיסט צריכים לאמץ מראה מטרוסקסואלי מסריח: או את ה"קרה" העלוב של ילדי אימו אנורקסים או כל הקטע הוויגרי הבלתי נסבל של להקות מטלקור. אני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על מהיקנים מצחינים, רסטות ותספורות בשתי שקל. אז הנה, אולי יש מה ללמוד מן המקורות: התמונה המצורפת היא של Really Red, להקת פאנק מטקסס מסוף שנות ה-70 ותחילת ה-80 שלא רק ידעו לכתוב שירים טובים אלא גם ידעו איך לדפוק הופעה חיצונית. הזקן הוא רק חבר שלהם, אבל מוסיף להם ניחוח של אותנטיות וקשיחות שכל דיבורי "אני לוקח מונית ללוד לבד" לא משתווים לה בגרוש.
 

EdisonGirl

New member
כן

אתה למעלה, זה שיש לו כתום ליד ההודעה, תקשיב.. אתה יודע מה פאנקיסטי בלבוש של אלה שהצגת שם? (לעניות דעתי) העובדה שרואים שהלבוש והם- אחד. שהם נראים טבעיים בתוך ה"תחפושת" שלהם, שרואים שהיא ביטוי של ה"בפנים" שלהם ולא משנה מה בדיוק הם לובשים, ועד כמה הוא מתאים ל"חוקים"..!
 

EdisonGirl

New member
אה, ואתה לפניי, שלא זכה להתייחסות..

דווקא אהבתי ת'תלבושת ה"נפוליונית" הזאת ששמת שם..
 

nervy river

New member
ממש לא!

להיות מושפע מדפש מוד,קיור,סמיתס דוראן דוראן ולקרוא לעצמך פאנק או הרדקור,נו באמת.
 
זמן ההשמדה הוא עכשיו

עם היה שם מישהו עם מהיקן וגם וויגר, אז זה היה מדגם מייצג מושלם של מה שצריך להשמיד ב"סצינה".
 
Fuck fashion, we're punks

בלי כתובות קעקע, בלי לבוש שאמור להשיג לך זיונים בדמות קטינות שדומות לאבריל לבין, שייזדיינו כל ילדי האימו וכל המהיקנים - כך ניראים פאנקיסטים אמיתיים (בתמונה, Los Violadores מארגנטינה, סביבות 1985).
 
לא מאאאאגניבים, לא סקינהדס בשקל...

...לא ילדים טובים מסביון, לא "פאנקיסטים" בני זונות אוהבי ארץ ישראל השלמה - פשוט פאנקיסטים כועסים חסרי סטייל - רוצים להיראות טוב, לכו למיקי בוגנים: כאן זה פורום פאנק. (בתמונה Asta Kask משבדיה- אנטי אופנה, אנטי קטע)
 
למעלה