זה לא סוד שקווים נעזרה ונעזרת ב"דן"

מצב
הנושא נעול.
זה לא סוד שקווים נעזרה ונעזרת ב"דן"

זה לא סוד שקווים נעזרה ונעזרת ב"דן"
אבל לא העליתי בדעתי שהם כל כך אוהבים את "דן" עד כדי הצגת מפרקית של "דן" בכותרת הדף של "דרושים"... (אין בהודעתי זו כוונת זלזול באף חברה)
 

טוארג

New member
חעח גם אני ראיתי את זה...

זה לא סוד שקווים נעזרה ונעזרת ב"דן"
אבל לא העליתי בדעתי שהם כל כך אוהבים את "דן" עד כדי הצגת מפרקית של "דן" בכותרת הדף של "דרושים"... (אין בהודעתי זו כוונת זלזול באף חברה)
חעח גם אני ראיתי את זה...
לפחות הם תיקנו את המרקז
 

צחקן2

New member
גם ב : לו"ז(SL), פניות הציבור(SL),

זה לא סוד שקווים נעזרה ונעזרת ב"דן"
אבל לא העליתי בדעתי שהם כל כך אוהבים את "דן" עד כדי הצגת מפרקית של "דן" בכותרת הדף של "דרושים"... (אין בהודעתי זו כוונת זלזול באף חברה)
גם ב : לו"ז(SL), פניות הציבור(SL),
ב"ה נסיעות מיוחדות(SG, לפי הפנסים), באודות (O405) ובמסלולי קווים(EL)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה