זה לא כל כך קשור

ה ל ו מ ה

New member
המכתב מאוד קשור , אך אנחנו פה לא

כל כך מעזים בפורום, לדבר על סיטואציות כאלה. לא מדברים על השתקפותינו בעיני אחרים - כי הקושי ןהמורכבות כה מכבידים. יופי של מכתב,אתה אדם אוהב, רגיש לזולת,וודאי מורתך מכירה ויודעת. לא בטוח שהיא רצתה בשיחה, יש אפשרות סבירה שדי היה לה ממבט סימפאטי, אמפאטי, ומוקיר שלך. ערב טוב.
 
טוב אז...

אולי כדאי למחוק את ההודעה הזו... מנהלים. בבקשה אם אפשר למחוק. וסליחה לחברי הפורום. אם נגעתי בנקודה רגישה וכל כך כואבת. סליחה. באמת היו לי רק כוונות טובות!!
 
כרגע נראה

שמי שזה הכי כואב לו כאן, זה אתה. מהצד השני יכולה להגיד לך, שכנראה כל אחד מאיתנו נתקל ב"בריחה" כזו או אחרת כתוצאה מהמחלה. לי, נעלמה חברה. היה לה קשה כנראה עם זה שאני חולה. הזמן עבר, ובכל זאת המשכתי לחלום עוד הרבה אחרי זה איך אני פוגשת אותה ואומרת לה מה שאני חושבת עליה. וגם החלומות האלה עברו. היא היתה האדם היחיד שהיה בסביבה שלי שממש נעלם ואני, כעסתי עליה, ונעלבתי ממנה וחשבתי שמה עוד הייתי צריכה לעשות למענה כדי שהיא תמשיך להיות חברה שלי גם כשאני חולה. אבל וזה אבל גדול במשך השנים חשבתי על זה, על איך בנאדם שיש לו חברים, יום אחד, בזמן הכי קשה שלהם, הוא מחליט שלא מתאים לו, שלא נוח לו, ופשוט מפסיק להיות חבר. והבנתי, שמי שמסוגל להתנהג ככה, כנראה כבר קיבל את העונש שלו. וגם שכנראה הרווחתי מזה שהיא כבר לא חברה שלי, כי ת'כלס, מי צריך חברים כאלה.. אתה, מתהפך כרגע במיץ של עצמך. שופט את עצמך בחומרה יותר מכל אדם אחר. סביר להניח שאם היית מדבר איתה, התגובה שלה לא היתה מתקרבת למה שאתה עושה לעצמך עכשיו. אבל לך תדע, אולי תקבל עוד הזדמנות. אני מקווה בשבילך, שאם שוב תיתקל בה, הפעם תעשה מה שאתה מרגיש שאתה צריך לעשות. ואחרי השניה הראשונה, זו של המבוכה הבלתי נסבלת כמעט, תראה שזה הרבה פחות מפחיד מאיך שזה מצטייר בעיניך כרגע. ואם יהיה לנו מזל, גם תחיה לספר על זה
גלי
 
חס ושלום

לא בגלל המחלה. לא זה מה שהרתיע אותי. כבר עברתי את הסרט הזה עם המחלה הארורה הזו עם אנשים אחרים קרובים יותר וקרובים פחות. חברים משפחה ומכרים אחרים. מה שהרתיע אותי באותו רגע היה משהו אחר. לא כל כך ברור. אולי היה בי הרבה בלבול. גם לראות אותה אחרי 6 שנים (ודרכנו לא נפרדו בגלל המחלה!! חשוב לציין. אלא פשוט כי אני סיימתי ללמוד.) וגם לעכל את המצב. כי במשך השנים אם וכשהיא עלתה במחשבתי מעולם לא חשבתי אף לא לרגע שלשם החיים הובילו אותה. שוב. חשוב לציין!! שזו לא המחלה עצמה או הידיעה שהיא חולה שהרתיעו אותי והפחידו אותי. אלא כנראה כי היה לי שבריר שניה להבין מה קורה. אולי בגלל שאני במשך כמה שניות בהיתי בה ואז פתאום היא הרימה אליי את המבט (אולי הרגשתי שתפסו אותי "על חם") והאינסטינקט הראשוני היה להסתובב וללכת משם. ועל כך אני אוכל את עצמי. צר לי אם מישהו לא הבין נכון. אם מישהו נפגע... כמו שאמרתי כבר עברתי את הסרט הזה...עם חברים...עם סבתא שלי... אז הדבר האחרון שבעצם יפחיד, ירתיע וירחיק אותי- זו המחלה עצמה שוב סליחה
 
אז מה בעצם

הרתיע אותך. אני לא יודעת אבל מנחשת, שאם לא היית יודע שהיא חולה או היתה חולה, כנראה לא היית חושב פעמיים וניגש אליה בשמחה וכנראה גם מספר לה מה עברת בשש השנים האלה. והסיבה שאתה אוכל את עצמך, זה זה - שוב חוזר לאותו מקום. ככה לי זה נראה. אולי אני טועה..
 
כמו שאמרתי...

כנראה שזו הסיטואציה הכל כך מורכבת הזו. שלא הבנתי מאיפה נחתה עליי. אולי בגלל שהרגשתי שתפסו אותי על חם כשאני בוהה בה כמה שניות ופתאום היא מסתכלת לי, מש שנקרא, ישר לתוך הלבן של העין. ואם אפשר למחוק את השרשור הזה. אתם בטח לא רוצים לשמור אותו!!
 

ה ל ו מ ה

New member
ההודעה שלך נהדרת. הארת באור

ומבט עינך- צד חשוב ומרכזי. כתיבתך נכנסת ללב, מכתבך מאוד מקום. ממש באת מאהבה, וסיפרת על סיטואציה שכולה כזו. יש משהו יותר חשוב מדהים מעניין - בעולם מאהבה? בחור צעיר - אתה מדהים!!!!
 
תודה.

מהודעתך הראשונה זה לא נשמע ככה. לכן חשבתי שאולי פגעתי ברגשותיו של מישהו. תודה לכם על ההבנה, ההקשבה והתמיכה!! אני מאמין שהמורה שלי בחיים לא חלמה שאיזה תלמיד ישן שהיא לא ראתה כבר המון שנים. יכתוב לה מכתב כזה שיגע בכל כך הרבה אנשים (עד כדי שיחליטטו לפרסם אותו בדף הבית של תפוז) וימשוך עוד ועוד אנשים. אני מקווה שאולי במקרה נתקלת במכתב הזה. הוא כל כולו מוקדש לך!!
 
כן אה? ../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

שמחתי להצטרף לקהילת הפורום למרות שאני לא...
 
למעלה