זה לא כל-כך נעים לראות גן סגור

*pank

New member
זה לא כל-כך נעים לראות גן סגור

זה לא נעים לראות פה ראש ערוף מרקיב כך לאיטו כמו תפוז שלא בעונתו ברגעים כאלה אין שלי שלו, רק למחות בתוקף לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

softy

New member
חיים קשים

מתברר שמי שהטיף והפריע והודיע מעל כל במה אפשרית שהוא היחיד שיודע איך מנהלים פורום, מסתבר שהוא התגלה ככישלון חרוץ. כל החיים הוירטואלים שלו היו בכיינות לשמה, והתהדרות בנוצות לא לו, וכעת כשקיבל הזדמנות, התגלה שהקקטוס הוא עירום. מה שאנחנו ידענו תמיד במסגרת המצומצמת של פורום ארבעים, מתגלה עכשיו קבל עם וערווה. על זה פעם אמר אפלטון... מקור כל הכשלונות הוא שאדם מדמה לעצמו שהוא יודע מה שאינו יודע.
 

חן (*_*)

New member
מנסה לענות בנימוס ובחן-

אכן סופטי, החיים קשים בפרט כאשר שופכים מלח על פצעים אני אישית, לא הייתי בפורום ארבעים לא שמעתי, ואינני רוצה לשמוע סיפורים מריבות ובעיות יש מן הסתם בכל חברה גם כאשר מדובר רק בפורום ובוירטואליה לעומת זאת, נבנתה כאן פינת חמד יפה בזכות הכותבים, אך גם בזכות ניהול נפלא פורום זה התנהל נינוחות וללא מריבות כל מי שפניו לשלום התקבל כאן בברכות השעיית המנהל לא הייתה בשל ניהול כושל כי אם בשל בעייה (כן/לא) במקום אחר בקיצור חבל מאוד על פורום נפלא שבאיבחת חרב כותרתו נגדעה ועוד משהו-
כולנו בוגרים, הבה נניח למריבות, הכפשות ומשחקים, יכתוב כל אדם, על מחשבות, חוויות, רגשות, וציחקוקים רק אל נשכח שכולנו בני אדם. *מקווה שבזה הובהר הנושא, תם ונשלם ויבוא השלום לפורומי תפוז, גם פה גם שם
 

softy

New member
צרות בגן עדן

הבעיה היא לא עם הפורום ועם כותביו, אלה עם מנהלו בדימוס. הקקטוס נוהג להגיע אל כל פורום ברחבי האינטרנט, גם בתפוז גם בספידי גם בשין וגם בהייד פארק ולהרוס ולריב. זה שהוא לא מחרב את הפורום שלו והוא הולך לחרב פורומים של אחרים, עדיין לא עושה אותו לצדיק הדור. הרי למה שללו ממנו את שרביט הניהול - שללו אותו בגלל שהוא לא יודע לשמור על תרבות ויכוח נאותה, ועל כך יכולים להעיד כל מנהלי הפורומים שהקקטוס עבר דרכם. אז זה יפה מאוד שהוא בנה לו פינת חמד, אבל אם היה משכיל לשמור גם על פינות החמד של האחרים, אז כנראה שלא הייתה נשללת ממנו פינת החמד שלו. סופטי
 

zviki8

New member
אתה ממש צרה

מר סופטי הנכבד מסתבר שאתה ממש צרה, לא מפסיק לשמוח לאיד, בתרועה. אולי כדאי שלך אומר שאתה סתם קנטרן וקנאי,לאדם, שאת נשמתו השקיע בפורום הזה ובגלל פוליטיקה מלוכלכת ואנשים כמוך נמנע ממנו להמשיך ולנהל את הפורום. אנא המנע מלזרות לנו מלח על פצעינו, אנחנו את מנהל הפורום "קקטוס" מעריכים מאד וכל מילה שתאמר לגנותו, רק מגבירה את הערכתנו, לניהולו.
 

Nalliss

New member
הצרות הן בראש שלך

קקטוס ניהל פה פורום מאד חביב- וגם ימשיך לנהלו אם זה תלוי בנו. הוא הצליח ליצור פה משהו שהרבה פלצנים כמוך לא יכלו להגות מהנקבובית החלולה על כתפיהם- לא במה רגעית, אלא חוג חברים מלוכד וסובלני שנוטל עליו מדי פעם גם להנות מפרי עטם של הפרטים בו. קקטוס אולי ישיר, ואף ישיר מאד (ואולי ישיר מדי בעיניך) אבל זה מה שעושה אותו מעניין מאחרים שלא מפסיקים למרוח לך ת´ישבן במחמאות. וכן, פרובוקטיבי, וזו גם כריזמה, שאתה יכול רק לחלום עליה. כי עובדה, נפלת בפח ואתה לא מפסיק לדבר עליו. איך ההרגשה להבין זאת? יש לך חברים בפורום שיכולים להעיד טובות עליך? מסופקני. אני מקווה שממש רע לך, הדישון העצמי שלך עושה לי בחילה. נאליס.
 

softy

New member
ועכשיו אחרי

שכל ארבעת חברי החוג המלוכד והסובלני אמרו את דברם, יהיה אפשר לתת לפורום לנוח בשלום על משכבו?
 
בררררררר../images/Emo54.gif קרררררררר

אז מה אם אני לא כאןןןן? אהההה? זה אומר שאתם לא מכלילים אותי כחברת הפורום? אהההה? זה יפה זה? ולמה שקט כאןןן? אולי נתחיל מעט להשתולל? אולי נצליח לגרש מעט קור ולהחזיר את החום? אהההה? מה קרה סופטי? תחזור בך, תכתוב שיש חמישה חברי החוג המלוכד קח אותי גם בחשבון....אז מה אם אני רק צוללת כל הים אהההה? ואני מאוד מבקשת >>>>>>>>>>>אבל מאוד מבקשת>>>>>קצת תרבות דיבור לעולם הדממה:))
 

ק א מ י

New member
אמנם לעיתים רחוקות.............

אבל גם אני כאן, לפחות קוראת, אם לא כותבת, וגם לי חבל על שהפורום נסגר. מלבד זאת, אם סופרים כאן אנשים, צריך להזכיר את כולם ולא רק את אלו שהגיבו כאן
.
 
קאמי אני בהחלט מסכימה איתך

אם ממנים את חברי הפורום צריך למנות את כולם. אבל גם את מתבקשת להכנס יותר לפורום ולכתוב. הפורום מיועד לגולשים על מנת ליהנו ויפיקו תועלת ולא להתחפר בשתיקה. מקווה לראותך כאן יותר
 

ק א מ י

New member
ושכחתי לעשות רשימה ../images/Emo8.gif

דניסטאר, פילוביץ, פנינת החן, רפאל אור, קסם, צייר, טשטושה, דניאל332 , ענתי, וכל אלה בנוסף לארבעת השמות שהגיבו- רשימה זו אינה כוללת אנשים שכתבו וכרגע לא כותבים כלל באופן זמני.
 

דניאל332

New member
מה בדיוק קורה כאן? במקרה עברתי ו

אני לא בדיוק מבין מה קרה כאן. האם מישהו יכול להסביר לי? למה סוגרים את הפורום? ולמה המנהל איננו? מי זה סופטי ומה כוונתו?
 

gileliko

New member
קאמי כנראה שלא עשית שעורי בית

אומנם גם אני לא כתבתי כאן אך כל פעם קראתי לפעמים אהבתי את הנכתב,לפעמים לא אהבתי ודילגתי לפורומים אחרים,אך לדעתי קאמי אם ערכת רשימה,מן הראוי היה לרשום גם את שמי. מרגיש נפגע!!
 

ק א מ י

New member
סליחה ../images/Emo140.gif אני באמת מתנצלת בפניך,

כמו גם בפני עוד אנשים חביבים אשר אולי שכחתי לציין את שמם, או שמא היו רק משתתפים פאסיביים. לרגע לא היה בכוונתי לפגוע.
 
בוינה יא חוטאת במילים אחת

כל פעם בשעה בלתי קרויה וקרועה את מופיעה לך לכאן ומה אגיד לך,קראתי אותך בפורום40 ואהבתי את אופי הבדיחות שלך את יכולה להמשיך גם כאן עם הבדיחות שלך?
 

danistar

New member
טוב .... אני עדיין לא מצליח ../images/Emo4.gif

להבין למה סגרו את הפורום הזה .. חבל כי היה לי ממש נחמד לכתוב פה . [ אני אנסה לברר שוב ..
 

softy

New member
איזה יופי

במשך כל החיים הקצרים שלו, הפורום הזה לא הצליח ליצור שרשור כל כך ארוך וכל כך מגוון. אני גאה בכם ויודע שאפשר לסמוך עליכם כשאתם נקראים לדגל.
 
למעלה