זה לא ישתנה לעולם!!

מייבן

New member
זה לא ישתנה לעולם!!

חשבתי על זה הרבה זמן, וזה לא ישתנה לעולם! אליפות הWWE של סמאקדון לא תשתנה זה תמיד יהיה-לסנר-אנגל-טייקר-אולי רוק יקח לפחות חצי שנה או שנה עד שהקהל מספיק יאוהב את בנואה בשביל אליפות עולם או איזה כמה קידמוים ופיודים טובים של אדי גוררו או כמו העבודה שעושים על ג'ון סינה כרגע... לכן וינס מקמן מנסה כמה שיותר להסתיר את זה ובמקום לשים "אנגל" (לא קורט) עם טייקר או לסנר, לסנר או אנגל או ישים באנגלים האלה גם את עצמו ואת סטפני מקמן, לינדה וסייבל... ככה שרואים שאנחנו עומדים ממש לסבול בשנה הקרובה עם אליפות הWWE או שלא...: מלפני הרבה זמן הבנתי שאני כבר מחכה אפילו לקרב בין סייבל לסטפני ולוינס וזאק גאווין מאשר לראות קרב על חגורת הWWE חגורת הWWE הפכה לחסרת משמעות, כי בנו מרסי זה יהיה יכול להיות אירוע נחמד או אירוע חרא, אבל זה לא משנה כי אחרי זה נצטרך לסבול את אותו חרא עם האליפות הWWE (שלי היא לא אומרת כלום, כי מבחנתי האליפות נשים יותר מענינית וכפי שאמרתי "נו מרסי" זה הדבר הכי טוב שיקרה השנה.) מה דעתכם? ומה חגורת הWWE אומרת בשבילכם? (כמו כפי שאמרתי טייקר-לסנר, יותר טוב=לא נצטרך לסבול את ביג שואו שייסיים את הפיוד עם גוררו, את וינס כל שניה, סטפני, סייבל, וברוק לסנר)
 

מייבן

New member
ועוד דבר

למה יש פיוד בין טייקר ללסנר חוץ מזה שהבנייה של זה לא משהו גם אין לזה מטרה כי לסנר עשה הכל:רואיל ראמבל, קינג אוף דה רינג, אנגל, טייקר (פעם אחת), סינה, רוק, הוגן, מסטריו, ניצחון ראשון ברסלמיניה, היל טרן מושלם ומפתיע. אין לאן לקדם אותו, הם מבזבזים את טייקר במיוחד שהוא יכול לקדם מידקארדים במקום עוד מיין אבנט שלא עוזר לאף אחד או למשהו... כי זה ברור שטייקר לא יזכה (יש יותר מדי סיבות) ואם הוא כן זה יהיה הצד הנכון ביותר שהWWE יכולה לעשות עם החגורה (למרות שזה לא נראה הגינוי מבחנת לסנר) אבל עם החגורה הוא יכול לקדם הרבה מתאבקים...
 

The Phenom

New member
ועוד דבר לעוד דבר

"למה יש פיוד בין טייקר ללסנר חוץ מזה שהבנייה של זה לא משהו גם אין לזה מטרה כי לסנר עשה הכל:רואיל ראמבל, קינג אוף דה רינג, אנגל, טייקר (פעם אחת), סינה, רוק, הוגן, מסטריו, ניצחון ראשון ברסלמיניה, היל טרן מושלם ומפתיע." כמובן שאלה שטויות, כל מיין איבנטר בתחילת הקריירה המיין איבנטרית שלו עבר את הכל אבל בכל זאת בעתיד המשיך להפסיד למיין איבנטרים אחרים וכך גם לנצח אותם, המשיך לזכות באליפות עולם וכך גם להפסיד אותם. זה שלסנר עבר הכל לא אומר שפה הקריירה שלו הסתיימה. "הם מבזבזים את טייקר במיוחד שהוא יכול לקדם מידקארדים במקום עוד מיין אבנט שלא עוזר לאף אחד או למשהו..." אף מיין איבנטר, אלוף עולם, אגדה, אייקון כמו טייקר לא ישאר לך במידקארד כדי לקדם מידקארדים לנצח, הוא עשה את זה במשך 8 חודשים, מספיק עכיו תורו להיות במיין איבנט ותורו גם (אני מקווה מאוד) להיות אלוף עולם.
 

The Phenom

New member
דעתי......

לאליפות ה WWE יש יותר משמעות מאליפות העולם במשקל כבד (של RAW), זה שטריפל אייץ' החזיק בחגורה שנים לא הביא לחגורה משמעות בכלל, ההפך טריפל אייץ' גרם לחגורה להראות עוד יותר זולה כשהוא אלוף עולם יחד עם האליפות העולם שלו התמודד נגד מישהו בהיט. ובכלל הסטורי ליינס בסמקדאון על אליפות העולם קודם כל מתייחסים לאליפות העולמית, הסטורי ליין בין טייקר\לסנר, טייקר\אנגל, אנגל\לסנר, ביג שואו\לסנר, ביג שואו\אנגל הם כל הזמן סביב החגורה, לעומת זאת ב RAW הסטורי ליין ב RAW הוא מאה אלף דולר למי שיחסל את גולדברג האליפות כפי שאתה רואה נשארה בצד. ובכלל אני מעדיף לראות טייקר\לסנר, טייקר\אנגל, לסנר\אנגל, ביג שואו\לסנר, ביג שואו\ אנגל מאשר לראות זבל כמו טריפל אייץ'\גולדברג, טריפל אייץ'\סטיינר, טריפל אייץ'\נאש, גולדברג\סטיינר, גולדברג\נאש. לסיכום : אליפות העולם של WWE היא האליפות המשמעותית ביותר ב WWE.
 

מייבן

New member
אממממ

אבל זה שHHH יחזיק את החגורה זה רק מראה עד כמה החגורה כאילו"קשה להשגה" (וגם כדי להפוך את HHH להיל מספר 1) ואז פתאום מגיע גולדברג שאיכשהו הוא היחיד שמנצח את HHH, וHHH ממשיך לנסות ל"חסל אותו" זה שמערבים את כל ההילים של רו זה רק גורם להם טיפ טיפה להתקדם ואולי זה יגיע יום אחד לדבר שאני הכי אוהב (מריבות בין חבורות)... לגבי היט, לא היה תחרות.... מה? מייבן-מידקארד=יש לו עוד הרבה לצבור בשביל להפוך ל=אלוף עולם אז ככה לפי דעתי אליפות העולם יותר משמעותית מאליפות WWE, גם אנחנו נראה קרבות חדשים ולא רק"טייקר\לסנר, טייקר\אנגל, לסנר\אנגל, ביג שואו\לסנר, ביג שואו\ אנגל" וגם לא רק:"HHH נגד..."
 

The Phenom

New member
כן, מאוד קשה להשגה

כשרוב הקרבות שלו בזמן שהוא היה אלוף לא היו על אליפות העולם בכלל, אפשר לספור את הקרבות שבהם הוא הגן על אליפות העולם שלו על שני הידיים. ואת החלק השני של ההודעה שלך לא הבנתי בכלל, לא הבנתי את ה"מייבן-מידקארד=יש לו עוד הרבה לצבור בשביל להפוךל=אלוף עולם...." מה זה שיטה חדשה של כתיבה ?
 

מייבן

New member
חחחח

התכוונתי שיש 100% שHHH ינצח ומייבן לא יהפוך לאלוף עולם אז זה לא נחשב כי אפילו אני בתור אוהד מספר 1 של מייבן מלפני הרבה מאוד זמן (יותר מדי) לא התרגשתי שאמרו HHH-מייבן היט על אליפות העולם... וגם אני לא בטוח שזה היה על אליפות עולם, אני יבדוק
 

מייבן

New member
תאכלו בננות!!!!!!!

יש לי הוכחה שאתם טועים!!! July 13, 2003: Scott Steiner defeated Ruffy Silverstein...World Tag Team Champions, La Resistance, defeated Bobby Rude and Tyson Dux in a Non-Title Match...World Heavyweight Champion, Triple H, defeated Maven in a Non-Title Match. אני הייתי בר פלד חגגו אלה
 

The Phenom

New member
מזה משנה, על התואר או לא

לאלוף עולם אסור לרדת לרמה כזאת של להתאבק בהיט בתוכנית של ג'וברים ולוורקארדים, לא מדובר פה על התואר, זה בכלל לא קשור, אף אלוף עולם לא בהיסטורית ה WWE לא ירד למה כזאת חוץ מטריפל אייץ'.
 

מייבן

New member
ממתי אכפת לך מHHH?

ולפי דעתי הוא בלי היט מהקהל הוא באמת רמה של "ג'וברים ולוורקארדים" או אולי התכוונת לתוכנית של"עתידי WWE ועתיד WWE-מייבן" או שלא... אפילו קווין נאש, קיין וגולדברג יותר טובים מHHH, הוא כל כך גרוע... שזה אפילו מצחיק
 

מייבן

New member
הבנתי, פשוט התבלבתי עם המילים

אמרת שהיט זה מקום של ג'וברים ווארדקרים, אז משרשמתי שם התכוונתי משרציתי להגיד על HHH אמרת בסוף
 

DDN

New member
ללסנר נשארו קצת יעדים לא מושגים:

1. טריפל H 2. גולדברג 3. חגורת הזוגות 4. כריס ג'ריקו 5. אדי גררו (עדיין בסמקדאון) 6. קרבות הארדקור (סטייל HHH-שון מייקלס מסאמרסלאם 2002) ללסנר יש עוד מה לעשות, עוד יפתחו לו את הטוסיק, טריפל H ישפיל אותו, הוא ישפיל את גולדברג, הוא יזכה בחגורת הזוגות מתישהו. אי אפשר להשאיר אותו במצב הזה לנצח. מצד שני, אפשר לצוות אותו לקווין נאש, לארח לו חברה בתור בלשכת התעסוקה החל מפברואר 2004.
 

deathcaster

New member
לגבי החגורות

הרי אין זה סוד שהחגורה בה מחזיק גולדברג , ובה החזיק HHH זמן כה רב , היא האליפות שפעם " לפני שנים רבות " הייתה אליפות ה-WCW . החגורה בה מחזיק ברוק היא חגורת האליפות של WWE , האחת היחידה והמקורית ! לעולם אבל לעולם ! , החגורה של ברוק בעיני ה-WWE תחשב ליוקרתית יותר ! והעובדה ש-HHH מחזיק בתואר זמן כה רב , איננה מחזקת את דמותו , הרי זה קשקוש , רוב התקופה , הוא רימה כדי להמשיך ולהחזיק בה , הן בזירה ובסטורי ליין והן במניפולטיביות מאחורי הקלעים היכן שהוא יודע למשוך בחוטים , זה לא מחזק את דמותו , זה רק מבזה את עולם ההאבקות , לעומת זאת הדמויות הפועלות בסמאקדאון שהחזיקו/התמודדו על התואר לאחרונה - קורט , ברוק , טייקר , ביג שואו - כולם " יסמנים " ועושים מה שאומרים להם , לכן זו אחת הסיבות מדוע סמאקדאון היא תוכנית יותר טובה . הסגל שם פחות בעייתי .
 

The Phenom

New member
אותה אליפות WCW

סוינס רוסו החזיק, ואותה אליפות WCW שדיויד ארקט החזיק, ואותה אליפות WCW שאם WCW הייתה קיימת גם היום אז גם דניס רודמן, קרל מלון ג'יי לנו היו זוכים בה.
 

Nurd4Life

New member
למה אין זה סוד?

אמנם אנשים שמזהים את החגורה יודעים זאת, אבל WWE לא אמרו ולא הזכירו פעם אחת שהחגורה הזאת מקושרת באיזשהי צורה לחגורת WCW
 

deathcaster

New member
נראה לי שאתה טועה בן

לא פעם אמרו גם HHH וגם פלייר אפילו לאחרונה , שאת החגורה ענדו רבים וטובים כמו הארלי רייס , באדי רוג'רס , גם רוקי בפרומו במצויין שלו שהוא מחקה את ריק פלייר אמר את זה ף למרות שאז היא עוד נקראה חגורת של WCW .
 

Nurd4Life

New member
לא זכור לי

לעומת זאת לא פעם ולא פעמיים טריפל אייץ' לעג לחגורת WCW ולמי שהחזיק בה, דבר שדי נוגד את העובדה שWWE תפרסם שחגורת RAW היא בעצם חגורת WCW
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
אני חושב שצדק עם זוהר

אמנם הם צוחקים על WCW בכל הזדמנות אפשרית, אבל עוד כאשר בישוף הביא את החגורה בתחילת ספטמבר 2002, זכור לי שפלייר (לפני ההיל-טרן על רוב ואן-דאם) תהה למה HHH הוא זה שקיבל את החגורה מידיו של בישוף, בעוד הוא זה שהחזיק בה כל כך הרבה פעמים.
 
למעלה