מטייל עם סנאים
New member
זה כבר הפך בלתי אפשרי
אני מבין שכל העניין של ההתעכבות הוא די רציני, אבל פורומים בלי מנהל פשוט יוצאים משליטה. ראו פורום אריאל לדוגמה. הבלאגן חוגג, תמונות שלא אמורות להראות על גבי אחד מפורומי תפוז (אולי פורום שמתעסק במחלות נפש) וכן מריבות ותסיסות בין החברים. חייבים לעשות סדר, ואני פשוט מתחנן שהעניין יזורז.
אני מבין שכל העניין של ההתעכבות הוא די רציני, אבל פורומים בלי מנהל פשוט יוצאים משליטה. ראו פורום אריאל לדוגמה. הבלאגן חוגג, תמונות שלא אמורות להראות על גבי אחד מפורומי תפוז (אולי פורום שמתעסק במחלות נפש) וכן מריבות ותסיסות בין החברים. חייבים לעשות סדר, ואני פשוט מתחנן שהעניין יזורז.