זה כבר הפך בלתי אפשרי

זה כבר הפך בלתי אפשרי

אני מבין שכל העניין של ההתעכבות הוא די רציני, אבל פורומים בלי מנהל פשוט יוצאים משליטה. ראו פורום אריאל לדוגמה. הבלאגן חוגג, תמונות שלא אמורות להראות על גבי אחד מפורומי תפוז (אולי פורום שמתעסק במחלות נפש) וכן מריבות ותסיסות בין החברים. חייבים לעשות סדר, ואני פשוט מתחנן שהעניין יזורז.
 
למעלה