זה יצא כתגובהבטעות עזרה בבקשה!!!!

אלינור*

New member
זה יצא כתגובהבטעות עזרה בבקשה!!!!

בדקתי בASTRO מפות שלי ושל עוד שני אנשים. בדקתי את המפות של כל אחד מאיתנו בprogress וגם במפה שמראה progress+solar arch בדקתי את המפות של כל אחד ואחד מאיתנו לאורך השנים בין 1998 ועד השנה, 2006 במפות שלהם ונוס בקידום נעה קדימה משמעותית מתקופה לתקופה ואילו אצלי וזה נורא מטריד אותי היא תקועה או זזה ממש מעט וגם אז בכיוון ההפוך לתנועת ונוס ושאר הכוכבים במפות שלי ושלהם, אז היא נעה אחורנית וגם זה בקושי מעלה אחת ל10 שנים ככה זה נראה... ותקועה לה בשלישון הראשון של מזל בתולה בסוף בית 1 ,לפי ASTRO כבר מ1995 בערך. למה זה? זה מפחיד אותי ונוס היא פלנטה חשובה מדי מכדי שהיא תתקע לי שם ותעשה דווקא לפי כל שאר המפות שאני עושה היא כבר ממזמן הייתה אמורה להכנס לי למאזניים בבית 3 או2 מחכה לתשובה.... זה באמת מטריד אותי תודה!
 

אלינור*

New member
רק אצלי היא ברטרו ????

איך זה יתכן שרטרו מתפרש על יותר מעשור? היא ממש נעה לכיוון הAC שלי מאז 1990 או משהו כזה אני כל הזמן בודקת ולוקחת אחורנית בזמן וזה עדיין לא עוזר אגב אני מנסה לבדוק גם שנים רבות קדימה כגון עד 2030 היא עדיין נעה אחורנית חוץ מזה איך זה שזה רק אצלי אם ונוס הרטרו בבדיקת פרוגרס היא לא אמורה להיות ככה אצל כולםהרי היא לא נעה במיוחד עבורי חוץ מזה ונוס ברטרו זה לא טוב ואורך התקופות לא נראה הגיוני כל החיים שלי היא תהיה ברטרו ותזוז מעלה וחצי? אני יכולה לתת פרטים למפה אם זה יעזור
 

אלינור*

New member
עד שנת 2040 וזה ממש מצחיק כבר

היא על אותה מעלה בערך .... זה נשמע הגיוני מה שקורה אצלי במפה ...זה אומר משהו על חיי האהבה שלי ? זה נורא מוזר למה זה ככה רק אצלי?
 

אלינור*

New member
טוב זה נורא מלחיץ אותי

בדקתי עד גיל 80 בערך מה זה אומר שונוס ברטרו כל החיים שלי?! מנתבת לה בבית ראשון בי בתולה לאריה...??
 
אלינור, תורידי לחץ.. ../images/Emo13.gif

אז כתוב שם, סו.. ממש מרגישה לחץ בגלל זה? פתאום החיים סוגרים עליך אי שם בין מזל בתולה לאריה? עזבי, זה רק בגלל השיטה שכנראה לא הבנת, אבל גם אז - אין שום סיבה להכנס ללחץ בגלל זה. תארי לך שכל השאר סובלים, ורק את נמצאת שם בארץ הנעורים הנצחית עם ונוס, עושה חיים ולא מזדקנת.. לא כיף?
אסטרולוגיה היא מקום של תובנות, ולא של לחצים בגלל אינפורמציה כזו או אחרת. פשוט חבל.
 

alon1122

New member
40 שנה בקידום = 40 יום במפת לידה

בהחלט ייתכן שוונוס ברטרו באותו זמן.
 
זה כי זו מפת קידומים

יש כמה שיטות קידומים, וכנראה שלפי השיטה הזאת, ונוס מקודמת ברטרו. לפי שיטה אחרת (של מעלה לשנה) היא מתקדמת כרגיל.
 

אלינור*

New member
ראיתי ששאלת איזה מזל יאיר אז

הוא נולד במזל הכי טוב הלוואי עלי -מאזניים- (כמעט בטוחה נכון יאיר?) אהההההההההההההההההההה
 

ויטאל

New member
זה אני לא מבין

קראתי על השיטה שכל יום מיום הלידה מראה כל שנה שלמה (נראה לי מוזר אבל לא משנה) אבל מה הקטע שיש שתי שיטות זה לא אמין! איך אני יכול להאמין לשתי גרסאות שונות? לאיזה מהן להתייחס? ואני בכלל חשבתי שזה תלוי במצב בנוכחי של השמיים, זאת אומרת שאם קורה משהו ב2007 אז צריך לבדוק את המפה שלךי ביחס לךשמיים ב2007 אז אם ככה מה בעצם אומר המצב של השמיים עכשיו? אני לא מבין!
 

אלינור*

New member
1.תודה 2.אז אני נורא רוצה להבין..

אם תוכלו להסביר לי אני מאוד אשמח יש לי הרבה שאלות אני יודעת ואם אני מציקנית אז סליחה אני בעצם נורא חמודה באמת! ?:) אני חשבתי שהקידום הוא בשמיים ואייך קידום יכול להיות רטרו... סביר להניח שאני שואלת שאלות מטופשות אבל אני לא מבינה בזה ונורא רוצה להבין אני מאוד מתעניינת ומאמינה באסטרולוגיה אז מה הם בעצם השיטות האלה? ומה ז"א 40 שנה =40 יום במפת הלידה ? ומה זה אומר לגבי המצב הזה שלי? כי לפי מה שהבנתי מכם היא בעצם כן זזה זה רק לא נראה שם ומעלה לשנה...ולא כל הקידומים והסולר מראים את התזוזות מהמצב המקורי של מפת הלידה? בקיצור מישמש אם אפשר להעזר בכם בזה... תעשו לי את היום ויאיר אני לחוצה מטבעי! לצערי הרב ואולי זה כי אני לא יודעת מה הדברים האלה אומרים, אני יודעת שונוס משליכה ישירות על זוגיות ואהבה וכו' וכו' אז לגבי התחום הזה אני מודאגת אולי כי המקום הזה שהיא כביכול תקועה לי בו לא ממש עושה דברים טובים בנושא הזה אבל זה סיפור לפעם אחרת :) (או לפיכם אולי בעצם לא והאסטרו מתעתע בי כי אני לא מבינה בשיט בערך) בקיצור אשמח לכל תגובה ואם תוכלו להאיר את עיני זה יהיה נפלא ! אתם ממש בסדר!!
 

אלינור*

New member
חשבתי להוסיף לכם פרט שהוא אולי חשוב

ונוס שלי במפת הלידה נמצאת במעלה ה-8 בדיוק על הקו שבין בית 1 לשני (ובכלליות...מה זה אומר?)
 

אלינור*

New member
אלון (ואיר)-ראיתי שהפנו את ויטאל ל

ששרשור שהיה על המצאות השמש בבית 12 ואתה הגבת באחת ההודעות שלך שם תגובה קצת מפחידה לגבי המצאות השמש שליט האופק ומרס בבית ה12 אז הממ הממ אצלי זה ככה אני מזל אריה באופק אריה השמש שלי בבית 12 מה שאומר שגם שליט האופק שלי שם וגם מרס את בית 12 פותח סרטן וחצי ראשון של הבית זה סרטן חצי שני אריה מישהו אמר שהשחקן הראשי יהיה הירח אם בית 12 נפתח בסרטן ואצלי הירח הוא בדלי בבית 7 בדיוק מול הAC אני לא מרגישה שום אפיונים דליים באופי שלי אולי את אוראנוס שדבוק לי כמו זנב לחיים מה שכן מישהו הוסיף ואמר משהו לגבי אפיונים דגיים בעיקר אם יש אספקט בין השמש לנפטון וזה אין לי מה כ"כ מורכב בזה? מה זה אומר?
 
קצת סדר

לא לבלבל בין מעברים (טרנזיט) לקידומים (פרוגרס) מדובר בשני דברים שונים. מעברים הם מעברים של כוכבים בשמים לפי מיקומם הנוכחי על מפת הלידה. אם לדוגמא צדק עכשיו בעקרב, והוא עולה על המעלה שבה היתה השמש במפת הלידה, אז צדק עושה טרנזיט של צמידות לשמש, הוא בעצם עובר עליה. קידום הוא דבר שונה. שיטת הקידומים לא מתייחסת למצב הכוכבים הטבעי בשמים. היא קידום מלאכותי של מפת הלידה על כל הגורמים הנמצאים שם. יש מספר שיטות קידום. שיטה אחת היא מעלה בשנה, כלומר כל שנה, מקדמים את כל הכוכבים מעלה אחת קדימה. כך המפה שומרת על המבנה הבסיסי שלה אבל מתקדמת דרך הפריזמה של המזלות. שיטת קידום נוספת היא שכל שנה מקודמת ביום. גם אני לא בדיוק הבנתי מה זה אומר. בעיקרון קידומים באים להראות על התפתחות פנימית, על התהליכים הפסיכולוגיים שמהווים חלק מהצמיחה שלנו כאנשים. הגרעין הפנימי של המפה נשאר אותו גרעין, אבל הוא מתפתח ומתנסה במקומות חדשים עם הזמן, הוא חווה את ההתפתחות הטבעית של כל מזל מתוך המזל הקודם. מעברים באים להראות על יחסי הגומלין של הפלנטות במיקומן הנוכחי בשמים, על מפת הלידה שלנו. למרות שטרנזיט מראה לכאורה על אנרגיה שמגיעה אלינו מבחוץ, הוא יכול לדעתי להראות גם על תהליכים של התפתחות אישיותית ולא רק על נסיבות ש"נכפות" עלינו מבחוץ.
 

אלינור*

New member
אש ../images/Emo9.gif

את עניין הטרנזיטים הבנתי מבחינת טכנית את עניין הקידומים פחות ואני אסביר... אני רוצה להבין נכון... כמו שאמרת יופיטר כרגע נמצא בעקרב התכוונת לכך שאם הוא עולה על מעלה בה נמצאת השמש המקורית של מפת הלידה ב-עקרב- אז הוא עושה טרנזיט של צמידות? הבנתי נכון כי זה לא צמידות אם הוא בעקרב נגיד במעלה ה26 ולמישהו יש שמש ב26 במזל אחר אז זה לא טרנזיט של צמידות אולי טרנזיט שיוצר זווית אחרת.. אז טרנזיטים הבנתי את עניין הקידומים נורא קשה לי להבין ולהפנים מה זה מעלה בשנה (הקווים הקטנים בבתים באסטרו מסמלים את המעלות?) מישהו פעם ניסה להסביר לי מהם ההשפעות השונות מכל בחינה שיש שיש לטרנזיטים לעומת פרוגרסים ומהו בכלל תפקידה בכח של הקשת הסולרית שמסתובבת על מפת הלידה הראשונית? ואילו אנרגיות מבחינת חיזוי או תהליכים וכו' מיוחסות לטרנזיטים אלו לפרוגרסים ואלו לקשת הסולרית? אז מה האנרגיות שמלוות כל אחד מהם מהם ההשפעות? בקיצור מה בתכל'ס?
 
למעלה