זה חינוך זה???

שוב אותה הבעיה.

אילו הרב אלישיב היה אומר את זה, לא היה על זה דיון: כל מי שהיה יוצא נגד זה היה נחשב כאיזה 'מזרוחניק חצוף'. אבל הרב אבינר? רב ות"ח עצום (לדעתי עם דעות קצת מוזרות ולא מובנות)? עליו מותר לומר הכל!
 
מה עדיף?

שהחילונים ימחיזו ויעשו שמות בסיפורי התורה? או שגדולי התורה ימחיזו וישמידו כל זכר למה שקרה באמת? במציאות, סיפורי המקרא מומחזים ומוסרטים שוב ושוב. אם את חושבת שזה לא טוב, זה לא מספיק לא להמחיז. צריך להמחיז נכון. מה זה נכון? כל דבר שהוא פשט הכתובים ככל שניתן, ללא מדרשים (להבין את המדרשים כפשוטם זו לעיתים אף כפירה) וללא תוספות מיותרות. הבעיה היא שאת מדברת על "מה שקרה באמת". מה שקרה באמת לא מעניין - מעניין מה ניתן ללמוד מזה.
 
נכון.

ועם כל אי ההבנה שלי את דרכיו של הרב אבינר (והסיפור הזה הוא עוד בסדר יחסית), אני לא זה שיחליט אם זה מה שעונה להגדרה "לדעת איך עושים את זה". אז גם לך אין את הזכות להחליט אם הדרך הזאת אינה הדרך הנכונה לעשות זאת.
 
לא שהסלולארים יכולים לראות מה כתוב

ואשמח מאוד אם מישהו יכתוב לנו, אבל גם כשהדברים על אבינר לא חדשים, נראה שיש איזה עליהום חדש נגדו. אני נגד.
 
אוהב זה יכנס בך !

הלכת לשנות ניק חשבת שכולם מפגרים פה??!!! אתה מסית נגד רב בישראל מה שאתה לא כי אתה לא יהודי! וידוע מה קורה לכולכם כאשר אתם מדברים נגד רב/נים. אך זה יכנס בך...תהנה ושהיד שכתבה את ההודעה.....
 
למעלה