זה הפורום הכי מתאים שמצאתי..ג'ינס ש

I t a M a R 1 1

New member
זה הפורום הכי מתאים שמצאתי..ג'ינס ש

שהתלכלך לי משמן זית ועוד של לי קופר מהקולקציה החדשה....יש פתרונות עשיתי כביסה ולא עזר...תנו לי טיפים בבקשה ותגידו לי שזה יורד... שבת שלום לכולם...
 

LipStiK

New member
אני מצטערת שאני זאת שצריכה לבשר לך

ששמן לא יורד. לא משנה מה תעשי... סורי
 

אדוו

New member
../images/Emo26.gif

לא אבדה תקוותנוו.....!! חח... היה לי על ג'ינס חדש (שנה שעברה) כתם מטונה... = שמן ! אבל הבאתי את זה לסבתא שלי היא שמה לי על זה "קליה"... ואז כיבסתי את זה... וזה לא יירד לגמריי.. ועשיתי ככה כמה פעמים... קליה וכביסה ... לבסוף זה יירד...:]] שאת שמה את הקליה על הכתם תשפשפי ממש טוב ותשטפי את כל המכנסס... אני מקווה בשבילך שברגע שהמכנס התלכלך לא ניסית לנקות במים כי זה הדבר הכי הכי גרוע שאפשר לעשות... טיפ לכולם
 

i l0ve u

New member
חחחח אדוו בלי פרסומות

זה נשמע כאילו את עושה פרסומת לקליה חחח
 

I t a M a R 1 1

New member
חחחחחחח למה נראה לכולם שאני בחורה..

אני בן...אבל תודה לכולם אני אגיד לאמא שלי שתנסה לכבס ולכבס ולכבס נקווה שזה יעזור
 

אדוו

New member
לא לא ..

לא לכבס ולכבס... לשים מהמסיר כתמים או קליה או נוזל מיוחד ואז לנסות לכבס...
 
שים על זה טלק למשך הלילה.

טלק סופח שמן. כך שאחוז נכבד מהכתם אמור לרדת. אח"כ כבס את הג'ינס ו\או עשה את כל מה שאחרים כתבו.
 
זהו../images/Emo127.gif

את הטיפ הזה רציתי לרשום
ברח לי מהראש..
שים טלק על המקום עם השמן, תשאיר את המכנס ככה איזה יום-יומיים (ככה אני ממליץ) עם הטלק, תוריד את הטלק ותכבס רגיל.
 
נשמע דפוק אבל...

תנסה סבון כלים כמו פלמוליב או פרי כי אלו סבונים המיעדים בעיקר להוריד שומנים אז מה אם ג'ינס זה לא סיר ?! בהצלחה
 
למעלה