זה המקום לקבל ח"ד?

זה המקום לקבל ח"ד? ../images/Emo9.gif

אני אדווה, בת 15, מתעסקת בתחום העיצוב הגראפי כבר 7 שנים.
לא מזמן פורסם עיצוב שלי בעיתון 'ידיעות אחרונות', במסגרת התחרות 'לא לאלימות' שהתקיימה כאן בתפוז.
שנה הבאה מגמות, והתקבלתי למגמת עיצוב גראפי בבית ספרי. רציתי לשאול אתכם מה דעתכם על משהו טרי שעשיתי, מקווה שהעברתי את המסר בו... או לפחות ניסיתי. אשמח לקבל ח"ד. תודה, ולילה טוב.
 

Nienna17

New member
רעיון חזק ויפה

אבל בואי נגיד שהתאמצתי עד שהבנתי מה ניסית להעביר. זה יותר עניין של להבליט את הכיתוב ולסדר את זה במקום שהעין ישר קולטת - וכך גם תעבירי את המסר יותר מהר. ואני לא יודעת מה עוד, פשוט חסר כאן משהו..
 

ariar2

New member
זה יפה מאוד

אבל בכל זאת כמה דברים שחשבתי עליהם כשראיתי את זה- אם אני הייתי עובד על התמונה הזאת אולי הייתי משנה את המיקום של הבחורה בתמונה, כלומר הייתי חותך את המיטה כדי שהבחורה תהיה בשליש התחתון של התמונה ולא באמצע. מה גם שהעין מתמקדת באופן טבעי במרכז התמונה, אך כשמסתכלים על הפנים נראה שכל התמונה מוסתת יותר מידי שמאלה. אז הייתי חותך חלק נכבד מהרגליים שלה, כדי למרכז קצת יותר את הבחורה. לגבי הצבעים, אני לא יודע אם התמונה אמורה לשדר קצת יותר רוגע, אבל משום מה אני מרגיש שהצבעים נורא חדים והקונטרסט חזק מידי (כלומר היא משדרת משהו שהוא בדיוק ההפך מרגוע, אולי זו הכוונה, תלוי במסר...). התוצאה מבלבלת את העין. אני אישית לא הבנתי מה המסר. זה מסר שיווקי? הכל עניין של טעם ואני לא איש מקצוע, אני רק אומר את דעתי :) ככה שאולי נשמעתי ביקורתי אבל אני חושב שזה יפה מאוד.
 
האמת שהמסר אמור להיות חזק.

אני בספק אם אוכל להסביר אותו, זה הרעיון שיבינו אותו לבד, אם אגלה זה יוציא מהעיצוב את כל הקסם שבו... מתישהו תקלטו את זה אני מניחה.
תודה רבה על הביקורת הבונה.
 

ariar2

New member
רוצה את ההערות שלנו? ../images/Emo13.gif

אז ככה, הצבע הירוק/ כחול הזה קצת ברח לך בתחתית הקרנית... (או שמה זו הקשתית? לא יודע). הייתי מלבין את הלבן של העין (מפחית את הצהוב), אלא אם את רוצה להראות שלבחורה שלה שייכת העין יש צהבת
הייתי מפחית צהוב גם בריסים, שיהיה שחור. עכשיו זה סוג של אדום כהה. ודבר אחרון, הצביעה גרמה לאישון - השחור של העין - להראות כמו כוכב מפוצל וכבר לא להיות עגול. ובכלל לגלגל העין יש מסגרת שחורה וזה נראה טיפה מוזר...
 
מקסים.

ממש יפה . הגלדת במקרה את האישון ? או שזאת רק אני .. ? D: בקיצור , לדעתי זה יצא מאוד ריאלסטי ומאוד אהבתי את העבודה .
 

Tonal

New member
פורום ריטוש מתאים יותר להצגת עבודות מסוג זה

 

174M4R

New member
מגמת עיצוב

*אני מסיים עוד מעט מגמת עיצוב. קחי בחשבון: 1. בהתחלה לומדים פוטושופ (דברים בסיסיים ביותר). וכשאני אומר דברים בסיסיים אני מתכוון לבאמת בסיסיים. איך לבחור (לסמן) חלק בתמונה. איך לשנות צבעים וכו.. אבל הפוטושופ זה חלק קטן מכל הלימודים. לומדים פוטושופ כמה חודשים (מתוך כמה 2 או 3 שנים) וזהו. בקושי נוגעים בו. בקטע של הפוטושופ - יותר עזרתי למורה ללמד מאשר ללמוד בעצמי (את הכל כבר ידעתי). 2. בהמשך לסעיף הראשון - פרויקט הגמר (כמעט כל כיתה יב') מתבצע כמעט כולו בפרי הנד. אם את לא יודעת לעבוד בפרי הנד אין לך מה לדאוג, גם אני לא ידעתי בכלל. לומדים את זה בבצפר יחד עם כולם-לא ממש בעיה. 3. הפרויקט עצמו(שאותו אני עושה כרגע) הוא ברובו בניית חברה-המצאת לוגו, עשיית כרטיסי ביקור, נייר מכתבים וכל מה שקשור לתדמית החברה. עשיית פוסטר ופלאיירים לחברה וכו.. החלק השני זה בעצם המצאת מוצר (סטארט אפ) של החברה. למשל אני עושה חברה לצילום שהמוצר המיוחד שלה זה מיתקן שמאפשר לצלם ביד שמאל. כמובן שאין צורך שהמוצר יעבוד בסופו של דבר. 4. אל תשכחי - רוב השעות השבועיות שמוקדשות למקצוע - זה תולדות האומנות. שזה חתיכת קריעת תחת. טוחנים שעות ולומדים חומר שרק ה' יודע למה צריכים אותו. וככל הנראה - ה' הוא היחיד שמבין את החומר. אני חושב שמתחילת השנה לא קיבלתי "עובר" (55) באחד המבחנית בתולדות האומנות. דוגמא לקריעת תחת - היום למדתי 3 שעות רצופות תולדות. ה3 שעות האלה נגמרו בשעה 5 (בערב). רוצה דוגמא נוספת? בפסח, חוץ מהשעות הרגילות שבמערכת, יש לי יום שהוא 7 שעות (רצופות) תולדות האומנות. 5. כל השאר (יסודות העיצוב ועיצוב מעשי) זה לא בעיה (ואפילו כיף). התכוונתי לכתוב כמה שורות על המגמה ותראו מה יצא.... :-\
 
חח ואו, תודה על הטיפים!

משום מה הם נורא מתלהבים ממני שם כי אני היחידה שיודעת פוטושופ בכלל ומקצועית יחסית. אז אני לא אלמד פוטושופ עם הכיתה, לי ולמורה שם של המולטימדיה יהיו שיעורים פרטיים על חומר "מתקדם"
וגם פרוייקט גמר משלי.
 
למעלה